V teoretické části se zabývám etikou a udržitelností a zkoumám nové inspirativní přístupy a prezentace módy, které oslovují svým obchodním modelem vědomé spotřebitele. Na základě teoretického výzkumu vznikly projekty a vědomé kolaborace pod mým vedením. V praktické části vznikla oděvní kolekci 'Chai' inspirovaná barevností Holi festivalu. V Indii 'Holi' znamená oslavu příchodu jara. Kolekce je inspirovaná barevností Holi festivalu. Inspirace těchto oslav se promítá v dezénech a autorském tisku, který jsem na základě této inspirace vytvořila a je klíčový pro atmosféru a koncept celé kolekce.
Anotace v angličtině
In the theoretical part, I deal with ethics and sustainability and explore new inspirational approaches and presentations of fashion that address conscious consumers with their business model. Based on theoretical research, projects and conscious collaboration under my leadership have emerged.
In the practical part I created a new clothing collection called 'Chai'' inspired by by the colors of the Holi festival. In India, 'Holi' means the celebration of the arrival of spring. The inspiration of these celebrations is reflected in the designs and unique prints on fabric, which I have created based on this inspiration and is crucial for the atmosphere and concept of the entire collection.
V teoretické části se zabývám etikou a udržitelností a zkoumám nové inspirativní přístupy a prezentace módy, které oslovují svým obchodním modelem vědomé spotřebitele. Na základě teoretického výzkumu vznikly projekty a vědomé kolaborace pod mým vedením. V praktické části vznikla oděvní kolekci 'Chai' inspirovaná barevností Holi festivalu. V Indii 'Holi' znamená oslavu příchodu jara. Kolekce je inspirovaná barevností Holi festivalu. Inspirace těchto oslav se promítá v dezénech a autorském tisku, který jsem na základě této inspirace vytvořila a je klíčový pro atmosféru a koncept celé kolekce.
Anotace v angličtině
In the theoretical part, I deal with ethics and sustainability and explore new inspirational approaches and presentations of fashion that address conscious consumers with their business model. Based on theoretical research, projects and conscious collaboration under my leadership have emerged.
In the practical part I created a new clothing collection called 'Chai'' inspired by by the colors of the Holi festival. In India, 'Holi' means the celebration of the arrival of spring. The inspiration of these celebrations is reflected in the designs and unique prints on fabric, which I have created based on this inspiration and is crucial for the atmosphere and concept of the entire collection.
1. Teoretická část:
Spolupráce se zlínskou značkou Playbag. Podpora a vytvoření platformy pro mladý design v pražském showroomu a navazující projekty. Obsahem práce je výzkumný proces etiky a udržitelnosti, nastínění pojmů slow fashion, fast fashion. Popis zkušeností během průběhu a realizace v minimálním textovém rozsahu 30 - 35 normostran.
2. Praktická část:
Výtvarné zpracování a realizace finálních návrhů v počtu 9 - 12 modelů.
Vytvoření oděvní kolekce a doplňků navazující na spolupráci s firmou Playbag a další kolaborace.
Teoretická a technická příprava projektu, sběr potřebných informací.
Dokumentace realizace dle zadaných parametrů: moodboard, storyboard, skici s naznačením siluety, celkový náhled kolekce, barevnost, popis materiálů, technické nákresy modelů, technické opisy, střihové řešení, módní doplňky a styling kolekce, popis vybraného modelu určeného na komerční účely. Práce musí být doplněná o dokumentační fotografie z procesu tvorby, módními fotografiemi, popřípadě krátkým promo-videem.
Rozsah práce: minimálně 45 normostran. Formát A4.
Odevzdejte v 2 stejnopisech v pevné vazbě (1 může být kroužková).
Součástí předané písemné práce je dodání elektronické verze diplomové práce na Flash disku, který bude obsahovat taktéž samostatné fotografie v tiskové kvalitě z praktické části diplomové práce. Formát pro bitmapové podklady: JPEG, barevný prostor RGB, rozlišení 300 dpi, 250 mm delší strana. Formát pro vektory: AI, EPS, PDF. Loga a texty v křivkách.
Zásady pro vypracování
1. Teoretická část:
Spolupráce se zlínskou značkou Playbag. Podpora a vytvoření platformy pro mladý design v pražském showroomu a navazující projekty. Obsahem práce je výzkumný proces etiky a udržitelnosti, nastínění pojmů slow fashion, fast fashion. Popis zkušeností během průběhu a realizace v minimálním textovém rozsahu 30 - 35 normostran.
2. Praktická část:
Výtvarné zpracování a realizace finálních návrhů v počtu 9 - 12 modelů.
Vytvoření oděvní kolekce a doplňků navazující na spolupráci s firmou Playbag a další kolaborace.
Teoretická a technická příprava projektu, sběr potřebných informací.
Dokumentace realizace dle zadaných parametrů: moodboard, storyboard, skici s naznačením siluety, celkový náhled kolekce, barevnost, popis materiálů, technické nákresy modelů, technické opisy, střihové řešení, módní doplňky a styling kolekce, popis vybraného modelu určeného na komerční účely. Práce musí být doplněná o dokumentační fotografie z procesu tvorby, módními fotografiemi, popřípadě krátkým promo-videem.
Rozsah práce: minimálně 45 normostran. Formát A4.
Odevzdejte v 2 stejnopisech v pevné vazbě (1 může být kroužková).
Součástí předané písemné práce je dodání elektronické verze diplomové práce na Flash disku, který bude obsahovat taktéž samostatné fotografie v tiskové kvalitě z praktické části diplomové práce. Formát pro bitmapové podklady: JPEG, barevný prostor RGB, rozlišení 300 dpi, 250 mm delší strana. Formát pro vektory: AI, EPS, PDF. Loga a texty v křivkách.
Seznam doporučené literatury
LIPOVETSKY, Gilles. Říše pomíjivosti: móda a její úděl v moderních společnostech. Praha: Prostor, 2002, ISBN 80-7260-063-X.
TUNGATE, Mark. Fashion brands: branding style from Armani to Zara. 3rd ed. Philadelphia: Kogan Page, 2012, ISBN 9780749464479.
POSNER, Harriet. Marketing Fashion. London: LAURENCE KING, 2011, ISBN 1856697231.
LAPŠANSKÁ, Dana. Kapitoly z módného marketingu a stylingu. Zlín: Univerzita Tomáše Bati, 2014, ISBN 978-80-7454-470-5.
KOTLER, Philip a Kevin Lane Keller. Marketing management. 15. Boston: Pear-son, 2016, ISBN 9781292092621.
Seznam doporučené literatury
LIPOVETSKY, Gilles. Říše pomíjivosti: móda a její úděl v moderních společnostech. Praha: Prostor, 2002, ISBN 80-7260-063-X.
TUNGATE, Mark. Fashion brands: branding style from Armani to Zara. 3rd ed. Philadelphia: Kogan Page, 2012, ISBN 9780749464479.
POSNER, Harriet. Marketing Fashion. London: LAURENCE KING, 2011, ISBN 1856697231.
LAPŠANSKÁ, Dana. Kapitoly z módného marketingu a stylingu. Zlín: Univerzita Tomáše Bati, 2014, ISBN 978-80-7454-470-5.
KOTLER, Philip a Kevin Lane Keller. Marketing management. 15. Boston: Pear-son, 2016, ISBN 9781292092621.
Přílohy volně vložené
Flash disk - elektronická verze diplomové práce
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Teoretická část diplomové práce byla zdařilá, avšak komise vyjádřila drobné výhrady k praktické části.