Diplomová práce se zabývá vypracováním projektu zlepšení marketingové komunikace ve společnosti Bricol s.r.o. Práce je rozdělena do dvou hlavních části-teoretické části a analytické časti. Teoretická část se zabývá základními poznatky z oblasti marketingu, marketingového mixu, marketingové komunikace a internetového marketingu. Druhá část analytická je zaměřena na představení společnosti a analyzováni současných nástrojů marketingové komunikace které společnost využívá. V této časti je analyzované aj mikroprostředí za pomoci SWOT analýzy a makroprostředí s použitím PESTLE analýzy. Součásti analytické časti je projektová část, která se zaobírá samotným návrhem zlepšeni marketingové komu-nikace ve společnosti. V závěre bol projekt podrobený nákladové, časové a rizikové analýze.
Anotace v angličtině
The thesis deal with to create a project to improve marketing communication at Bricol s.r.o. The thesis is divided into two main parts, theoretical part and analytical part. The theoretical part deals with basic knowledge of marketing, marketing mix, marketing communication and internet marketing. The second part is focused on introducing of the company and analysing current marketing communication tools used by of the company. This part also analysis its of microenvironment with the help of SWOT analysis and macroenvironment using PESTLE analysis. The analytical part also contains a project part deals with a design improvement of marketing communication in society. In conclusion was project is subjected to cost, time and risk analysis.
marketing, marketing communication, tools of marketing communication, internet marketing, SWOT analysis, PESTLE analysis
Rozsah průvodní práce
96
Jazyk
SK
Anotace
Diplomová práce se zabývá vypracováním projektu zlepšení marketingové komunikace ve společnosti Bricol s.r.o. Práce je rozdělena do dvou hlavních části-teoretické části a analytické časti. Teoretická část se zabývá základními poznatky z oblasti marketingu, marketingového mixu, marketingové komunikace a internetového marketingu. Druhá část analytická je zaměřena na představení společnosti a analyzováni současných nástrojů marketingové komunikace které společnost využívá. V této časti je analyzované aj mikroprostředí za pomoci SWOT analýzy a makroprostředí s použitím PESTLE analýzy. Součásti analytické časti je projektová část, která se zaobírá samotným návrhem zlepšeni marketingové komu-nikace ve společnosti. V závěre bol projekt podrobený nákladové, časové a rizikové analýze.
Anotace v angličtině
The thesis deal with to create a project to improve marketing communication at Bricol s.r.o. The thesis is divided into two main parts, theoretical part and analytical part. The theoretical part deals with basic knowledge of marketing, marketing mix, marketing communication and internet marketing. The second part is focused on introducing of the company and analysing current marketing communication tools used by of the company. This part also analysis its of microenvironment with the help of SWOT analysis and macroenvironment using PESTLE analysis. The analytical part also contains a project part deals with a design improvement of marketing communication in society. In conclusion was project is subjected to cost, time and risk analysis.
marketing, marketing communication, tools of marketing communication, internet marketing, SWOT analysis, PESTLE analysis
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Zpracujte literární rešerši vztahující se k problematice marketingové komunikace.
Praktická část
Analyzujte současný stav marketingové komunikace ve vybrané společnosti.
Vypracujte projekt na zlepšení marketingové komunikace pro danou společnost.
Projekt podrobte nákladové, rizikové a časové analýze.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Zpracujte literární rešerši vztahující se k problematice marketingové komunikace.
Praktická část
Analyzujte současný stav marketingové komunikace ve vybrané společnosti.
Vypracujte projekt na zlepšení marketingové komunikace pro danou společnost.
Projekt podrobte nákladové, rizikové a časové analýze.
Závěr
Seznam doporučené literatury
EGER, Ludvík, Jan PETRTYL, Hana KUNEŠOVÁ, Michal MIČÍK a Martin PEŠKA. Marketing na internetu. Plzeň: ZČU, 2015, 157 s. ISBN 978-80-261-0573-2.
FORET, Miroslav. Marketingová komunikace. 3., aktualiz. vyd. Brno: Computer Press, 2011, 486 s. ISBN 978-80-251-3432-0.
KARLÍČEK, Miroslav. Marketingová komunikace: jak komunikovat na našem trhu. 2., aktualizované a doplněné vydání. Praha: Grada, 2016, 221 s. ISBN 978-80-247-5769-8.
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing management. 15th edition. Boston: Pearson, 2016, 714 s. ISBN 978-1-292-09262-1.
SMITH, P. R a Ze ZOOK. Marketing communications: offline and online integration, engagement and analytics. Sixth edition. London: KoganPage, 2016, 578 s. ISBN 978-0-7494-7340-2.
Seznam doporučené literatury
EGER, Ludvík, Jan PETRTYL, Hana KUNEŠOVÁ, Michal MIČÍK a Martin PEŠKA. Marketing na internetu. Plzeň: ZČU, 2015, 157 s. ISBN 978-80-261-0573-2.
FORET, Miroslav. Marketingová komunikace. 3., aktualiz. vyd. Brno: Computer Press, 2011, 486 s. ISBN 978-80-251-3432-0.
KARLÍČEK, Miroslav. Marketingová komunikace: jak komunikovat na našem trhu. 2., aktualizované a doplněné vydání. Praha: Grada, 2016, 221 s. ISBN 978-80-247-5769-8.
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing management. 15th edition. Boston: Pearson, 2016, 714 s. ISBN 978-1-292-09262-1.
SMITH, P. R a Ze ZOOK. Marketing communications: offline and online integration, engagement and analytics. Sixth edition. London: KoganPage, 2016, 578 s. ISBN 978-0-7494-7340-2.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
VEDOUCÍ: doc. Pilík, 18b.
Je částka 14 214 Euro akceptovatelná a s jak dlouhou návratností firma počítá? ZODPOVĚZENO ZCELA
OPONENT: doc. Kozák, 17b.
Kolik podle Vás času budou věnovat zákazníci sociálním sítím a blogům? ZODPOVĚZENO ČÁSTEČNĚ
V práci, tabulky 4 - 10: Nebylo by vhodnější, kdyby uvedená forma komunikace probíhala průběžně, nejen po určitou dobu, jak je uvedeno? ZODPOVĚZENO ČÁSTEČNĚ
Bude udržování sociálních sítí skutečně zadarmo? ZODPOVĚZENO ČÁSTEČNĚ
Odborná rozprava:
Ing. Matošková - SWOT analýza proč mikroprostředí? Co je primární cíl sociální sítě LinkedIn? ZODPOVĚZENO ČÁSTEČNĚ