Informace o kvalifikační práci Analýza vytváření a udržení vztahů se zákazníkem ve vybrané firmě a jejich rozvoj na základě zásad systému řízení Baťa do roku 1939
- Následující požadované údaje nejsou u této VŠKP vyplněny: Přílohy volně vložené
Hlavní téma
Analýza vytváření a udržení vztahů se zákazníkem ve vybrané firmě a jejich rozvoj na základě zásad systému řízení Baťa do roku 1939
Hlavní téma v angličtině
Analysis of Creating and Maintaining Customer Relationships in a Selected Company and Their Development Based on the Principles of the Bata Management System until 1939
Název dle studenta
Analýza vytváření a udržení vztahů se zákazníkem ve vybrané firmě a jejich rozvoj na základě zásad systému řízení Baťa do roku 1939
Název dle studenta v angličtině
Analysis of Creating and Maintaining Customer Relationships in a Selected Company and Their Development Based on the Principles of the Bata Management System until 1939
Bakalářská práce se zaměřuje na vytváření a udržení vztahů se zákazníky. Cílem práce je vysvětlení podstaty vztahu mezi prodávajícím a nakupujícím, popis vybrané firmy a firmy Baťa do roku 1939. Na základě této analýzy vznikla komparace principů Systému řízení Baťa v péči o zákazníka a vybrané současné firmy a jejího chování v této oblasti. Závěr práce je věnován doporučením, jak lépe rozvíjet vztah se zákazníky na základě principů Systému řízení Baťa.
Práce je rozdělena do dvou částí, na teoretickou a praktickou. V teoretické části jsou zpra-covány poznatky z oblasti řízení vztahů se zákazníky, vztahy mezi prodejcem a nákupčím a péče o zákazníka. V práci je též zahrnuta problematika reklamací a stížností, komunikace se zákazníky atd. V praktické části je popsána analýza péče o zákazníky ve firmě Baťa do roku 1939 s porovnáním vybrané firmy SOUFFLET AGRO a.s. Závěrem práce je vypracované doporučení a zlepšení firmy a vytvořena SWOT analýza.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis focuses on creating and maintaining relationships with customers. The aim of this bachelor thesis is to explain the nature of the relations between the seller and the purchaser, the discription of the selected companies and the company Baťa until 1939. On the basis of this analysis arose the comparison of the principles of the System of management of Baťa in the care of the customer and the selected current firm and its behavior in this area. The conclusion of the thesis is devoted to recommendations on how to better develop a re-lationship with customers based on the principles of Baťa Management System.
The thesis is divided into two parts, theoretical and practical. In the theoretical part are pro-cessed the knowledge from the field of management relationship with customer, relations between the dealer and the collector and customer care. The thesis also included the issue of claims and companies, communication with customers etc. In the practical part is described the analysis of customer care in company Baťa until 1939 with by comparing the selected company SOUFFLET AGRO a.s. In conclusion of the thesis is drawn up recommendations and improvement company and create SWOT analysis.
Klíčová slova
péče o zákazníky, CRM, služby, komunikace, Systém řízení Baťa
Klíčová slova v angličtině
customer care, CRM, services, communication, Bata Managemet System
Rozsah průvodní práce
69 s. (78 543 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalářská práce se zaměřuje na vytváření a udržení vztahů se zákazníky. Cílem práce je vysvětlení podstaty vztahu mezi prodávajícím a nakupujícím, popis vybrané firmy a firmy Baťa do roku 1939. Na základě této analýzy vznikla komparace principů Systému řízení Baťa v péči o zákazníka a vybrané současné firmy a jejího chování v této oblasti. Závěr práce je věnován doporučením, jak lépe rozvíjet vztah se zákazníky na základě principů Systému řízení Baťa.
Práce je rozdělena do dvou částí, na teoretickou a praktickou. V teoretické části jsou zpra-covány poznatky z oblasti řízení vztahů se zákazníky, vztahy mezi prodejcem a nákupčím a péče o zákazníka. V práci je též zahrnuta problematika reklamací a stížností, komunikace se zákazníky atd. V praktické části je popsána analýza péče o zákazníky ve firmě Baťa do roku 1939 s porovnáním vybrané firmy SOUFFLET AGRO a.s. Závěrem práce je vypracované doporučení a zlepšení firmy a vytvořena SWOT analýza.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis focuses on creating and maintaining relationships with customers. The aim of this bachelor thesis is to explain the nature of the relations between the seller and the purchaser, the discription of the selected companies and the company Baťa until 1939. On the basis of this analysis arose the comparison of the principles of the System of management of Baťa in the care of the customer and the selected current firm and its behavior in this area. The conclusion of the thesis is devoted to recommendations on how to better develop a re-lationship with customers based on the principles of Baťa Management System.
