Bakalářská práce se zabývá výzkumnou metodou mystery shopping, který bude proveden ve vybraných prodejnách, kde se nachází zkoumaný produkt ETA. Teoretická část práce je zaměřena na stěžejní pojmy z oblasti marketingové komunikace, které vyplývají z daného tématu. Jednotlivé termíny souvisejí s osobním prodejem a mystery shoppingem. Praktická část práce charakterizuje vybranou společnost ETA, popíše její historické jádro a další vývoj. Dále bude přiblížena celková komunikace zvolené společnosti prostřednictvím SWOT analýzy, komunikačních kanálů, pozice společnosti ETA na trhu a konkurence. Závěr práce bude věnován návrhům na zlepšení a zodpovězení výzkumných otázek.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis deals with the research method of mystery shopping. This method will be applied at the selected stores where the targeted ETA product is located. The theoretical part is focused on the main concepts from the field of marketing communications. The individual terms, in the theoretical part, are related to personal selling and mystery shopping. While the practical part describes the company selected for this writing, ETA, its historical core and further evolution. Further, the overall communication of the selected company will be described in detail through the SWOT analysis and channels of communication. The market position of the ETA company and its competition will be defined as well. The conclusion will be devoted to suggestions for improvement and answering the research questions.
Klíčová slova
Mystery shopping, Mystery mailing, ETA, produkt, komunikace, osobní prodej.
Klíčová slova v angličtině
Mystery shopping, Mystery mailing, ETA, product, communication, personal selling.
Rozsah průvodní práce
73 s. (108 300 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalářská práce se zabývá výzkumnou metodou mystery shopping, který bude proveden ve vybraných prodejnách, kde se nachází zkoumaný produkt ETA. Teoretická část práce je zaměřena na stěžejní pojmy z oblasti marketingové komunikace, které vyplývají z daného tématu. Jednotlivé termíny souvisejí s osobním prodejem a mystery shoppingem. Praktická část práce charakterizuje vybranou společnost ETA, popíše její historické jádro a další vývoj. Dále bude přiblížena celková komunikace zvolené společnosti prostřednictvím SWOT analýzy, komunikačních kanálů, pozice společnosti ETA na trhu a konkurence. Závěr práce bude věnován návrhům na zlepšení a zodpovězení výzkumných otázek.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis deals with the research method of mystery shopping. This method will be applied at the selected stores where the targeted ETA product is located. The theoretical part is focused on the main concepts from the field of marketing communications. The individual terms, in the theoretical part, are related to personal selling and mystery shopping. While the practical part describes the company selected for this writing, ETA, its historical core and further evolution. Further, the overall communication of the selected company will be described in detail through the SWOT analysis and channels of communication. The market position of the ETA company and its competition will be defined as well. The conclusion will be devoted to suggestions for improvement and answering the research questions.
Klíčová slova
Mystery shopping, Mystery mailing, ETA, produkt, komunikace, osobní prodej.
Klíčová slova v angličtině
Mystery shopping, Mystery mailing, ETA, product, communication, personal selling.
Zásady pro vypracování
1. Definujte teoretická východiska práce sloužící ke zpracování tématu.
2. Na základě teoretického východiska určete metodiku práce, zformulujte výzkumnou otázku a definujte cíle práce.
3. Realizujte kvalitativní marketingový výzkum.
4. Dle výsledků marketingového šetření navrhněte doporučení pro zlepší současného stavu.
Zásady pro vypracování
1. Definujte teoretická východiska práce sloužící ke zpracování tématu.
2. Na základě teoretického východiska určete metodiku práce, zformulujte výzkumnou otázku a definujte cíle práce.
3. Realizujte kvalitativní marketingový výzkum.
4. Dle výsledků marketingového šetření navrhněte doporučení pro zlepší současného stavu.
Seznam doporučené literatury
ČERNÝ, Vojtěch. Prodejní techniky. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2003, 470 s. Business books. ISBN 80-251-0032-4.
FORET, Miroslav. Marketingová komunikace. 3., aktualiz. vyd. Brno: Computer Press, 2011, 486 s. ISBN 978-80-251-3432-0.
KARLÍČEK, Miroslav. Základy marketingu. 1. vyd. Praha: Grada, 2013, 255 s. ISBN 978-80-247-4208-3.
KOTLER, Philip. Moderní marketing: 4. evropské vydání. 1. vyd. Praha: Grada, 2007, 1041 s. ISBN 978-80-247-1545-2.
TAHAL, Radek. Marketingový výzkum: postupy, metody, trendy. Praha: Grada Publishing, 2017, 261 s. Expert. ISBN 978-80-271-0206-8.
Seznam doporučené literatury
ČERNÝ, Vojtěch. Prodejní techniky. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2003, 470 s. Business books. ISBN 80-251-0032-4.
FORET, Miroslav. Marketingová komunikace. 3., aktualiz. vyd. Brno: Computer Press, 2011, 486 s. ISBN 978-80-251-3432-0.
KARLÍČEK, Miroslav. Základy marketingu. 1. vyd. Praha: Grada, 2013, 255 s. ISBN 978-80-247-4208-3.
KOTLER, Philip. Moderní marketing: 4. evropské vydání. 1. vyd. Praha: Grada, 2007, 1041 s. ISBN 978-80-247-1545-2.
TAHAL, Radek. Marketingový výzkum: postupy, metody, trendy. Praha: Grada Publishing, 2017, 261 s. Expert. ISBN 978-80-271-0206-8.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Předseda komise přivítal studentku na státních závěrečných zkouškách.
Studentka představila zkušební komisi svou bakalářskou práci dle předepsané struktury.
Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Studentka dostal prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět na níže položené otázky.
V oponentském posudku byly položeny tyto otázky (oponent):
1. Na co doporučujete si dát pozor při realizaci mystery shoppingu a s jakými problémy jste se setkala?
2. Jaký předpokládáte vývoj ve využívání mystery shoppingu a mystery mailingu?
3. Jakým způsobem jste vybrala své mystery shoppery? Co museli splňovat?
Odpovědi: Studentka plně odpověděla na položené otázky.
V posudku vedoucího práce byly položeny tyto otázky (vedoucí):
Nepokládá otázky k obhajobě.
pfor. PhDr. Pavelka, CSc. položil doplňující otázku: Mohla byste vymezit přednosti a nedostatky metody výzkumu pozorování v oblasti Mystery Shoppingu?
Odpověď: Studentka neodpověděla na položenou otázku.