Cílem této diplomové práce je návrh marketingového komunikačního mixu neziskové organizace WIDE. Teoretická práce obsahuje shrnutí nejdůležitějších poznatků týkajících se neziskových organizací, marketingové komunikace a marketingového výzkumu v této oblasti. Praktická část práce je zaměřena na zhodnocení současné komunikace zvolené organizace a analýzu sekundárních dat v souvislosti s preferencemi cílové skupiny a jejím chováním na sociálních sítích. Projektová část obsahuje návrh marketingového komunikačního mixu za účelem zlepšení současné komunikace a zjednodušení organizace marketingových aktivit dané společnosti.
Anotace v angličtině
The aim of this master's thesis is to design a proposal of a marketing communication mix of the WIDE non-profit organisation. The theoretical part contains a summary of the most important findings concerning non-profit organisations, marketing communication, and marketing research. The practical part is focused on the evaluation of the current communication of the selected organisation and the analysis of secondary data in relation to preferences of the target group and its behavior on social networks. The project part contains a proposal of a marketing communication mix in order to improve the current communication and simplify the organisation of the marketing activities of the company.
Klíčová slova
marketingová komunikace, nezisková organizace, marketingový výzkum, komunikační mix, digitální technologie, ženy v IT
Klíčová slova v angličtině
marketing communication, non-profit organisation, marketing research, communication mix, digital technologies, women in IT
Rozsah průvodní práce
81 s. (109 159 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Cílem této diplomové práce je návrh marketingového komunikačního mixu neziskové organizace WIDE. Teoretická práce obsahuje shrnutí nejdůležitějších poznatků týkajících se neziskových organizací, marketingové komunikace a marketingového výzkumu v této oblasti. Praktická část práce je zaměřena na zhodnocení současné komunikace zvolené organizace a analýzu sekundárních dat v souvislosti s preferencemi cílové skupiny a jejím chováním na sociálních sítích. Projektová část obsahuje návrh marketingového komunikačního mixu za účelem zlepšení současné komunikace a zjednodušení organizace marketingových aktivit dané společnosti.
Anotace v angličtině
The aim of this master's thesis is to design a proposal of a marketing communication mix of the WIDE non-profit organisation. The theoretical part contains a summary of the most important findings concerning non-profit organisations, marketing communication, and marketing research. The practical part is focused on the evaluation of the current communication of the selected organisation and the analysis of secondary data in relation to preferences of the target group and its behavior on social networks. The project part contains a proposal of a marketing communication mix in order to improve the current communication and simplify the organisation of the marketing activities of the company.
Klíčová slova
marketingová komunikace, nezisková organizace, marketingový výzkum, komunikační mix, digitální technologie, ženy v IT
Klíčová slova v angličtině
marketing communication, non-profit organisation, marketing research, communication mix, digital technologies, women in IT
Zásady pro vypracování
1. Proveďte literární rešerši a zpracujte teoretická východiska k tématu.
2. Formulujte cíle, metodiku a výzkumné otázky práce.
3. Charakterizujte organizaci WIDE a její současnou marketingovou komunikaci.
4. Realizujte marketingový výzkum vztahující se k dané problematice.
5. Na základě poznatků z praktické části práce navrhněte vhodnou marketingovou komunikaci pro potřeby organizace WIDE.
Zásady pro vypracování
1. Proveďte literární rešerši a zpracujte teoretická východiska k tématu.
2. Formulujte cíle, metodiku a výzkumné otázky práce.
3. Charakterizujte organizaci WIDE a její současnou marketingovou komunikaci.
4. Realizujte marketingový výzkum vztahující se k dané problematice.
5. Na základě poznatků z praktické části práce navrhněte vhodnou marketingovou komunikaci pro potřeby organizace WIDE.
Seznam doporučené literatury
BAČUVČÍK, Radim. Marketing neziskových organizací. 1. vyd. Zlín: VeRBuM, 2011. ISBN 978-80-87500-01-9.
KARLÍČEK, Miroslav. Marketingová komunikace: jak komunikovat na našem trhu. 2. aktual. a dopl. vyd. Praha: Grada Publishing, 2016. ISBN 978-80-247-5769-8.
PŘIKRYLOVÁ, Jana a Hana JAHODOVÁ. Moderní marketingová komunikace. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2010. ISBN 978-80-247-3622-8.
VAŠTÍKOVÁ, Miroslava. Marketing služeb - efektivně a moderně. Praha: Grada Publishing, 2008. ISBN 978-80-247-2721-9.
WIRTZ, Jochen a Christopher LOVELOCK. Services Marketing: People, Technology, Strategy. 8th ed. New Jersey: World Scientific Publishing Company, 2016. ISBN 978-1944659011.
Seznam doporučené literatury
BAČUVČÍK, Radim. Marketing neziskových organizací. 1. vyd. Zlín: VeRBuM, 2011. ISBN 978-80-87500-01-9.
KARLÍČEK, Miroslav. Marketingová komunikace: jak komunikovat na našem trhu. 2. aktual. a dopl. vyd. Praha: Grada Publishing, 2016. ISBN 978-80-247-5769-8.
PŘIKRYLOVÁ, Jana a Hana JAHODOVÁ. Moderní marketingová komunikace. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2010. ISBN 978-80-247-3622-8.
VAŠTÍKOVÁ, Miroslava. Marketing služeb - efektivně a moderně. Praha: Grada Publishing, 2008. ISBN 978-80-247-2721-9.
WIRTZ, Jochen a Christopher LOVELOCK. Services Marketing: People, Technology, Strategy. 8th ed. New Jersey: World Scientific Publishing Company, 2016. ISBN 978-1944659011.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
grafy, schémata, portréty, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Předsedkyně komise přivítala studentku na státních závěrečných zkouškách.
Studentka představila zkušební komisi svou diplomovou práci dle předepsané struktury.
Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Studentka dostala prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět na níže položené otázky.
V oponentském posudku byly položeny tyto otázky (Mgr. Eva Šikl Burešová, PhD.):
1. V práci uvádíte, že "financování jakékoliv činnosti společnosti WIDE probíhá ve většině případů formou nezbytné podpory od jiných subjektů, popřípadě na základě vzájemné spolupráce s těmito subjekty". Z Vašeho uvedeného přehledu subjektů vyplývá, že se jedná především o "firmy", státní nebo nadnárodní organizace. Mohla byste prosím uvést, jakými komunikačními prostředky a postupy se především realizuje B2B komunikace?
2. Jakými marketingovými postupy je možné posílit "image společnosti" a jak se dá tento cíl případně měřit?
3. Jaká úskalí jsou spojena s tvorbou klientské databáze v souvislosti s GDPR? Byla tato problematika zohledněna při řízení e-mailingové komunikace formou newsletteru?
Studentka odpověděla na položené otázky. Komise se přiklonila k hodnocení známkou B s ohledem na připomínky oponenta práce k výzkumné části práce.