Bakalářská práce je zaměřena na analýzu marketingové komunikace vybraného e-shopu. Hlavním cílem práce je analyzovat současný stav marketingové komunikace internetového obchodu a navrhnout další doporučení pro jeho rozvoj.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis is focused on the analysis of marketing communication in the selected e-shop. The main aim of the thesis is to analyze the current state of marketing communication of internet shop and to propose further recommendations for its development.
Klíčová slova
Marketingová komunikace, e-marketing, SWOT analýza, PEST analýza, internetový obchod
Klíčová slova v angličtině
Marketing communication, e-marketing, SWOT analysis, PEST analysis, e-shop
Rozsah průvodní práce
86
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalářská práce je zaměřena na analýzu marketingové komunikace vybraného e-shopu. Hlavním cílem práce je analyzovat současný stav marketingové komunikace internetového obchodu a navrhnout další doporučení pro jeho rozvoj.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis is focused on the analysis of marketing communication in the selected e-shop. The main aim of the thesis is to analyze the current state of marketing communication of internet shop and to propose further recommendations for its development.
Klíčová slova
Marketingová komunikace, e-marketing, SWOT analýza, PEST analýza, internetový obchod
Klíčová slova v angličtině
Marketing communication, e-marketing, SWOT analysis, PEST analysis, e-shop
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Zpracujte kritickou literární rešerši se zaměřením na marketingovou komunikaci.
Na základě výsledků analýzy navrhněte doporučení na celkové zlepšení.
Závěr
Seznam doporučené literatury
BAČUVČÍK, Radim. Teorie a praxe v marketingové komunikaci. Zlín: Radim Bačuvčík - VeRBuM, 2015, 190 s. ISBN 978-80-87500-68-2.
KARLÍČEK, Miroslav. Marketingová komunikace: jak komunikovat na našem trhu. 2., aktualizované a doplněné vydání. Praha: Grada, 2016, 221 s. ISBN 978-80-247-5769-8.
KARLÍČEK, Miroslav. Základy marketingu. 2., přepracované a rozšířené vydání. Praha: Grada, 2018, 285 s. ISBN 978-80-247-5869-5.
SHIMP, Terence A. a J. Craig ANDREWS. Advertising, promotion, and other aspects of integrated marketing communications. 9th ed. Mason, OH: South Western Cengage Learning, c2013, 729 s. ISBN 978-1-111-58021-6.
TAHAL, Radek. Marketingový výzkum: postupy, metody, trendy. Praha: Grada, 2017, 261 s. ISBN 978-80-271-0206-8.
Seznam doporučené literatury
BAČUVČÍK, Radim. Teorie a praxe v marketingové komunikaci. Zlín: Radim Bačuvčík - VeRBuM, 2015, 190 s. ISBN 978-80-87500-68-2.
KARLÍČEK, Miroslav. Marketingová komunikace: jak komunikovat na našem trhu. 2., aktualizované a doplněné vydání. Praha: Grada, 2016, 221 s. ISBN 978-80-247-5769-8.
KARLÍČEK, Miroslav. Základy marketingu. 2., přepracované a rozšířené vydání. Praha: Grada, 2018, 285 s. ISBN 978-80-247-5869-5.
SHIMP, Terence A. a J. Craig ANDREWS. Advertising, promotion, and other aspects of integrated marketing communications. 9th ed. Mason, OH: South Western Cengage Learning, c2013, 729 s. ISBN 978-1-111-58021-6.
TAHAL, Radek. Marketingový výzkum: postupy, metody, trendy. Praha: Grada, 2017, 261 s. ISBN 978-80-271-0206-8.
Přílohy volně vložené
CD ROM
Přílohy vázané v práci
grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí: Ing. et Ing. Monika Hýblová, 16 bodů. Myslíte si, že taková to forma soutěže je vhodná? Co říkáte na tak nízké číslo účastníků? Zodpovězeno částečně. Myslíte si, že netisknutí papírových faktur je dostatečné pro zdůrazňování ekologického aspektu? Zodpovězeno zcela. Nebylo by vhodné upravit stránky e-shopu, když zde proběhla velká změna ve skladbě nabízeného sortimentu? Zodpovězeno částečně. Jaká známá osobnost by byla vhodná pro propagaci zmíněného e-shopu? Zodpovězeno částečně. Bylo by možné u předložených návrhů vyčíslit náklady? Zodpovězeno zcela. Bylo by vhodné zmenšit počet prodávaného zboží na úkor zrychlení objednávek? Zodpovězeno zcela. Oponent: Ing. Petra Benyahya, Ph.D., 22 bodů. Jaký má nyní (před zavedením Vašich návrhů) společnost finanční rozpočet na marketingovou komunikaci? Zodpovězeno zcela. Na správu sociálních sítí jsou podle Vás náklady nulové. To za časté psaní příspěvků nedostane nikdo ani odměnu? Zodpovězeno zcela. Jaké možnosti e-mailingu firma má vzhledem k GDPR? Zodpovězeno zcela. Čím si vysvětlujete rapidní pokles objednávek v roce 2018? Zodpovězeno zcela. Dr. Vaculčíková: Uvádíte záměr zvýšení sortimentu hraček. Disponuje majitel e-shopu dostatečnou časovou a finanční kapacitou k provedení tohoto záměru? Zodpovězeno částečně.