Informace o kvalifikační práci 1. Teoretická část: Jak se fotí bicykl 2. Praktická část: a) katalog produktů nebo služeb: Katalog kol Santa Cruz b) volné fotografie - výstavní soubor: Portrét slovenského cyklisty
- Všechny požadované údaje o této VŠKP jsou vyplněny.
Hlavní téma
1. Teoretická část:
Jak se fotí bicykl
2. Praktická část:
a) katalog produktů nebo služeb:
Katalog kol Santa Cruz
b) volné fotografie - výstavní soubor:
Portrét slovenského cyklisty
Hlavní téma v angličtině
1. Theoretical part: How to Photograph a Bike
2. Practical part: a) Catalog of Santa Cruz Bikes
b) Portrait of Slovak Cyclist
Název dle studenta
1. Teoretická část: Jak se fotí bicykl 2. Praktická část: a) katalog produktů nebo služeb: Katalog kol Santa Cruz b) volné fotografie - výstavní soubor: Portrét slovenského cyklisty
Název dle studenta v angličtině
1. Theoretical part: How to Photograph a Bike 2. Practical part: a) Catalog of Santa Cruz Bikes b) Portrait of Slovak Cyclist
V práci sa autor venuje cyklistickej fotografií a motívu bicykla vo fotografii. Cyklistická fotografia je v práci predstavená na rôznych úrovniach či už v histórii, reklame, športovej alebo tvorivej fotografii.
Anotace v angličtině
In this work, autor is focusing on cycling photography and bike motive in photography. Cycling photography is presented on different levels in history, advertising, sport or creative photography.
Klíčová slova
fotografia, bicykel, šport, Tour de France, Magnum, Rouleur, dokumentárna fotografia, Markéta Navrátilová
Klíčová slova v angličtině
photography, bicycle, sport, Tour de France, Magnum, Rouleur, documentary photography, Markéta Navrátilová
Rozsah průvodní práce
76
Jazyk
SK
Anotace
V práci sa autor venuje cyklistickej fotografií a motívu bicykla vo fotografii. Cyklistická fotografia je v práci predstavená na rôznych úrovniach či už v histórii, reklame, športovej alebo tvorivej fotografii.
Anotace v angličtině
In this work, autor is focusing on cycling photography and bike motive in photography. Cycling photography is presented on different levels in history, advertising, sport or creative photography.
Klíčová slova
fotografia, bicykel, šport, Tour de France, Magnum, Rouleur, dokumentárna fotografia, Markéta Navrátilová
Klíčová slova v angličtině
photography, bicycle, sport, Tour de France, Magnum, Rouleur, documentary photography, Markéta Navrátilová
Zásady pro vypracování
1. Teoretická část:
rozsah práce: minimálně 25 stran čistého textu + předepsané přílohy (ilustrace, poznámkový aparát, použitá literatura, ...).
Součástí obhajoby práce je přednáška na téma teoretické části bakalářské práce v rozsahu maximálně 15 minut včetně obrazové prezentace. Přednáška není reprodukováním obsahu práce!
Teoretická práce se odevzdává ve třech vyhotoveních, z toho dvě v pevných deskách s tím, že v jednom je vlepena obálka s DVD. Třetí výtisk může být v kroužkové vazbě.
2. Praktická část:
a) katalog produktů nebo služeb: odevzdává se vázaný katalog obsahující celkem 12 - 15 fotografií, z toho převážná část produktových fotografií - formát cca 21x30 cm jako maketa s grafickou úpravou, hodnocena bude technická kvalita fotografií, tisku a kreativita.
b) volné fotografie - výstavní soubor (ucelený, koncipovaný soubor fotografií): odevzdává se min. 9 ks fotografií v archivní kvalitě, výstavní formát, libovolná technika, adjustováno + artist´s statement cca 250 - 300 slov.
c) prezentační DVD (2 ks) + 1x USB Flash disk: obsahuje všechny teoretické i praktické části bakalářské práce. Teoretická v .pdf formátu a dále všechny fotografické práce v uvedených technických parametrech, včetně artist´s statementu obou částí praktické bakalářské práce, vždy cca 250 - 300 slov.
Zásady pro vypracování
1. Teoretická část:
rozsah práce: minimálně 25 stran čistého textu + předepsané přílohy (ilustrace, poznámkový aparát, použitá literatura, ...).
Součástí obhajoby práce je přednáška na téma teoretické části bakalářské práce v rozsahu maximálně 15 minut včetně obrazové prezentace. Přednáška není reprodukováním obsahu práce!
Teoretická práce se odevzdává ve třech vyhotoveních, z toho dvě v pevných deskách s tím, že v jednom je vlepena obálka s DVD. Třetí výtisk může být v kroužkové vazbě.
2. Praktická část:
a) katalog produktů nebo služeb: odevzdává se vázaný katalog obsahující celkem 12 - 15 fotografií, z toho převážná část produktových fotografií - formát cca 21x30 cm jako maketa s grafickou úpravou, hodnocena bude technická kvalita fotografií, tisku a kreativita.
b) volné fotografie - výstavní soubor (ucelený, koncipovaný soubor fotografií): odevzdává se min. 9 ks fotografií v archivní kvalitě, výstavní formát, libovolná technika, adjustováno + artist´s statement cca 250 - 300 slov.
c) prezentační DVD (2 ks) + 1x USB Flash disk: obsahuje všechny teoretické i praktické části bakalářské práce. Teoretická v .pdf formátu a dále všechny fotografické práce v uvedených technických parametrech, včetně artist´s statementu obou částí praktické bakalářské práce, vždy cca 250 - 300 slov.
Seznam doporučené literatury
ANDREWS, Guy. Magnum cycling. New York, New York, [2016]. ISBN 05-005-4457-3
Cyklistika: (1001 fotografií). Čestlice: Rebo, 2009. 1001 fotografií. ISBN 978-80-255-0144-3
BARTHES, Roland. Světlá komora: poznámka k fotografii. Vyd. 2., upr., (Ve Fra 1.). Praha: Fra, 2005. ISBN 80-866-0328-8
Seznam doporučené literatury
ANDREWS, Guy. Magnum cycling. New York, New York, [2016]. ISBN 05-005-4457-3
Cyklistika: (1001 fotografií). Čestlice: Rebo, 2009. 1001 fotografií. ISBN 978-80-255-0144-3
BARTHES, Roland. Světlá komora: poznámka k fotografii. Vyd. 2., upr., (Ve Fra 1.). Praha: Fra, 2005. ISBN 80-866-0328-8
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Při diskusi nad teoretickou částí práce upozornil RNDr. Novotný na chybný popisek u obrázku na straně 13 a na poznámkový aparát neodpovídající aktuální předepsané normě. Dále autor znovu rekapituloval volbu jednotlivých cyklistických subžánrů na základě totožné konstrukce jízdního kola.
Kritické poznámky k volnému souboru praktické části práce směřovaly především k volbě typu a počtu modelů a nejednotnému světelnému a kompozičnímu aranžmá.