Tématem diplomové práce je zvýšení prodeje vybraného typu kuchyňského robota značky ETA a.s. na slovenském trhu. V první části práce jsou uvedeny teoretické poznatky potřebné pro analýzu prostředí podniku a vytvoření návrhu marketingové komunikace společnosti. V praktické části jsou teoretické poznatky aplikovány na společnost ETA a.s. Projekt zvýšení prodeje kuchyňského robotu obsahuje doporučení v marketingové oblasti pro dosažení stanovených cílů. Celý projekt je podroben časové, nákladové a rizikové analýze.
Anotace v angličtině
The topic of the diploma thesis is the increase in sales of selected food processor from ETA Ltd. The first part outlines the theoretical knowledge necessary for analysis of the company environment and creating the design for marketing communication of the company. In the practical part, there is an application of the theoretical knowledge to the company ETA Ldt. Project for increasing sales of food processor contains recommendations in the marketing environment to achieve defined objectives. The project is subjected to time, cost and risk analysis.
propagation, marketing, marketing communication, communication plan, situation analysis communication mix, advertisement
Rozsah průvodní práce
112 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Tématem diplomové práce je zvýšení prodeje vybraného typu kuchyňského robota značky ETA a.s. na slovenském trhu. V první části práce jsou uvedeny teoretické poznatky potřebné pro analýzu prostředí podniku a vytvoření návrhu marketingové komunikace společnosti. V praktické části jsou teoretické poznatky aplikovány na společnost ETA a.s. Projekt zvýšení prodeje kuchyňského robotu obsahuje doporučení v marketingové oblasti pro dosažení stanovených cílů. Celý projekt je podroben časové, nákladové a rizikové analýze.
Anotace v angličtině
The topic of the diploma thesis is the increase in sales of selected food processor from ETA Ltd. The first part outlines the theoretical knowledge necessary for analysis of the company environment and creating the design for marketing communication of the company. In the practical part, there is an application of the theoretical knowledge to the company ETA Ldt. Project for increasing sales of food processor contains recommendations in the marketing environment to achieve defined objectives. The project is subjected to time, cost and risk analysis.
propagation, marketing, marketing communication, communication plan, situation analysis communication mix, advertisement
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Zpracujte teoretický přehled vztahující se ke zvýšení prodeje.
Praktická část
Analyzujte současný stav prodeje kuchyňských robotů společnosti ETA a.s. na slovenském trhu.
Vypracujete projekt zvýšení prodeje kuchyňských robotu společnosti ETA a.s. na slovenském trhu.
Projekt podrobte časové, nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Zpracujte teoretický přehled vztahující se ke zvýšení prodeje.
Praktická část
Analyzujte současný stav prodeje kuchyňských robotů společnosti ETA a.s. na slovenském trhu.
Vypracujete projekt zvýšení prodeje kuchyňských robotu společnosti ETA a.s. na slovenském trhu.
Projekt podrobte časové, nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Seznam doporučené literatury
EGAN, John. Marketing communications. Second edition. Los Angeles: Sage, 2015, 420 s. ISBN 978-1-4462-5902-3.
FILL, Chris. Marketing communications: brands, experiences and participation. 6th ed. Harlow: Pearson, 2013, 820 s. ISBN 978-0-273-77054-1.
KARLÍČEK, Miroslav. Marketingová komunikace: jak komunikovat na našem trhu. 2., aktualizované a doplněné vydání. Praha: Grada Publishing, 2016, 224 s. ISBN 978-80-247-5769-8.
MCDONALD, Malcolm a Hugh WILSON. Marketingový plán: příprava a úspěšná realizace. Brno: BizBooks, 2012, 575 s. ISBN 978-80-265-0014-8.
SMITH, P. R a Ze ZOOK. Marketing communications: offline and online integration, engagement and analytics. Sixth edition. London: KoganPage, 2016, 578 s. ISBN 978-0-7494-7340-2.
Seznam doporučené literatury
EGAN, John. Marketing communications. Second edition. Los Angeles: Sage, 2015, 420 s. ISBN 978-1-4462-5902-3.
FILL, Chris. Marketing communications: brands, experiences and participation. 6th ed. Harlow: Pearson, 2013, 820 s. ISBN 978-0-273-77054-1.
KARLÍČEK, Miroslav. Marketingová komunikace: jak komunikovat na našem trhu. 2., aktualizované a doplněné vydání. Praha: Grada Publishing, 2016, 224 s. ISBN 978-80-247-5769-8.
MCDONALD, Malcolm a Hugh WILSON. Marketingový plán: příprava a úspěšná realizace. Brno: BizBooks, 2012, 575 s. ISBN 978-80-265-0014-8.
SMITH, P. R a Ze ZOOK. Marketing communications: offline and online integration, engagement and analytics. Sixth edition. London: KoganPage, 2016, 578 s. ISBN 978-0-7494-7340-2.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
VEDOUCÍ: doc. Kozák, 25b.
Nebude při využití přímého marketingu porušeno GDPR? ZODPOVĚZENO ZCELA
Jak se porušení GDPR dá předcházet? ZODPOVĚZENO ZCELA
Jaký máte vztah ke značce ETA? Znala jste produkt ETA před zpracováním DP? ZODPOVĚZENÍ ZCELA
OPONENT: Ing. Gašek, 22b.
Myslíte, že společnost Vaše návrhy zrealizuje? ZODPOVĚZENO ZCELA
Počítala jste v rámci nákladové analýzy také ROI? Pokud ano, s jakým výsledkem? ZODPOVĚZENO ZCELA