Cílem diplomové práce je vytvořit projekt zvýšení návštěvnosti kina Nadsklepí v Kroměříži. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části, která je zpracována formou literární rešerše, jsou vymezeny pojmy vztahující se k službám, příspěvkovým organizacím, průmyslu volného času a analytickým metodám, které byly použity v práci, zejména pak k marketingovému výzkumu. V praktické části je nejdříve představena současná nabídka průmyslu volného času ve městě Kroměříž. Následně je charakterizováno samotné kino Nadsklepí, a to zejména z pohledu návštěvnosti a specifikace marketingového mixu kina prostřednictvím využití modelu 8P. Primárním marketingovým výzkumem formou dotazníkového šetření byla provedena analýza spokojenosti návštěvníků kina. Výsledky marketingového výzkumu posloužily pro sestavení dvou projektů - projekt zavedení věrnostní karty a projekt zavedení "levného pondělí". Oba projekty byly podrobeny časové, nákladové a rizikové analýze.
Anotace v angličtině
The aim of this thesis is to create a project to increase the number of visitors to the cinema Nadsklepí in Kroměříž. The work is divided into two parts, theoretical and practical. Theoretical part, which is presented in the form of literature review, contains definitions of relevant terms such as services, funded organization, leisure industry and analytic methods used in this work, especially marketing research. The practical part firstly introduces the current offer of leisure industry in Kroměříž. Subsequently, the cinema Nadsklepí is characterized, especially from the perspective of current number of visitors and by specification of marketing mix of the cinema by using 8P model. The primary marketing research in the form of questionnaire survey served to analyse the satisfaction of visitors of the cinema. The results of this marketing research were used to compile two projects - implementation the loyalty card project and implementation the "cheap Monday" project. Both projects were subjected to time, cost and risk analysis.
Klíčová slova
Marketingový mix, marketingový výzkum, projekt, průmysl volného času, služby
Cílem diplomové práce je vytvořit projekt zvýšení návštěvnosti kina Nadsklepí v Kroměříži. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části, která je zpracována formou literární rešerše, jsou vymezeny pojmy vztahující se k službám, příspěvkovým organizacím, průmyslu volného času a analytickým metodám, které byly použity v práci, zejména pak k marketingovému výzkumu. V praktické části je nejdříve představena současná nabídka průmyslu volného času ve městě Kroměříž. Následně je charakterizováno samotné kino Nadsklepí, a to zejména z pohledu návštěvnosti a specifikace marketingového mixu kina prostřednictvím využití modelu 8P. Primárním marketingovým výzkumem formou dotazníkového šetření byla provedena analýza spokojenosti návštěvníků kina. Výsledky marketingového výzkumu posloužily pro sestavení dvou projektů - projekt zavedení věrnostní karty a projekt zavedení "levného pondělí". Oba projekty byly podrobeny časové, nákladové a rizikové analýze.
Anotace v angličtině
The aim of this thesis is to create a project to increase the number of visitors to the cinema Nadsklepí in Kroměříž. The work is divided into two parts, theoretical and practical. Theoretical part, which is presented in the form of literature review, contains definitions of relevant terms such as services, funded organization, leisure industry and analytic methods used in this work, especially marketing research. The practical part firstly introduces the current offer of leisure industry in Kroměříž. Subsequently, the cinema Nadsklepí is characterized, especially from the perspective of current number of visitors and by specification of marketing mix of the cinema by using 8P model. The primary marketing research in the form of questionnaire survey served to analyse the satisfaction of visitors of the cinema. The results of this marketing research were used to compile two projects - implementation the loyalty card project and implementation the "cheap Monday" project. Both projects were subjected to time, cost and risk analysis.
Klíčová slova
Marketingový mix, marketingový výzkum, projekt, průmysl volného času, služby
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Na základě dostupných literárních zdrojů proveďte literární rešerši týkající se průmyslu volného času a marketingového výzkumu.
