Tato diplomová práce se zabývá návrhem marketingové komunikace Truhlářství Ivan Čabay a Petr Vopařil. Návrh respektuje zásady marketingové komunikace malých firem a vychází z nich. Tyto zásady jsou představeny v teoretické části této práce.
V praktické části práce je blíže představena firma, pro kterou je nová marketingová ko-munikace navrhována. Jsou předloženy konkrétní návrhy marketingové komunikace, kte-ré jsou na základě individuální psychologické explorace testovány třinácti potenciálními zákazníky zmíněné truhlárny. Výsledky kvalitativního výzkumu jsou zaznamenány a je z nich vycházeno při finálních návrzích marketingové komunikace.
Projektová část této diplomové práce představuje finální návrhy marketingové komunika-ce Truhlářství Ivan Čabay a Petr Vopařil, které jsou vypracovány v souladu s výsledky kvalitativního výzkumu.
Anotace v angličtině
This diploma thesis is focused on drafting a marketing communication strategy for the Joiner's Shop Ivan Čabay and Peter Vopařil. The draft builds on established principles of marketing communication for small businesses. The first part of the thesis presents these principles along with a more in-depth profile of the company itself.
The practical section of the thesis tests specific proposals of marketing communication by conducting individual psychological exploration of 13 potential costumers. The results of this qualitative research are summed up and used as basis for the final draft of marketing communication.
The project part of the thesis describes the final proposal of marketing communication for the Joiner's Shop Ivan Čabay and Petr Vopařil, created in accordance with the results of the qualitative research.
Klíčová slova
Marketingová komunikace, marketingový mix, komunikační mix, firemní identita, malá firma
Klíčová slova v angličtině
Marketing communication, marketing mix, communication mix, corporate identity, small business
Rozsah průvodní práce
112 stran, 7 stran příloh
Jazyk
CZ
Anotace
Tato diplomová práce se zabývá návrhem marketingové komunikace Truhlářství Ivan Čabay a Petr Vopařil. Návrh respektuje zásady marketingové komunikace malých firem a vychází z nich. Tyto zásady jsou představeny v teoretické části této práce.
V praktické části práce je blíže představena firma, pro kterou je nová marketingová ko-munikace navrhována. Jsou předloženy konkrétní návrhy marketingové komunikace, kte-ré jsou na základě individuální psychologické explorace testovány třinácti potenciálními zákazníky zmíněné truhlárny. Výsledky kvalitativního výzkumu jsou zaznamenány a je z nich vycházeno při finálních návrzích marketingové komunikace.
Projektová část této diplomové práce představuje finální návrhy marketingové komunika-ce Truhlářství Ivan Čabay a Petr Vopařil, které jsou vypracovány v souladu s výsledky kvalitativního výzkumu.
Anotace v angličtině
This diploma thesis is focused on drafting a marketing communication strategy for the Joiner's Shop Ivan Čabay and Peter Vopařil. The draft builds on established principles of marketing communication for small businesses. The first part of the thesis presents these principles along with a more in-depth profile of the company itself.
The practical section of the thesis tests specific proposals of marketing communication by conducting individual psychological exploration of 13 potential costumers. The results of this qualitative research are summed up and used as basis for the final draft of marketing communication.
The project part of the thesis describes the final proposal of marketing communication for the Joiner's Shop Ivan Čabay and Petr Vopařil, created in accordance with the results of the qualitative research.
Klíčová slova
Marketingová komunikace, marketingový mix, komunikační mix, firemní identita, malá firma
Klíčová slova v angličtině
Marketing communication, marketing mix, communication mix, corporate identity, small business
Zásady pro vypracování
1. Stanovte cíle, cílové skupiny, popište částí komunikačního mixu, Návrh kanálů
2. Navrhněte marketingové strategie: Návrhy webových stránek, loga, propagačních materiálů apod.
Kvalitativní výzkum: Rozhovory s potenciálními zákazníky firmy
3. Stanovte nejlepší komunikační strategie firmy na základě vyhodnocení provedeného kvalitativního výzkumu
4. Návrhněte finální marketingové strategie v souladu s výsledky průzkumu
Zásady pro vypracování
1. Stanovte cíle, cílové skupiny, popište částí komunikačního mixu, Návrh kanálů
2. Navrhněte marketingové strategie: Návrhy webových stránek, loga, propagačních materiálů apod.
Kvalitativní výzkum: Rozhovory s potenciálními zákazníky firmy
3. Stanovte nejlepší komunikační strategie firmy na základě vyhodnocení provedeného kvalitativního výzkumu
4. Návrhněte finální marketingové strategie v souladu s výsledky průzkumu
Seznam doporučené literatury
BLAŽKOVÁ, Martina. Marketingové řízení a plánování pro malé a střední firmy. Praha: Grada, 2007. ISBN 978-80-247-1535-3.
CLOW, Kenneth E. a Donald BAACK. Reklama, propagace a marketingová komunikace. Brno: Computer Press, 2008. ISBN 978-80-251-1769-9.
ČMEJRKOVÁ, Světla. Reklama v češtině: Čeština v reklamě. Praha: Leda, 2000. ISBN 80-85927-75-6.
HORŇÁK, Pavel. Reklama: teoreticko-historické aspekty reklamy a marketingovej komunikácie. Vydanie druhé, rozšírené a prepracované. Zlín: Radim Bačuvčík - VeRBuM, 2018. ISBN 978-80-87500-94-1.