The thesis is divided into two parts, theoretical and practical. In the theoretical part are pro-cessed the knowledge from the field of management relationship with customer, relations between the dealer and the collector and customer care. The thesis also included the issue of claims and companies, communication with customers etc. In the practical part is described the analysis of customer care in company Baťa until 1939 with by comparing the selected company SOUFFLET AGRO a.s. In conclusion of the thesis is drawn up recommendations and improvement company and create SWOT analysis.
Klíčová slova
péče o zákazníky, CRM, služby, komunikace, Systém řízení Baťa
Klíčová slova v angličtině
customer care, CRM, services, communication, Bata Managemet System
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Vymezte teoretické klíčové oblasti v tématu péče o zákazníka.
Praktická část
Analyzujte systém péče o zákazníky ve vybrané firmě.
Proveďte komparaci zjištěných poznatků analýzy ve vybrané firmě se systémem péče o zákazníka ve společnosti Baťa do roku 1939.
Na základě provedené komparace navrhněte nástroje pro implementaci zásad péče o zákazníka podle firmy Baťa do roku 1939 do vybrané firmy.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Vymezte teoretické klíčové oblasti v tématu péče o zákazníka.
Praktická část
Analyzujte systém péče o zákazníky ve vybrané firmě.
Proveďte komparaci zjištěných poznatků analýzy ve vybrané firmě se systémem péče o zákazníka ve společnosti Baťa do roku 1939.
Na základě provedené komparace navrhněte nástroje pro implementaci zásad péče o zákazníka podle firmy Baťa do roku 1939 do vybrané firmy.
Závěr
Seznam doporučené literatury
BUREŠ, Ivan a Pavel ŘEHULKA. 10 zlatých pravidel péče o zákazníka, aneb, CRM v digitálním věku. Praha: Management Press, 2001, 158 s. ISBN 8072610562.
CEKOTA, Antonín. Geniální podnikatel Tomáš Baťa, Vydání: třetí. Zlín: Nadace Tomáše Bati. 2016, ISBN 978-80-905896-5-0.
CRAM, Tony. Vítězný tah: jak dosáhnout prvotní úrovně služeb zákazníkům. Praha: Management Press, 2012, 227 s. ISBN 978-80-7261-246-8.
DEBRUYNE, Marion. Customer innovation: customer-centric stratégy for enduring growth, London: Kogan Page, 2014, 253 s. ISBN 978-0-7494-7164-4.
LEHTINEN, Jarmo. Zákaznická strategie při správě společností. Praha: Professional Publishing, 2012, 95 s. ISBN 978-80-7431-094-2.
Seznam doporučené literatury
BUREŠ, Ivan a Pavel ŘEHULKA. 10 zlatých pravidel péče o zákazníka, aneb, CRM v digitálním věku. Praha: Management Press, 2001, 158 s. ISBN 8072610562.
CEKOTA, Antonín. Geniální podnikatel Tomáš Baťa, Vydání: třetí. Zlín: Nadace Tomáše Bati. 2016, ISBN 978-80-905896-5-0.
CRAM, Tony. Vítězný tah: jak dosáhnout prvotní úrovně služeb zákazníkům. Praha: Management Press, 2012, 227 s. ISBN 978-80-7261-246-8.
DEBRUYNE, Marion. Customer innovation: customer-centric stratégy for enduring growth, London: Kogan Page, 2014, 253 s. ISBN 978-0-7494-7164-4.
LEHTINEN, Jarmo. Zákaznická strategie při správě společností. Praha: Professional Publishing, 2012, 95 s. ISBN 978-80-7431-094-2.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí práce: Ing. Mgr. Gabriela Culík Končetiková, Ph.D. 21 bodů. Které konkrétní zásady ze Systému řízení Baťa - péče o zákazníka doporučujete vybrané firmě a proč? Zodpovězeno částečně. Je možné vytvářet vztah se zákazníkem podle zásad Systému řízení Baťa s ohledem na současnou legilsativu? Zodpovězeno částečně. Oponent: Ing. Lucie Tomancová. Ph.D. 16 bodů. Prováděla jste u firmy SOUFFLET AGRO a.s. analýzu zákazníků? Jakým způsobem? Zodpovězeno částečně.