Diplomová práce se věnuje komunikační strategii třetího turnusu letního dětského tábora Sigma Lutín. Práce je rozdělena do tří hlavních oddílů. Teoretická část popisuje vztah mezi marketingem a komunikací, objasňuje marketingovou komunikaci, systém komunikační strategie a vymezuje výzkum v marketingové praxi. Kapitolu uzavírá metodologický přehled, ve kterém jsou identifikovány výzkumné cíle a otázky. Na základě analýzy 4P, SWOT analýzy, PESTLE analýzy, Porterovy pětifaktorové analýzy a osobních rozhovorů se zaměstnanci je sestavený profil třetího turnusu a definovaný současný stav jeho komunikačních aktivit. Součástí praktické části je i marketingový výzkum, který byl proveden formou dotazníkového šetření. V projektové části je navržena nová komunikační strategie, která respektuje výsledky analýz a výzkumu. Diplomová práce je zakončena zhodnocením rizik plynoucích z implementace nové strategie do praxe.
Anotace v angličtině
The diploma thesis deals with a communication strategy of third session camp Sigma Lutín. This paper is divided into three main units. Theoretical part describes a relationship between marketing and communication, clears marketing communication and marketing strategy system up, and defines research study in marketing practice. This chapter is closed with methodological overview in order to identify major aim of a research and research questions. It sets a profile of third session camp and its current communication activities on the basis of 4P analysis, SWOT analysis, PESTLE analysis, Porter's five forces and interviews with employees. Analytical part includes marketing research, which was realized in ques-tionnaire survey form. The project part consists of new marketing strategy emerged from analysis and research conclusions. The diploma thesis is concluded by chapter with poten-tial risks which can be caused by implementation of strategy into practice and their evaluation.
Communication, communication mix, communication strategy, summer camp, marketing, marketing communication, marketing research, leisure time, recovery event.
Rozsah průvodní práce
118 s. (206 477 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Diplomová práce se věnuje komunikační strategii třetího turnusu letního dětského tábora Sigma Lutín. Práce je rozdělena do tří hlavních oddílů. Teoretická část popisuje vztah mezi marketingem a komunikací, objasňuje marketingovou komunikaci, systém komunikační strategie a vymezuje výzkum v marketingové praxi. Kapitolu uzavírá metodologický přehled, ve kterém jsou identifikovány výzkumné cíle a otázky. Na základě analýzy 4P, SWOT analýzy, PESTLE analýzy, Porterovy pětifaktorové analýzy a osobních rozhovorů se zaměstnanci je sestavený profil třetího turnusu a definovaný současný stav jeho komunikačních aktivit. Součástí praktické části je i marketingový výzkum, který byl proveden formou dotazníkového šetření. V projektové části je navržena nová komunikační strategie, která respektuje výsledky analýz a výzkumu. Diplomová práce je zakončena zhodnocením rizik plynoucích z implementace nové strategie do praxe.
Anotace v angličtině
The diploma thesis deals with a communication strategy of third session camp Sigma Lutín. This paper is divided into three main units. Theoretical part describes a relationship between marketing and communication, clears marketing communication and marketing strategy system up, and defines research study in marketing practice. This chapter is closed with methodological overview in order to identify major aim of a research and research questions. It sets a profile of third session camp and its current communication activities on the basis of 4P analysis, SWOT analysis, PESTLE analysis, Porter's five forces and interviews with employees. Analytical part includes marketing research, which was realized in ques-tionnaire survey form. The project part consists of new marketing strategy emerged from analysis and research conclusions. The diploma thesis is concluded by chapter with poten-tial risks which can be caused by implementation of strategy into practice and their evaluation.
Communication, communication mix, communication strategy, summer camp, marketing, marketing communication, marketing research, leisure time, recovery event.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte teoretická východiska týkající se marketingové komunikace.
2. Stanovte hlavní cíl, metody a výzkumné otázky práce.
3. Stručně charakterizujte třetí turnus LDT Sigma Lutín a analyzujte současný stav marketingové komunikace daného tábora.
4. Na základě zjištěných údajů navrhněte novou komunikační strategii pro třetí turnus.
5. Formulujte možnosti a omezení implementace do praxe dané strategie.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte teoretická východiska týkající se marketingové komunikace.
2. Stanovte hlavní cíl, metody a výzkumné otázky práce.
3. Stručně charakterizujte třetí turnus LDT Sigma Lutín a analyzujte současný stav marketingové komunikace daného tábora.
4. Na základě zjištěných údajů navrhněte novou komunikační strategii pro třetí turnus.
5. Formulujte možnosti a omezení implementace do praxe dané strategie.
Seznam doporučené literatury
FORET, Miroslav. 2011. Marketingová komunikace. 3. akt. vyd. Brno: Computer Press. 488 s. ISBN 978-80-251-2432-0.
HOFBAUER, Břetislav. 2004. Děti, mládež a volný čas. Praha: Portál. 176 s. ISBN 80-7178-927-5.
JAKUBÍKOVÁ, Dagmar. 2013. Strategický marketing: strategie a trendy. 2., rozš. vyd. Praha: Grada Publishing. 362 s. ISBN 978-80-247-4670-8.
KOZEL, Roman. 2006. Moderní marketingový výzkum. Praha: Grada Publishing. 280 s. ISBN 80-247-0966-X.
PŘIKRYLOVÁ, Jana a Hana JAHODOVÁ. 2010. Moderní marketingová komunikace. Praha: Grada Publishing. 320 s. ISBN 978-80-247-3622-8.
Seznam doporučené literatury
FORET, Miroslav. 2011. Marketingová komunikace. 3. akt. vyd. Brno: Computer Press. 488 s. ISBN 978-80-251-2432-0.
HOFBAUER, Břetislav. 2004. Děti, mládež a volný čas. Praha: Portál. 176 s. ISBN 80-7178-927-5.
JAKUBÍKOVÁ, Dagmar. 2013. Strategický marketing: strategie a trendy. 2., rozš. vyd. Praha: Grada Publishing. 362 s. ISBN 978-80-247-4670-8.
KOZEL, Roman. 2006. Moderní marketingový výzkum. Praha: Grada Publishing. 280 s. ISBN 80-247-0966-X.
PŘIKRYLOVÁ, Jana a Hana JAHODOVÁ. 2010. Moderní marketingová komunikace. Praha: Grada Publishing. 320 s. ISBN 978-80-247-3622-8.
Přílohy volně vložené
1 x CD ROM
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Předseda komise přivítal studentku na státních závěrečných zkouškách.
Studentka představila zkušební komisi svou diplomovou práci dle předepsané struktury.
Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Studentka dostal prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět na níže položené otázky.
V oponentském posudku byly položeny tyto otázky (oponent):
1. Můžete prosím krátce okomentovat, proč je organizátor pasivní v komunikaci i v případě, že je už hraniční termín pro rozhodnutí o konání či nekonání tohoto turnusu? Když má k dispozici emailové adresy zákazníků z předchozích let, proč je alespoň neobešle jednoduchým emailem?
2. Kdybyste měla snížit rozpočet navržené strategie na cca 10 000 Kč, které aktivity byste vybrala?
Odpověď: Studentka plně odpověděla na položené otázky.
V posudku vedoucího práce byly položeny tyto otázky (vedoucí):
1. Proč jsou v tab. 14 kalkulovány některé položky na haléře? (Má to nějaký podstatnější význam?)
Odpověď: Studentka plně odpověděla na položenou otázku.