Diplomová práce se bude zabývat personálním marketingem ve vybrané firmě za využití online nástrojů marketingové komunikace. Práce se skládá ze dvou částí, a to části teore-tické a části praktické. V první, teoretické části, budou řešeny odborné pojmy, jako je řízení lidských zdrojů a personální marketing, online nástroje marketingové komunikace, PEST analýza, SWOT analýza a benchmarking za pomoci odborné literatury. V praktické části bude charakterizována společnost Fatra a.s., její historie a produkty, které nabízí na tuzemském i zahraničním trhu. Dále bude praktická část zahrnovat situační analýzy jako je PEST analýza, SWOT analýza a benchmarking, včetně analýzy současné úrovně mar-ketingové komunikace firmy. Cílem této diplomové práce je projekt personálního marke-tingu s využitím online nástrojů marketingové komunikace pro společnost Fatra a.s.
Anotace v angličtině
The thesis will deal with personnel marketing in the selected company by using online marketing communication tools. The thesis consists of two parts, namely the theoretical part and the practical part. In the first, theoretical part, there will be addressed profes-sional concepts such as human resources management and personnel marketing, online marketing communication tools, PEST analysis, SWOT analysis and benchmarking based on professional literature. Fatra a.s., its history and products, which it offers on the do-mestic and foreign markets, will be characterized in the practical part. Furthermore, the practical part will include situational analyses such as PEST analysis, SWOT analysis and benchmarking, including analysis of the company's current level of marketing communi-cation.
The aim of this thesis is a project of personnel marketing by using online marketing communication tools for Fatra a.s.
Klíčová slova
Personální marketing, online marketingová komunikace, řízení lidských zdrojů, online marketingové nástroje, SWOT analýza, PEST analýza, Benchmarking
Klíčová slova v angličtině
Personal marketing, online marketing communication, Human Resource Management, online marketing tools, SWOT analysis, PEST analysis, Benchmarking
Rozsah průvodní práce
115 s., 4 s. příloh
Jazyk
CZ
Anotace
Diplomová práce se bude zabývat personálním marketingem ve vybrané firmě za využití online nástrojů marketingové komunikace. Práce se skládá ze dvou částí, a to části teore-tické a části praktické. V první, teoretické části, budou řešeny odborné pojmy, jako je řízení lidských zdrojů a personální marketing, online nástroje marketingové komunikace, PEST analýza, SWOT analýza a benchmarking za pomoci odborné literatury. V praktické části bude charakterizována společnost Fatra a.s., její historie a produkty, které nabízí na tuzemském i zahraničním trhu. Dále bude praktická část zahrnovat situační analýzy jako je PEST analýza, SWOT analýza a benchmarking, včetně analýzy současné úrovně mar-ketingové komunikace firmy. Cílem této diplomové práce je projekt personálního marke-tingu s využitím online nástrojů marketingové komunikace pro společnost Fatra a.s.
Anotace v angličtině
The thesis will deal with personnel marketing in the selected company by using online marketing communication tools. The thesis consists of two parts, namely the theoretical part and the practical part. In the first, theoretical part, there will be addressed profes-sional concepts such as human resources management and personnel marketing, online marketing communication tools, PEST analysis, SWOT analysis and benchmarking based on professional literature. Fatra a.s., its history and products, which it offers on the do-mestic and foreign markets, will be characterized in the practical part. Furthermore, the practical part will include situational analyses such as PEST analysis, SWOT analysis and benchmarking, including analysis of the company's current level of marketing communi-cation.
The aim of this thesis is a project of personnel marketing by using online marketing communication tools for Fatra a.s.
Klíčová slova
Personální marketing, online marketingová komunikace, řízení lidských zdrojů, online marketingové nástroje, SWOT analýza, PEST analýza, Benchmarking
Klíčová slova v angličtině
Personal marketing, online marketing communication, Human Resource Management, online marketing tools, SWOT analysis, PEST analysis, Benchmarking
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
I. Teoretická část
Zpracujte teoretické poznatky vztahující se k problematice řízení lidských zdrojů, personálnímu marketingu a online marketingové komunikaci.
