Diplomová práce se zaměřuje na vypracování projektu Royal Dog Cider 2019. Skládá se z teoretické, analytické a projektové části. Teoretická část je věnována základním teoretickým poznatkům z oblasti pivovarnictví, marketingové komunikace a event marketingu. V praktické části je provedena analýza a následné zhodnocení eventu Royal Dog Cider 2018, jež slouží jako podklad pro vypracování projektu. U tohoto eventu je analyzován průběh přípravy a realizace jednotlivých částí akce. V další pasáži je sestavena SWOT analýza a PESTEL analýza zaměřující se na event a dále také analýza konkurence vztahující se na produkt Royal Dog Cider. Projektová část zahrnuje realizaci eventu, návrhy pro vylepšení a je také podrobena časové, nákladové a rizikové analýze.
Anotace v angličtině
This diploma thesis covers the making-of of the project Royal Dog Cider 2019. It is divided into theoretical, analytical and project part. The theoretical part is dedicated to the basic theoretical knowledge in the field of brewery, marketing communication and event marketing. In the practical part, there is an analysis and evaluation of the event Royal Dog Cider 2018, which serves as a background for the development of the project. For this event there is the analysis of preparations and realisation of the particular parts of the event. In the next part, there are the SWOT and PESTEL analyses that focus on the event. There is also the analysis of competitors of the product Royal Dog Cider. The project part includes the realization of the event, suggestions of improvements and it also includes time analysis, costs analysis and risk analysis.
Klíčová slova
Event, event marketing, Royal Dog Cider, produkt, marketingová komunikace
Klíčová slova v angličtině
Event, event marketing, Royal Dog Cider, product, marketing communication
Rozsah průvodní práce
93 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Diplomová práce se zaměřuje na vypracování projektu Royal Dog Cider 2019. Skládá se z teoretické, analytické a projektové části. Teoretická část je věnována základním teoretickým poznatkům z oblasti pivovarnictví, marketingové komunikace a event marketingu. V praktické části je provedena analýza a následné zhodnocení eventu Royal Dog Cider 2018, jež slouží jako podklad pro vypracování projektu. U tohoto eventu je analyzován průběh přípravy a realizace jednotlivých částí akce. V další pasáži je sestavena SWOT analýza a PESTEL analýza zaměřující se na event a dále také analýza konkurence vztahující se na produkt Royal Dog Cider. Projektová část zahrnuje realizaci eventu, návrhy pro vylepšení a je také podrobena časové, nákladové a rizikové analýze.
Anotace v angličtině
This diploma thesis covers the making-of of the project Royal Dog Cider 2019. It is divided into theoretical, analytical and project part. The theoretical part is dedicated to the basic theoretical knowledge in the field of brewery, marketing communication and event marketing. In the practical part, there is an analysis and evaluation of the event Royal Dog Cider 2018, which serves as a background for the development of the project. For this event there is the analysis of preparations and realisation of the particular parts of the event. In the next part, there are the SWOT and PESTEL analyses that focus on the event. There is also the analysis of competitors of the product Royal Dog Cider. The project part includes the realization of the event, suggestions of improvements and it also includes time analysis, costs analysis and risk analysis.
Klíčová slova
Event, event marketing, Royal Dog Cider, produkt, marketingová komunikace
Klíčová slova v angličtině
Event, event marketing, Royal Dog Cider, product, marketing communication
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Zpracujte teoretické poznatky z oblasti využití eventu v pivovarství.
Praktická část
Analyzujte event Royal Dog Cider 2018.
Vypracujte projekt eventu Royal Dog Cider 2019.
Projekt podrobte časové, nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Zpracujte teoretické poznatky z oblasti využití eventu v pivovarství.
Praktická část
Analyzujte event Royal Dog Cider 2018.
Vypracujte projekt eventu Royal Dog Cider 2019.
Projekt podrobte časové, nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Seznam doporučené literatury
KARLÍČEK, Miroslav. Marketingová komunikace: jak komunikovat na našem trhu. 2., aktualizované a doplněné vydání. Praha: Grada, 2016, 221 s. ISBN 978-80-247-5769-8.
KOTLER, Philip a Gary ARMSTRONG. Principles of marketing. 16th ed. Boston: Pearson, 2016, 731 s. ISBN 978-1-292-09248-5.
KOZÁK, Vratislav a Věra KOZÁKOVÁ. Změny v českém pivovarství na přelomu tisíciletí. Zlín: VeRBuM, 2013, 102 s. ISBN 978-80-87500-45-3.
LATTENBERG, Vivien. Event, aneb, Úspěšná akce krok za krokem: příručka pro organizátory. Brno: Computer Press, 2010, 257 s. ISBN 978-80-251-2397-3.
PRESTON, Chris. Event marketing: how to successfully promote events, festivals, conventions, and expositions. 2nd ed. Hoboken, New Jersey: John Wiley, c2012, 300 s. ISBN 978-0-470-89107-0.
Seznam doporučené literatury
KARLÍČEK, Miroslav. Marketingová komunikace: jak komunikovat na našem trhu. 2., aktualizované a doplněné vydání. Praha: Grada, 2016, 221 s. ISBN 978-80-247-5769-8.
KOTLER, Philip a Gary ARMSTRONG. Principles of marketing. 16th ed. Boston: Pearson, 2016, 731 s. ISBN 978-1-292-09248-5.
KOZÁK, Vratislav a Věra KOZÁKOVÁ. Změny v českém pivovarství na přelomu tisíciletí. Zlín: VeRBuM, 2013, 102 s. ISBN 978-80-87500-45-3.
LATTENBERG, Vivien. Event, aneb, Úspěšná akce krok za krokem: příručka pro organizátory. Brno: Computer Press, 2010, 257 s. ISBN 978-80-251-2397-3.
PRESTON, Chris. Event marketing: how to successfully promote events, festivals, conventions, and expositions. 2nd ed. Hoboken, New Jersey: John Wiley, c2012, 300 s. ISBN 978-0-470-89107-0.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí: doc. Kozák, 30b.
Je Royal Dog Cider distribuovaný po celé ČR, aby mělo smysl organizovat celostátní event. ZODPOVĚZENO ZCELA
Podle kterých kritérií byly vybírány hudební skupiny. ZODPOVĚZENO ZCELA
Oponent: Ing. Fikr, 30b.
Jak bude zajištěna akce v případě nepříznivého počasí. ZODPOVĚZENO ZCELA
Jaké jsou výsledky jednání s ČD o zvýhodněné dopravě. ZODPOVĚZENO ZCELA
Jaké jsou přínosy celorepublikové marketingové kampaně. ZODPOVĚZENO ZCELA
Doplňující otázky k DP:
Mgr. Kolčavová
Nákladová analýza v pár bodech, kde jste přišel na hodnoty,které jsou zaznamenány v práci. ZODPOVĚZENO ČÁSTEČNĚ
Ing. Horáková
Personální náklady, kolik lidí je ve firmě. Kolik lidé budete muset najmout v souvislosti s akcí, kterou uvádíte v práci. ZODPOVĚZENO ČÁSTEČNĚ