Diplomová práce je zaměřena na vytvoření plánu marketingové komunikace v jazykové škole BUSEEBE. Teoretická část obsahuje teoretické poznatky marketingové komunikace ve službách, marketingového mixu a plánu marketingové komunikace. Praktická část se zbývá představením firmy, její analýzou z hlediska v současnosti používaného marketingového mixu, positioningu značky a SWOT analýzy. Součástí je i marketingový výzkum. Na základě výsledků analýz a výzkumu byl vypracován plán marketingové komunikace, který byl podroben časové, nákladové a rizikové analýze.
Anotace v angličtině
The diploma thesis is focused on creating of the marketing communication plan for the BUSEEBE language school. The theoretical part summarizes the information of marketing communication process in services, marketing mix and marketing communication plan. The practical part is focused on introduction of the company, it's analysis of marketing mix, brand positioning, SWOT analysis and marketing surveys. Finally, there was created the marketing communication plan based on the results of analyses, which were examined by time, cost and risk analyses.
Klíčová slova
marketingová komunikace, nástroje komunikačního mixu, plán marketingové komunikace, positioning značky, SWOT analýza
Klíčová slova v angličtině
marketing communication, marketing mix communication tools, marketing communication plan, brand positioning, SWOT analysis
Rozsah průvodní práce
92 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Diplomová práce je zaměřena na vytvoření plánu marketingové komunikace v jazykové škole BUSEEBE. Teoretická část obsahuje teoretické poznatky marketingové komunikace ve službách, marketingového mixu a plánu marketingové komunikace. Praktická část se zbývá představením firmy, její analýzou z hlediska v současnosti používaného marketingového mixu, positioningu značky a SWOT analýzy. Součástí je i marketingový výzkum. Na základě výsledků analýz a výzkumu byl vypracován plán marketingové komunikace, který byl podroben časové, nákladové a rizikové analýze.
Anotace v angličtině
The diploma thesis is focused on creating of the marketing communication plan for the BUSEEBE language school. The theoretical part summarizes the information of marketing communication process in services, marketing mix and marketing communication plan. The practical part is focused on introduction of the company, it's analysis of marketing mix, brand positioning, SWOT analysis and marketing surveys. Finally, there was created the marketing communication plan based on the results of analyses, which were examined by time, cost and risk analyses.
Klíčová slova
marketingová komunikace, nástroje komunikačního mixu, plán marketingové komunikace, positioning značky, SWOT analýza
Klíčová slova v angličtině
marketing communication, marketing mix communication tools, marketing communication plan, brand positioning, SWOT analysis
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Na základě literárních zdrojů zpracujte teoretické poznatky týkající se marketingové komunikace služeb na trhu B2B.
Praktická část
Popište a analyzujte současný stav využití marketingové komunikace ve firmě BUSEEBE.
Na základě výsledků analýzy vytvořte plán marketingové komunikace na rok 2019.
Projekt podrobte časové, nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Na základě literárních zdrojů zpracujte teoretické poznatky týkající se marketingové komunikace služeb na trhu B2B.
Praktická část
Popište a analyzujte současný stav využití marketingové komunikace ve firmě BUSEEBE.
Na základě výsledků analýzy vytvořte plán marketingové komunikace na rok 2019.
Projekt podrobte časové, nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Seznam doporučené literatury
FORET, Miroslav. Marketingová komunikace. 3. aktualizované vyd. Brno: Computer Press, 2011, 486 s. ISBN 978-80-251-3432-0.
HALL, Simon. Innovate B2B marketing: new models, processes and theory. 1st edition. New York, NY: Kogan Page, 2017, 287 s. ISBN 978-0-7497-8080-6.
KARLÍČEK, Miroslav. Marketingová komunikace: jak komunikovat na našem trhu. 2. aktualizované a doplněné vyd. Praha: Grada, 2016, 221 s. ISBN 978-80-247-5769-8.
SHIMP, Terence A a J. Craig ANDREWS. Advertising, promotion, and other aspects of integrated marketing communications. 9th ed. Mason, Ohio: South-Western Cengage Learing, 2013, 729 s. ISBN 978-1-111-58021-6.
VAŠTÍKOVÁ, Miroslava. Marketing služeb: efektivně a moderně. 2., aktualiz. a rozš. vyd. Praha: Grada, 2014, 268 s. ISBN 978-80-247-5037-8.
Seznam doporučené literatury
FORET, Miroslav. Marketingová komunikace. 3. aktualizované vyd. Brno: Computer Press, 2011, 486 s. ISBN 978-80-251-3432-0.
HALL, Simon. Innovate B2B marketing: new models, processes and theory. 1st edition. New York, NY: Kogan Page, 2017, 287 s. ISBN 978-0-7497-8080-6.
KARLÍČEK, Miroslav. Marketingová komunikace: jak komunikovat na našem trhu. 2. aktualizované a doplněné vyd. Praha: Grada, 2016, 221 s. ISBN 978-80-247-5769-8.
SHIMP, Terence A a J. Craig ANDREWS. Advertising, promotion, and other aspects of integrated marketing communications. 9th ed. Mason, Ohio: South-Western Cengage Learing, 2013, 729 s. ISBN 978-1-111-58021-6.
VAŠTÍKOVÁ, Miroslava. Marketing služeb: efektivně a moderně. 2., aktualiz. a rozš. vyd. Praha: Grada, 2014, 268 s. ISBN 978-80-247-5037-8.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
mapy, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí práce: Ing. Kramoliš 18b
Jak vysoká může být pro školu hrozba rostoucí umělé inteligence překladačů? Zodpovězeno zcela.
Jaký dopad by mělo riziko špatně zvolených klíčových slov v SEM? Zodpovězeno zcela.
Oponent práce: Ing. Dobeš 21b
V kapitole 9.7.3. uvádíte, že pro oslovení cílové skupiny je účinné umístit PR článek do jednoho regionálního deníku a týdeníku. Můžete tuto účinnost odůvodnit s ohledem na Váš cíl DP oslovit sektor B2B? Zodpovězeno zcela.
Doc. Kubíčková
Napadlo Vás cílit na školy? Zodpovězeno úplně.
Co je minimální součástí výzkumu? Jak byste definovala výzkumné otázky pro Vaši práci? Zodpovězeno částečně.