Zpracovaná bakalářská práce se zabývá percepcí neziskových projektů v rámci předmětu Projekty neziskových organizací a analýzou vybraného projektu Němá tvář. Teoretická část se zabývá pojmem neziskový sektor, také oblastmi případného působení, posláním a cíli, které by měl naplnit. Seznámí čtenáře s možnými typy financování neziskového sektoru a možnými částmi marketingového mixu. Blíže práce specifikuje i samotný pojem projekt. Praktická část práce analyzuje pomocí metody online dotazování předmět Projekty nezis-kových organizací a také vybraný studentský projekt Němá tvář. Respondenti pomohou autorce práce zjistit, jaké je vnímání neziskových projektů a vybraného projektu napříč všemi fakultami Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně. Na základě získaných odpovědí autorka práce porovná současné fungování projektu a vytvoří doporučení pro budoucí realizátory.
Anotace v angličtině
This bachelor's thesis deals with the perception of non-profit projects and the analysis of the project Němá tvář. The theoretical part focuses on the non-profit sector, fields in which it can operate, and the objectives it should achieve. Readers will become familiar with pos-sible types of financing of the non-profit sector as well as a part of the marketing mix. The thesis also specifies the term project.
The practical part analyses non-profit projects and the student project Nemá tvář using an online survey. Survey respondents will help the author find out how students from all fa-culties of the Tomas Bata University in Zlín perceive non-profit projects and the project Němá tvář. Based on the survey, the author will analyze the project's progress. The author will also recommend how to improve the project in the future.
Klíčová slova
neziskový sektor, marketingové komunikace neziskových organizací, Projekty neziskových organizací, Útulek pro zvířata v nouzi Zlín- Vrašava, projekt Němá tvář
Klíčová slova v angličtině
Non-profit sector, marketing communications of non-profit organizations, Non-profit orga-nization projects, Shelter for animals in Need ZlinVrsava, project Němá tvář
Rozsah průvodní práce
68 s. (101 724)
Jazyk
CZ
Anotace
Zpracovaná bakalářská práce se zabývá percepcí neziskových projektů v rámci předmětu Projekty neziskových organizací a analýzou vybraného projektu Němá tvář. Teoretická část se zabývá pojmem neziskový sektor, také oblastmi případného působení, posláním a cíli, které by měl naplnit. Seznámí čtenáře s možnými typy financování neziskového sektoru a možnými částmi marketingového mixu. Blíže práce specifikuje i samotný pojem projekt. Praktická část práce analyzuje pomocí metody online dotazování předmět Projekty nezis-kových organizací a také vybraný studentský projekt Němá tvář. Respondenti pomohou autorce práce zjistit, jaké je vnímání neziskových projektů a vybraného projektu napříč všemi fakultami Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně. Na základě získaných odpovědí autorka práce porovná současné fungování projektu a vytvoří doporučení pro budoucí realizátory.
Anotace v angličtině
This bachelor's thesis deals with the perception of non-profit projects and the analysis of the project Němá tvář. The theoretical part focuses on the non-profit sector, fields in which it can operate, and the objectives it should achieve. Readers will become familiar with pos-sible types of financing of the non-profit sector as well as a part of the marketing mix. The thesis also specifies the term project.
The practical part analyses non-profit projects and the student project Nemá tvář using an online survey. Survey respondents will help the author find out how students from all fa-culties of the Tomas Bata University in Zlín perceive non-profit projects and the project Němá tvář. Based on the survey, the author will analyze the project's progress. The author will also recommend how to improve the project in the future.
Klíčová slova
neziskový sektor, marketingové komunikace neziskových organizací, Projekty neziskových organizací, Útulek pro zvířata v nouzi Zlín- Vrašava, projekt Němá tvář
Klíčová slova v angličtině
Non-profit sector, marketing communications of non-profit organizations, Non-profit orga-nization projects, Shelter for animals in Need ZlinVrsava, project Němá tvář
Zásady pro vypracování
1. Zpracování teoretické báze na základě rešerše odborné literatury s orientací primárně na oblast neziskového sektoru.
2. Na základě teoretické části specifikace cíle práce a nastavení výzkumné otázky.
3. Stanovení metody výzkumu s realizací u cílové skupiny, kterou prezentují studenti zvolených fakult Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně.
