Tato diplomová práce se zaměřuje na problematiku virálního marketingu a jeho následnou aplikací v rámci pivovarnických kampaních. V diplomové práci budou nejprve představeny nezbytná teoretická východiska virálního marketingu. Na tento díl práce naváže praktická část, která se bude věnovat komparaci vybraných virálních video kampaní zaměřených na pivovarnický průmysl. Součástí této kapitoly je marketingový výzkum, který zkoumá klíčové faktory jednotlivých kampaní mezi širokou veřejností. V závěrečné, projektové, části bude vypracován fiktivní návrh kampaně využívající virálních prvků.
Annotation in English
This thesis focuses on viral marketing problematics and its application in brewery campaigns. The necessary theoretical basis of viral marketing is introduced first in the thesis. It is followed by an analysis which is focused on a comparison of chosen viral video cam-paigns within the beer industry. Marketing analysis that studies key factors of individual campaigns within the general public is a part of this chapter. In the final, project part, a plan for a fictional campaign using viral elements is formulated.
Keywords
virální marketing, virální video, šíření virálního sdělení, sociální sítě
Keywords in English
viral marketing, viral video, spreading of the viral message, social media
Length of the covering note
107 s. (173 346 znaků)
Language
CZ
Annotation
Tato diplomová práce se zaměřuje na problematiku virálního marketingu a jeho následnou aplikací v rámci pivovarnických kampaních. V diplomové práci budou nejprve představeny nezbytná teoretická východiska virálního marketingu. Na tento díl práce naváže praktická část, která se bude věnovat komparaci vybraných virálních video kampaní zaměřených na pivovarnický průmysl. Součástí této kapitoly je marketingový výzkum, který zkoumá klíčové faktory jednotlivých kampaní mezi širokou veřejností. V závěrečné, projektové, části bude vypracován fiktivní návrh kampaně využívající virálních prvků.
Annotation in English
This thesis focuses on viral marketing problematics and its application in brewery campaigns. The necessary theoretical basis of viral marketing is introduced first in the thesis. It is followed by an analysis which is focused on a comparison of chosen viral video cam-paigns within the beer industry. Marketing analysis that studies key factors of individual campaigns within the general public is a part of this chapter. In the final, project part, a plan for a fictional campaign using viral elements is formulated.
Keywords
virální marketing, virální video, šíření virálního sdělení, sociální sítě
Keywords in English
viral marketing, viral video, spreading of the viral message, social media
Research Plan
1. Proveďte rešerši literatury zaměřenou na virální marketing.
2. Stanovte cíl práce, metody a formulujte výzkumné otázky.
3. Zpracujte analýzu vybraných virálních kampaní dle stanovených metod.
4. Zodpovězte výzkumné otázky
5. Na základě získaných výsledků navrhněte vlastní virální kampaň.
6. Formulujte závěry práce.
Research Plan
1. Proveďte rešerši literatury zaměřenou na virální marketing.
2. Stanovte cíl práce, metody a formulujte výzkumné otázky.
3. Zpracujte analýzu vybraných virálních kampaní dle stanovených metod.
4. Zodpovězte výzkumné otázky
5. Na základě získaných výsledků navrhněte vlastní virální kampaň.
6. Formulujte závěry práce.
Recommended resources
BANYÁR, Milan. 2015. Nové trendy v marketingovej komunikácii. Bratislava: Book&Book, 88 s. ISBN 978-80-89652-13-6.
FREY, Petr. 2011. Marketingová komunikace: nové trendy 3.0. 3., rozš. vyd. Praha: Management Press, 203 s., [4] s. obr. příl. ISBN 978-80-7261-237-6.
HESKOVÁ, Marie a Peter ŠTARCHOŇ. 2009. Marketingová komunikace a moderní trendy v marketingu. Praha: Oeconomica, 180 s. ISBN 978-80-245-1520-5.
JANOUCH, Viktor. 2010. Internetový marketing: prosaďte se na webu a sociálních sítích. Brno: Computer Press, 304 s. ISBN 978-80-251-2795-7.
PŘIKRYLOVÁ, Jana a Hana JAHODOVÁ. 2010. Moderní marketingová komunikace. Praha: Grada, 303 s. Expert. ISBN 978-80-247-3622-8.
Recommended resources
BANYÁR, Milan. 2015. Nové trendy v marketingovej komunikácii. Bratislava: Book&Book, 88 s. ISBN 978-80-89652-13-6.
FREY, Petr. 2011. Marketingová komunikace: nové trendy 3.0. 3., rozš. vyd. Praha: Management Press, 203 s., [4] s. obr. příl. ISBN 978-80-7261-237-6.
HESKOVÁ, Marie a Peter ŠTARCHOŇ. 2009. Marketingová komunikace a moderní trendy v marketingu. Praha: Oeconomica, 180 s. ISBN 978-80-245-1520-5.
JANOUCH, Viktor. 2010. Internetový marketing: prosaďte se na webu a sociálních sítích. Brno: Computer Press, 304 s. ISBN 978-80-251-2795-7.
PŘIKRYLOVÁ, Jana a Hana JAHODOVÁ. 2010. Moderní marketingová komunikace. Praha: Grada, 303 s. Expert. ISBN 978-80-247-3622-8.
Enclosed appendices
1 CD
Appendices bound in thesis
illustrations, graphs, tables
Taken from the library
No
Full text of the thesis
Appendices
Reviewer's report
Supervisor's report
Defence procedure record
Předseda komise přivítal studenta na státních závěrečných zkouškách.
Student představil zkušební komisi svou diplomovou práci dle předepsané struktury.
Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Student dostal prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět na níže položené otázky.
Otázky k obhajobě:
Částečným cílem práce je popsat teoretická východiska virálního marketingu se zaměřením na virální videa. Ste presvedčený, že popísanie teoretických východísk predmetu práce je Vaším aj keď čiastočným cieľom?
Pri Vami uvedených troch cieľových skupinách uvádzate len v jednej vek do 55 rokov. V ostatních sú mladší. Myslíte, že virálna reklama nemôže pôsobiť aj na starších milovníkov piva?
Súčasťou Vašej kampane bude aj tlačová konferencia. Vedeli by ste stručne popísať jako by mala vyzerať, aby bola tiež funkčnou súčasťou virálu?
Moje pripomienky k práci sú iba formálneho charakteru a navrhujem hodnotenie práce (A).
Student připraveně odpověděl na všechny položené otázky.