Diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací firmy Plojhar s.r.o., která se věnuje maloobchodnímu prodeji papírenského sortimentu v kamenné prodejně v Českých Budějovicích. V teoretické části práce jsou definovány základní pojmy, které souvisejí s marketingovou komunikaci a s navazujícím marketingovým výzkumem. Praktická část se věnuje sekundárnímu šetření z interních dat firmy a primárnímu výzkumu formou dotazníkového šetření, mystery shoppingu a polostrukturovaných rozhovorů. Z poznatků získaných v praktické části vychází část projektová, která si klade za cíl návrh marketingové komunikace pro firmu. Projekt je podroben časové, rizikové a nákladové analýze.
Anotace v angličtině
The diploma thesis deals with marketing communication of the company Plojhar s.r.o., which is retail seller of paper assortment in shop in České Budějovice. The theoretical part of the thesis defines the basic terms related to marketing communication and the subsequent marketing research. The practical part deals with the secondary survey of internal company data and primary research in the form of questionnaire survey, mystery shopping and semi-structured interviews. The knowledge gained in the practical part is used in the project part, which aims to design marketing communication. The marketing communication project is subject of time, risk and cost analysis.
Diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací firmy Plojhar s.r.o., která se věnuje maloobchodnímu prodeji papírenského sortimentu v kamenné prodejně v Českých Budějovicích. V teoretické části práce jsou definovány základní pojmy, které souvisejí s marketingovou komunikaci a s navazujícím marketingovým výzkumem. Praktická část se věnuje sekundárnímu šetření z interních dat firmy a primárnímu výzkumu formou dotazníkového šetření, mystery shoppingu a polostrukturovaných rozhovorů. Z poznatků získaných v praktické části vychází část projektová, která si klade za cíl návrh marketingové komunikace pro firmu. Projekt je podroben časové, rizikové a nákladové analýze.
Anotace v angličtině
The diploma thesis deals with marketing communication of the company Plojhar s.r.o., which is retail seller of paper assortment in shop in České Budějovice. The theoretical part of the thesis defines the basic terms related to marketing communication and the subsequent marketing research. The practical part deals with the secondary survey of internal company data and primary research in the form of questionnaire survey, mystery shopping and semi-structured interviews. The knowledge gained in the practical part is used in the project part, which aims to design marketing communication. The marketing communication project is subject of time, risk and cost analysis.
1. Zpracujte teoretické poznatky o marketingové komunikaci.
2. Formulujte cíl, metody a výzkumné otázky práce.
3. Proveďte kvantitativně a kvalitativně orientovaný výzkum vzhledem k cílům práce.
4. Navrhněte komunikační strategii papírnictví Plojhar na základě provedených výzkumů.
5. Projekt podrobte časové, rizikové a nákladové analýze.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte teoretické poznatky o marketingové komunikaci.
2. Formulujte cíl, metody a výzkumné otázky práce.
3. Proveďte kvantitativně a kvalitativně orientovaný výzkum vzhledem k cílům práce.
4. Navrhněte komunikační strategii papírnictví Plojhar na základě provedených výzkumů.
5. Projekt podrobte časové, rizikové a nákladové analýze.
Seznam doporučené literatury
ACE Cathy, Successful Marketing Communication, Routledge, 2012, ISBN 978-113-636-126-5
KOZEL Roman, MYNÁŘOVÁ Lenka, SVOBODOVÁ Hana, Moderní metody a techniky marketingového výzkumu, Grada Publishing a.s., 2011, ISBN 978-80-247-3527-6
LILIEN L. Gary, RANGASWAMY Arvid, DE BRUYN Arnaud, Principles of Marketing Engineering, 2nd Edition, DecisionPro, 2013, ISBN 97-809-857-648-07
PELSMACKER De Patrik, GEUENS Maggie, BERG Joeri Van Der, Marketingová komunikace, Grada Publishing a.s., 2003, ISBN 80-247-0254-1
VYSEKALOVÁ Jitka a kol., Psychologie reklamy - 4. rozšířené a aktualizované vydání, Grada Publishing a.s., 2012, ISBN 978-802-474-005-8
Seznam doporučené literatury
ACE Cathy, Successful Marketing Communication, Routledge, 2012, ISBN 978-113-636-126-5
KOZEL Roman, MYNÁŘOVÁ Lenka, SVOBODOVÁ Hana, Moderní metody a techniky marketingového výzkumu, Grada Publishing a.s., 2011, ISBN 978-80-247-3527-6
LILIEN L. Gary, RANGASWAMY Arvid, DE BRUYN Arnaud, Principles of Marketing Engineering, 2nd Edition, DecisionPro, 2013, ISBN 97-809-857-648-07
PELSMACKER De Patrik, GEUENS Maggie, BERG Joeri Van Der, Marketingová komunikace, Grada Publishing a.s., 2003, ISBN 80-247-0254-1
VYSEKALOVÁ Jitka a kol., Psychologie reklamy - 4. rozšířené a aktualizované vydání, Grada Publishing a.s., 2012, ISBN 978-802-474-005-8
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Předseda komise přivítal studentku na státních závěrečných zkouškách.
Studentka představila zkušební komisi svou diplomovou práci dle předepsané struktury.
Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Studentka dostal prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět na níže položené otázky.
V oponentském posudku byly položeny tyto otázky (oponent):
Otázky k obhajobě:
1. V rámci předložených výsledků dat z realizovaného ?mystery shoppingu? jste jednoznačně dospěla k závěru, že nejslabším místem je proškolení prodavaček na prodávané produkty. Jakými postupy či prostředky můžete pozitivně motivovat prodavačky k tomu, aby se o prodávané produkty či novinky zajímaly a byly tak pro zákazníky relevantnějšími partnery?
2. Můžete prosím uvést, jak byste měřila úspěšnost či neúspěšnost sponzorské aktivity papírnictví Plojhar, a to konkrétně projektu ?Do práce na kole??
3. V konkurenčním prostředí firem nabízející papírenské potřeby je nasnadě uvažovat i o odlišení se a podpoře ?brand identity?. Jakými taktikami byste podpořila brand společnosti Plojhar s.r.o.?
Studentka připraeně zodpověděla všechny otázky.