JAKUBÍKOVÁ, Dagmar. Strategický marketing: strategie a trendy. 2., rozš. vyd. Praha: Grada, 2013. Expert (Grada). ISBN 978-80-247-4670-8.
KALETA, Martin. Marketing a prodej: (marketing a marketingová strategie, strategie prodeje a nácvik prodejních dovedností). Praha: Professional Publishing, 2008. Vzdělávání pro 21. století. ISBN 978-80-86946-60-3.
KOMARKOVA, Ruzena, Milan RYMES a Jitka VYSEKALOVA. Psychologie trhu. Praha: Grada Pub., 1998. ISBN 8071696323.
KRUPKA, Jaroslav. Česká reklama: od pana Vajíčka po falešné soby. Brno: BizBooks, 2012. ISBN 978-80-265-0046-9.
KUMAR, Nirmalya. Marketing jako strategie vedoucí k úspěchu. Praha: Grada, 2008. Expert (Grada). ISBN 978-80-247-2439-3.
OGILVY, David. Ogilvy o reklamě. 4. vyd. Přeložil Hana ŠKAPOVÁ. Praha: Management Press, 2007. Knihovna světového managementu. ISBN 978-80-7261-154-6.
SCHWALBE, Heinz. Praktická reklama. Praha: Grada, 1994. ISBN 80-7169-112-7.
VYSEKALOVÁ, Jitka a Jiří MIKEŠ. Reklama: jak dělat reklamu. 4., aktualizované a doplněné vydání. Praha: Grada, 2018. ISBN 978-80-247-5865-7.
VYSEKALOVÁ, Jitka. Psychologie reklamy. 4., rozš. a aktualiz. vyd. Praha: Grada, 2012. Expert (Grada). ISBN 978-80-247-4005-8.
Seznam doporučené literatury
BLAŽKOVÁ, Martina. Marketingové řízení a plánování pro malé a střední firmy. Praha: Grada, 2007. ISBN 978-80-247-1535-3.
CLOW, Kenneth E. a Donald BAACK. Reklama, propagace a marketingová komunikace. Brno: Computer Press, 2008. ISBN 978-80-251-1769-9.
ČMEJRKOVÁ, Světla. Reklama v češtině: Čeština v reklamě. Praha: Leda, 2000. ISBN 80-85927-75-6.
HORŇÁK, Pavel. Reklama: teoreticko-historické aspekty reklamy a marketingovej komunikácie. Vydanie druhé, rozšírené a prepracované. Zlín: Radim Bačuvčík - VeRBuM, 2018. ISBN 978-80-87500-94-1.
JAKUBÍKOVÁ, Dagmar. Strategický marketing: strategie a trendy. 2., rozš. vyd. Praha: Grada, 2013. Expert (Grada). ISBN 978-80-247-4670-8.
KALETA, Martin. Marketing a prodej: (marketing a marketingová strategie, strategie prodeje a nácvik prodejních dovedností). Praha: Professional Publishing, 2008. Vzdělávání pro 21. století. ISBN 978-80-86946-60-3.
KOMARKOVA, Ruzena, Milan RYMES a Jitka VYSEKALOVA. Psychologie trhu. Praha: Grada Pub., 1998. ISBN 8071696323.
KRUPKA, Jaroslav. Česká reklama: od pana Vajíčka po falešné soby. Brno: BizBooks, 2012. ISBN 978-80-265-0046-9.
KUMAR, Nirmalya. Marketing jako strategie vedoucí k úspěchu. Praha: Grada, 2008. Expert (Grada). ISBN 978-80-247-2439-3.
OGILVY, David. Ogilvy o reklamě. 4. vyd. Přeložil Hana ŠKAPOVÁ. Praha: Management Press, 2007. Knihovna světového managementu. ISBN 978-80-7261-154-6.
SCHWALBE, Heinz. Praktická reklama. Praha: Grada, 1994. ISBN 80-7169-112-7.
VYSEKALOVÁ, Jitka a Jiří MIKEŠ. Reklama: jak dělat reklamu. 4., aktualizované a doplněné vydání. Praha: Grada, 2018. ISBN 978-80-247-5865-7.
VYSEKALOVÁ, Jitka. Psychologie reklamy. 4., rozš. a aktualiz. vyd. Praha: Grada, 2012. Expert (Grada). ISBN 978-80-247-4005-8.
Přílohy volně vložené
CD s nahrávkami rozhovorů
Tabulky s podrobnými výsledky výzkumu: Hodnocení na numerické škále
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Předseda komise přivítal studentku na státních závěrečných zkouškách.
Studentka představila zkušební komisi svou diplomovou práci dle předepsané struktury.
Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Studentka dostal prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět na níže položené otázky.
V oponentském posudku byly položeny tyto otázky (oponent):
1. Mohli by ste uviesť náklady na Vami navrhované marketingové aktivity?
Odpověď: Studentka plně odpověděla na položenou otázku.
V posudku vedoucího byly položeny tyto otázky (vedoucí):
1. Jak budete dále s navrženou marketingovou komunikací firmy pracovat, budete ji doplňovat, upravovat?
Odpověď: Studentka plně odpověděla na položenou otázku.
Člen komise položil doplňující otázku: Jaktože prezentované logo v prezentaci neodpovídá materiálům v diplomové práci?
Odpověď: Studentka plně odpověděla na položenou otázku.