Bakalářská práce se zabývá PPC reklamou jako jedním z nástrojů digitální marketingové komunikace. Konkrétně je práce zaměřena na nastavení PPC kampaně pro e-shop společnosti Šijeme srdcem s. r. o.
V teoretické části práce je objasňován pojem digitální marketing obecně. Následně je tato část orientovaná na vysvětlení a popsání PPC systémů a dále představuje kroky nastavení PPC kampaní. Tato část zahrnuje také teoretické základy pro měření a vyhodnocování PPC reklamy.
Praktická část práce obsahuje charakteristiku firmy. Dále je praktická část zaměřena na nastavení a vedení skutečné PPC kampaně v systémech Sklik a Google Ads. Závěr práce je věnován měření efektivnosti PPC kampaně, popisuje očekávané výsledky této komunikace.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis is deal with PPC advertising as a part of digital marketing communication. The thesis is specially focused on setting of PPC campaign for the e-shop of the company Šijeme srdcem s. r. o.
In the theoretical part of the bachelor thesis is firstly generally defined the term digital marketing. Secondly is this part concentrated on explanation and description of PPC systems and introduction of steps for setting of PPC campaign. This part also comprises theoretical bases for measurement and evaluating of PPC advertising.
In the practical part there is characterized the company. This part is focused on setting and managing of real PPC campaigns in Sklik and Google Ads system. The end of the thesis is devoted to measurement of effectiveness of PPC campaign and describes expected results of this communication.
Klíčová slova
digitální marketing, PPC, Sklik, Google Ads, Google Analytics, klíčová slova, konverze, e-shop
Klíčová slova v angličtině
digital marketing, Pay Per Click, Sklik, Google Ads, Google Analytics, keywords, conversion, e-shop
Rozsah průvodní práce
85
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalářská práce se zabývá PPC reklamou jako jedním z nástrojů digitální marketingové komunikace. Konkrétně je práce zaměřena na nastavení PPC kampaně pro e-shop společnosti Šijeme srdcem s. r. o.
V teoretické části práce je objasňován pojem digitální marketing obecně. Následně je tato část orientovaná na vysvětlení a popsání PPC systémů a dále představuje kroky nastavení PPC kampaní. Tato část zahrnuje také teoretické základy pro měření a vyhodnocování PPC reklamy.
Praktická část práce obsahuje charakteristiku firmy. Dále je praktická část zaměřena na nastavení a vedení skutečné PPC kampaně v systémech Sklik a Google Ads. Závěr práce je věnován měření efektivnosti PPC kampaně, popisuje očekávané výsledky této komunikace.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis is deal with PPC advertising as a part of digital marketing communication. The thesis is specially focused on setting of PPC campaign for the e-shop of the company Šijeme srdcem s. r. o.
In the theoretical part of the bachelor thesis is firstly generally defined the term digital marketing. Secondly is this part concentrated on explanation and description of PPC systems and introduction of steps for setting of PPC campaign. This part also comprises theoretical bases for measurement and evaluating of PPC advertising.
In the practical part there is characterized the company. This part is focused on setting and managing of real PPC campaigns in Sklik and Google Ads system. The end of the thesis is devoted to measurement of effectiveness of PPC campaign and describes expected results of this communication.
Klíčová slova
digitální marketing, PPC, Sklik, Google Ads, Google Analytics, klíčová slova, konverze, e-shop
Klíčová slova v angličtině
digital marketing, Pay Per Click, Sklik, Google Ads, Google Analytics, keywords, conversion, e-shop
