Diplomová práce se zabývá komunikací neziskové organizace Inspirace Zlín
z.s. Teoretická část je zaměřena na marketing a marketingové komunikace neziskové organizace.
V teoretické části je stanovený hlavní cíl práce, výzkumné otázky a metodika práce.
Praktická část je zaměřena na konkrétní neziskovou organizaci a analýzu její současné komunikace.
Na základě výsledků dotazníkového průzkumu a osobních rozhovorů je v projektové části navržen komunikační plán.
Anotace v angličtině
This thesis deals with the communication of non-profit organization Inspirace Zlín z.s.
The theoretical part is focus on marketing and marketing communication of non-profit organization. In the end of theoretical part is set main goal, hypothesis and methology of
work. The practical part of the thesis is focused on a specific non-profit organization and
analysing the current communication. Based on the result of an exploratory survey and
personal interviews is designed a communication plan.
non - profit organization, marketing communication, marketing plan, marketing non - profit sector
Rozsah průvodní práce
85 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Diplomová práce se zabývá komunikací neziskové organizace Inspirace Zlín
z.s. Teoretická část je zaměřena na marketing a marketingové komunikace neziskové organizace.
V teoretické části je stanovený hlavní cíl práce, výzkumné otázky a metodika práce.
Praktická část je zaměřena na konkrétní neziskovou organizaci a analýzu její současné komunikace.
Na základě výsledků dotazníkového průzkumu a osobních rozhovorů je v projektové části navržen komunikační plán.
Anotace v angličtině
This thesis deals with the communication of non-profit organization Inspirace Zlín z.s.
The theoretical part is focus on marketing and marketing communication of non-profit organization. In the end of theoretical part is set main goal, hypothesis and methology of
work. The practical part of the thesis is focused on a specific non-profit organization and
analysing the current communication. Based on the result of an exploratory survey and
personal interviews is designed a communication plan.
non - profit organization, marketing communication, marketing plan, marketing non - profit sector
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Zpracujtete literární rešerši týkající se marketingové komunikace neziskové organizace.
Praktická část
Proveďte analýzu marketingové komunikace vybrané neziskové organizace.
Na základě výsledků analýzy navrhněte organizaci projekt vytvoření komunikačního plánu.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Zpracujtete literární rešerši týkající se marketingové komunikace neziskové organizace.
Praktická část
Proveďte analýzu marketingové komunikace vybrané neziskové organizace.
Na základě výsledků analýzy navrhněte organizaci projekt vytvoření komunikačního plánu.
Závěr
Seznam doporučené literatury
BAČUVČÍK, Radim. Marketing neziskových organizací. Zlín: VeRBuM, 2011, 190 s. ISBN 978-80-87500-01-9.
EAGLE, Lynne. Marketing communications. New York: Routledge, Taylor and Francis Group, 2015, 427 s. ISBN 978-0-415-50771-4.
KARLÍČEK, Miroslav. Marketingová komunikace: jak komunikovat na našem trhu. 2., aktualizované a doplněné vydání. Praha: Grada, 2016, 224 s. ISBN 978-80-247-5769-8.
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing management. 15th edition. Boston: Pearson, 2016, 714 s. ISBN 978-1-292-09262-1.
PŘIKRYLOVÁ, Jana a Hana JAHODOVÁ. Moderní marketingová komunikace. Praha: Grada, 2010, 320 s. ISBN 978-80-247-3622-8.
Seznam doporučené literatury
BAČUVČÍK, Radim. Marketing neziskových organizací. Zlín: VeRBuM, 2011, 190 s. ISBN 978-80-87500-01-9.
EAGLE, Lynne. Marketing communications. New York: Routledge, Taylor and Francis Group, 2015, 427 s. ISBN 978-0-415-50771-4.
KARLÍČEK, Miroslav. Marketingová komunikace: jak komunikovat na našem trhu. 2., aktualizované a doplněné vydání. Praha: Grada, 2016, 224 s. ISBN 978-80-247-5769-8.
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing management. 15th edition. Boston: Pearson, 2016, 714 s. ISBN 978-1-292-09262-1.
PŘIKRYLOVÁ, Jana a Hana JAHODOVÁ. Moderní marketingová komunikace. Praha: Grada, 2010, 320 s. ISBN 978-80-247-3622-8.
Přílohy volně vložené
PŘÍLOHA PI Návrh komunikačního plánu
PŘÍLOHA PII Dotazník
Přílohy vázané v práci
grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí práce: Ing. Petra Benyahya 27b
Riziko neefektivnosti propagační kampaně uvádíte jako vysoké. Čím konkrétně lze toto riziko alespoň trochu eliminovat? Zodpovězeno zcela
Jak dlouhá má být akce Prázdniny na zámku? Opravdu bude časová náročnost jen 3 dny? Jak jste došla k ceně 1500Kč? Jaké jsou skutečné náklady na tuto akci? Zodpovězeno zcela
Opravdu nebude potřeba o Instagram dále pečovat? Zodpovězeno zcela
Oponent práce: Mgr. Věra Stojarová 20b
Ve SWOT analýze uvádíte, že je jednou z hrozeb konkurence, která mlže kopírovat nabízené akce. Měla byste návrh, jak toto riziko snížit? Zodpovězeno zcela
Měla byste návrh, jakým způsobem potencionální partnery/sponzory oslovit a dokázala byste popsat, co jim může nezisková organizace Inspirace Zlín z.s. za pomoc s financováním aktivit a akcí nabídnout? Zodpovězeno zcela
Doc. Kubíčková
Pokládala jste si alespoň nějaké výzkumné otázky? Zodpovězeno zcela
Doc. Staňková
Jakým způsobem je financována Vaše organizace? Zodpovězeno zcela