4. Vyhodnocení výzkumu na základě získaných odpovědí respondentů a zodpovězení výzkumné otázky.
5. Vypracování doporučení pro budoucí realizátory vybraného projektu.
Zásady pro vypracování
1. Zpracování teoretické báze na základě rešerše odborné literatury s orientací primárně na oblast neziskového sektoru.
2. Na základě teoretické části specifikace cíle práce a nastavení výzkumné otázky.
3. Stanovení metody výzkumu s realizací u cílové skupiny, kterou prezentují studenti zvolených fakult Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně.
4. Vyhodnocení výzkumu na základě získaných odpovědí respondentů a zodpovězení výzkumné otázky.
5. Vypracování doporučení pro budoucí realizátory vybraného projektu.
Seznam doporučené literatury
BOUKAL, P.2009. Nestátní nezisková organizace (teorie a praxe). Vysoká škola ekonomická v Praze: Oeconomica. ISBN 978-80-245-1650-9.
DRUCKER, P.F.1994. Řízení neziskových organizací: Praxe a principy. Praha: Management Press. ISBN 80-85603-38-1
HANNAGAN, T.J.1996. Marketing pro neziskový sektor. Praha: Management Press. ISBN 80-85943-07-7
KOTLER,P. a ANDREASEN, A.R. 1991.Strategic marketing for nonprofit organizations. 4th ed. Englewood Cliffs: Prentice Hall. Prentice Hall series in marketing. ISBN 0-13-851932-
REKTOŘÍK, J.a kol.2007. Organizace neziskového sektoru: Základy ekonomiky, teorie a řízení. Vyd.2. Praha: Ekopress. ISBN 978-80-86929-25-5.
ŠEDIVÝ,M. a MEDLÍKOVÁ,O. 2011. Úspěšná nezisková organizace. Vyd.2. Praha: Grada Publishing. ISBN 978-80-247-4041-6.
Seznam doporučené literatury
BOUKAL, P.2009. Nestátní nezisková organizace (teorie a praxe). Vysoká škola ekonomická v Praze: Oeconomica. ISBN 978-80-245-1650-9.
DRUCKER, P.F.1994. Řízení neziskových organizací: Praxe a principy. Praha: Management Press. ISBN 80-85603-38-1
HANNAGAN, T.J.1996. Marketing pro neziskový sektor. Praha: Management Press. ISBN 80-85943-07-7
KOTLER,P. a ANDREASEN, A.R. 1991.Strategic marketing for nonprofit organizations. 4th ed. Englewood Cliffs: Prentice Hall. Prentice Hall series in marketing. ISBN 0-13-851932-
REKTOŘÍK, J.a kol.2007. Organizace neziskového sektoru: Základy ekonomiky, teorie a řízení. Vyd.2. Praha: Ekopress. ISBN 978-80-86929-25-5.
ŠEDIVÝ,M. a MEDLÍKOVÁ,O. 2011. Úspěšná nezisková organizace. Vyd.2. Praha: Grada Publishing. ISBN 978-80-247-4041-6.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
grafy
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Předseda komise přivítal studenta na státních závěrečných zkouškách.
Studentka představila zkušební komisi svou bakalářskou práci dle předepsané struktury.
Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Studentka dostal prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět na níže položené otázky.
V oponentském posudku byly položeny tyto otázky (oponent):
1. V kapitole 9.6 se zabýváte motivátory lidí k návštěvě v útulku, nicméně pracujete zde až s návrhy odměn přímo v místě. Jak byste v rámci předprojektové kampaně využila vámi zjištěné motivátory, abyste potenciální návštěvníky nalákala na účast na samotném projektu ještě před jeho začátkem?
Studentka plně odpověděla na položenou otázku.
2. V práci také zmiňujete možnou spolupráci s eventovou agenturou v rámci zajištění doprovodného programu. Jak by taková spolupráce měla probíhat a jaké konkrétní aktivity byste navrhla k realizaci?
Studentka plně odpověděla na položenou otázku.
3. Píšete, že cílovka Němé tváře jsou především rodiny s dětmi. Jaké komunikační kanály byste zvolila, abyste tuto cílovou skupinu na Zlínsku oslovila?
Studentka plně odpověděla na položenou otázku.