II. Praktická část
Proveďte situační analýzu a analyzujte současný stav online marketingové komunikace ve vybrané firmě.
Na základě analýz navrhněte projekt personálního marketingu s využitím online nástrojů marketingové komunikace ve vybrané firmě.
Navržený projekt podrobte nákladové, časové a rizikové analýze
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
I. Teoretická část
Zpracujte teoretické poznatky vztahující se k problematice řízení lidských zdrojů, personálnímu marketingu a online marketingové komunikaci.
II. Praktická část
Proveďte situační analýzu a analyzujte současný stav online marketingové komunikace ve vybrané firmě.
Na základě analýz navrhněte projekt personálního marketingu s využitím online nástrojů marketingové komunikace ve vybrané firmě.
Navržený projekt podrobte nákladové, časové a rizikové analýze
Závěr
Seznam doporučené literatury
ARMSTRONG, Michael a Stephen TAYLOR. Armstrong's handbook of human resource management practice. 13th ed. London: Kogan Page, 2014, 842 s. ISBN 978-0-7494-6964-1.
HORVÁTHOVÁ, Petra, Jiří BLÁHA a Andrea ČÍPKOVÁ. Řízení lidských zdrojů: Nové trendy. 1. vyd. Praha: Management Press, 2016, 428 s. ISBN 978-80-7261-430-1.
CHARLESWORTH, Alan. Digital marketing: A practical approach. 2nd ed. Abingdon, Oxon: Routledge, 2014, 342 s. ISBN 978-0-415-83482-7.
JANOUCH, Viktor. Internetový marketing. 2. vyd. Brno: Computer Press, 2014, 376 s. ISBN 978-80-251-4311-7.
KUBALÁK, Milan. Efektívne riadenie ľudských zdrojov. 1. vyd. Žilina: EUROKÓDEX, 2013, 356 s. ISBN 978-80-8155-016-4.
Seznam doporučené literatury
ARMSTRONG, Michael a Stephen TAYLOR. Armstrong's handbook of human resource management practice. 13th ed. London: Kogan Page, 2014, 842 s. ISBN 978-0-7494-6964-1.
HORVÁTHOVÁ, Petra, Jiří BLÁHA a Andrea ČÍPKOVÁ. Řízení lidských zdrojů: Nové trendy. 1. vyd. Praha: Management Press, 2016, 428 s. ISBN 978-80-7261-430-1.
CHARLESWORTH, Alan. Digital marketing: A practical approach. 2nd ed. Abingdon, Oxon: Routledge, 2014, 342 s. ISBN 978-0-415-83482-7.
JANOUCH, Viktor. Internetový marketing. 2. vyd. Brno: Computer Press, 2014, 376 s. ISBN 978-80-251-4311-7.
KUBALÁK, Milan. Efektívne riadenie ľudských zdrojov. 1. vyd. Žilina: EUROKÓDEX, 2013, 356 s. ISBN 978-80-8155-016-4.
Přílohy volně vložené
CD
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí: Ing. Vydra 23b. 1. Jaký vliv pro nábor či výběr nových zaměstnanců může mít současná situace s COVID? Zodpovězeno částečně. 2) Budou Vámi navrhovaná řešení realizoana v plném rozsahu? Nebo očekáváte změny s ohledem na současnou ekonomickou situaci spojenou s COVID? Zodpovězeno částečně.
Oponent: Dr.Bejtkovský 18b.1. Na jaké cílové skupiny se zaměřuje personální marketing? Proč v DP nejsou využity všechny cílové skupiny (v rámci DP není uvedeno, že bude DP zaměřena pouze na jednu)? Zodpovězeno částečně. 2. Měla již diplomantka možnost projednat svoji DP s představiteli vybrané firmy, jaké byly případné reakce? Zodpovězeno částečně.
Rozprava:
doc. Klapalová -
Dr. Vydrová -
Dr. Kramoliš - Geografická specifikace cílové skupiny. Zodpovězeno částečně.
Dr. Zimola -
Doc. Kozák - SWOT analýza dovysvětlete. Zodpovězeno částečně.