Praktická část
Charakterizujte kino Nadsklepí v Kroměříži.
Analyzujte současný stav návštěvnosti kina Nadsklepí v Kroměříži.
Analyzujte spokojenost návštěvníků se službami kina Nadsklepí v Kroměříži.
Na základě výsledků provedených analýz navrhněte projekt zvýšení návštěvnosti kina Nadsklepí v Kroměříži a podrobte ho nákladové, časové a rizikové analýze.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Na základě dostupných literárních zdrojů proveďte literární rešerši týkající se průmyslu volného času a marketingového výzkumu.
Praktická část
Charakterizujte kino Nadsklepí v Kroměříži.
Analyzujte současný stav návštěvnosti kina Nadsklepí v Kroměříži.
Analyzujte spokojenost návštěvníků se službami kina Nadsklepí v Kroměříži.
Na základě výsledků provedených analýz navrhněte projekt zvýšení návštěvnosti kina Nadsklepí v Kroměříži a podrobte ho nákladové, časové a rizikové analýze.
Závěr
Seznam doporučené literatury
JUŘÍKOVÁ, Martina. Marketing services: opportunities and limits of the implementation in Czech firms. Zlín: Radim Bačuvčík - VeRBuM, 2014, 104 s. ISBN 978-80-87500-61-3.
KNOTOVÁ, Dana. Pedagogické dimenze volného času. Brno: Paido, 2011, 101 s. ISBN 978-80-7315-223-9.
STRAUBHAAR, Joseph D, Robert LAROSE a Lucinda DAVENPORT. Media now: understanding media, culture, and technology. Tenth edition. Boston: Cengage Learning, 2018, 582 s. ISBN 978-1-305-95084-9.
TAHAL, Radek. Marketingový výzkum: postupy, metody, trendy. Praha: Grada Publishing, 2017, 261 s. Expert. ISBN 978-80-271-0206-8.
VAŠTÍKOVÁ, Miroslava. Marketing služeb: efektivně a moderně. 2., aktualiz. a rozš. vyd. Praha: Grada, 2014, 268 s. Manažer. ISBN 978-80-247-5037-8.
Seznam doporučené literatury
JUŘÍKOVÁ, Martina. Marketing services: opportunities and limits of the implementation in Czech firms. Zlín: Radim Bačuvčík - VeRBuM, 2014, 104 s. ISBN 978-80-87500-61-3.
KNOTOVÁ, Dana. Pedagogické dimenze volného času. Brno: Paido, 2011, 101 s. ISBN 978-80-7315-223-9.
STRAUBHAAR, Joseph D, Robert LAROSE a Lucinda DAVENPORT. Media now: understanding media, culture, and technology. Tenth edition. Boston: Cengage Learning, 2018, 582 s. ISBN 978-1-305-95084-9.
TAHAL, Radek. Marketingový výzkum: postupy, metody, trendy. Praha: Grada Publishing, 2017, 261 s. Expert. ISBN 978-80-271-0206-8.
VAŠTÍKOVÁ, Miroslava. Marketing služeb: efektivně a moderně. 2., aktualiz. a rozš. vyd. Praha: Grada, 2014, 268 s. Manažer. ISBN 978-80-247-5037-8.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí práce: Ing. Zuzana Vaculčíková, Ph.D. 22 bodů.
Respondenti v dotazníku negatívne hodnotili služby občerstvenia kina, je reálne zmeniť napr. provozovatele občerstvenia, či iným spôsobom túto služby skvalitniť? Zodpovězeno částečně.
Oponent práce: Ing. Karel Slinták, Ph.D. 19 bodů.
Jaké příležitosti z těchto trendů plynou pro dané kino a které z těchto příležitostí mohou zvýšit návštěvnost kina? Které nabídky ostatních kin se osvědčily natolik, že by je mohlo Vámi zkoumané kino napodobit a tím zvýšit svou návštěvnost? Zodpovězeno částečně.