Tato bakalářská práce je zaměřena na návrh přímočarého hydromotoru, který je aplikován v mnoha zařízeních, systémech.
Teoretická část se zabývá jednotlivými typy hydromotorů, konstrukcemi, uchyceními, těsněními a aplikacemi.
V praktické části je následně pro konkrétní provozní podmínky navržen přímočarý hyd-romotor.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis focuses on design of the linear hydraulic motor, which is applied in variety of systems and devices.
The theory part deals with the specific types of hydraulic motors. With their design, mounts, seals and uses.
The practical part is about designing particular linear hydraulic motor for specific opera-ting conditions.
Hydraulic motor, Linear hydraulic motor, mount, seal
Rozsah průvodní práce
59
Jazyk
CZ
Anotace
Tato bakalářská práce je zaměřena na návrh přímočarého hydromotoru, který je aplikován v mnoha zařízeních, systémech.
Teoretická část se zabývá jednotlivými typy hydromotorů, konstrukcemi, uchyceními, těsněními a aplikacemi.
V praktické části je následně pro konkrétní provozní podmínky navržen přímočarý hyd-romotor.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis focuses on design of the linear hydraulic motor, which is applied in variety of systems and devices.
The theory part deals with the specific types of hydraulic motors. With their design, mounts, seals and uses.
The practical part is about designing particular linear hydraulic motor for specific opera-ting conditions.
4. Drábková, S. a kol.: MECHANIKA TEKUTIN: VŠB-TU Ostrava, 2007.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Studentka představila komisi výsledky své bakalářské práce. Poté byla komise seznámena s posudky a hodnocením vedoucího a oponenta (hodnocení vedoucího: C - dobře, hodnocení oponenta: C - dobře.)
Studentka odpověděla na dotazy oponenta bakalářské práce.
Poté byla vedena diskuze o bakalářské práci, během které byly jednotlivými členy komise položeny následující dotazy:
doc. Muras: Co jste z rovnice kontinuity spočítala? K čemu se ta rovnice vztahuje? Z této rovnice přeci nemůžete vypočítat průměr písnice, jak uvádíte. - Studentka odpověděla částečně.
doc. Klepal: Jaké těsnění byste doporučila pro Vámi navrhovaný hydromotor? Jaké materiály těsnění byste zvolila? - Studentka zodpověděla částečně.
doc. Bílek: Jak si máme vysvětlit ten přídavek na korozi? Co se stane, když tam ta koroze nastane? - Studentka zodpověděla zcela.