Zásady pro vypracování
1. Proveďte rešerši dostupných zdrojů vztahujících se k tématu a popište dosavadní stav řešení dané problematiky.
2. V návaznosti na teoretická východiska a s ohledem na téma formulujte cíle a stanovte metodiku práce.
3. Vypracujte analýzy potřebné pro návrh efektivní PPC kampaně.
4. Na základě analýz a s ohledem na cíle nastavte PPC kampaň.
5. Zhodnoťte kampaň, vyhodnoťte její výsledky a porovnejte s teoretickými východisky práce a s nastavenými cíli.
Zásady pro vypracování
1. Proveďte rešerši dostupných zdrojů vztahujících se k tématu a popište dosavadní stav řešení dané problematiky.
2. V návaznosti na teoretická východiska a s ohledem na téma formulujte cíle a stanovte metodiku práce.
3. Vypracujte analýzy potřebné pro návrh efektivní PPC kampaně.
4. Na základě analýz a s ohledem na cíle nastavte PPC kampaň.
5. Zhodnoťte kampaň, vyhodnoťte její výsledky a porovnejte s teoretickými východisky práce a s nastavenými cíli.
Seznam doporučené literatury
BECK, Alexander. Google AdWords. Praha : Grada Publishing a.s., 2009. 232 s. ISBN 978-80-247-2898-8.
DOMES, Martin. Google Adwords jednoduše. 1. vyd. Brno : Computer Press, Albatros Media a.s., 2012. ISBN 978-80-251-3757-4.
DOMES, Martin. Sklik Jednoduše. 1. vyd. Brno : Computer Press, Albatros Media a.s., 2012. 144 s. ISBN 978-80-251-3760-4.
FREY, Petr. Marketingová komunikace: nové trendy 3.0. 3. vyd. Praha : Management Press, 2015. 212 s. ISBN 978-80-726-1237-6.
JAHODOVÁ, Hana a Jana PŘIKRYLOVÁ. Moderní marketingová komunikace. Praha : Grada Publishing a.s., 2010. 320 s. ISBN 978-80-247-3622-8.
JANOUCH, Viktor. Internetový marketing. 2. vyd. Brno : Computer Press, Albatros Media a.s., 2014. 376 s. ISBN 978-80-251-4311-7.
ROBINSON, Phil a Lindsey ANNISON. Pay Per Click Marketing. 1.vyd. Lichfield : ClickThrough Marketing, 2010. 58 s. ISBN 978-1-907603-03-7.
Seznam doporučené literatury
BECK, Alexander. Google AdWords. Praha : Grada Publishing a.s., 2009. 232 s. ISBN 978-80-247-2898-8.
DOMES, Martin. Google Adwords jednoduše. 1. vyd. Brno : Computer Press, Albatros Media a.s., 2012. ISBN 978-80-251-3757-4.
DOMES, Martin. Sklik Jednoduše. 1. vyd. Brno : Computer Press, Albatros Media a.s., 2012. 144 s. ISBN 978-80-251-3760-4.
FREY, Petr. Marketingová komunikace: nové trendy 3.0. 3. vyd. Praha : Management Press, 2015. 212 s. ISBN 978-80-726-1237-6.
JAHODOVÁ, Hana a Jana PŘIKRYLOVÁ. Moderní marketingová komunikace. Praha : Grada Publishing a.s., 2010. 320 s. ISBN 978-80-247-3622-8.
JANOUCH, Viktor. Internetový marketing. 2. vyd. Brno : Computer Press, Albatros Media a.s., 2014. 376 s. ISBN 978-80-251-4311-7.
ROBINSON, Phil a Lindsey ANNISON. Pay Per Click Marketing. 1.vyd. Lichfield : ClickThrough Marketing, 2010. 58 s. ISBN 978-1-907603-03-7.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, schémata, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Předseda komise přivítal studentku na státních závěrečných zkouškách.
Studentka představila zkušební komisi svou bakalářsko práci dle předepsané struktury.
Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Studentka dostal prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět na níže položené otázky.
V oponentském posudku byly položeny tyto otázky (oponent):
Otázky k obhajobě:
1. Jaké jsou možné způsoby odměňování PPC specialisty?
2. Je vhodné, aby PPC specialista byl vlastníkem účtů v PPC systémech?
3. Jaká jsou specifika PPC kampaní na mobilních zařízeních?
Studentka přehledně a jasně zodpověděla položené dotazy.