Cílem této bakalářské práce je popsat multiplatformní framework pro vyvoj mobilních
aplikací Flutter a jeho návrhové vzory. Úvod práce je věnovany srovnání na trhu dostupnych multiplatformních frameworků na trhu a jejich základní činnosti. Teoretická část se zabyvá popisem základních metodik frameworku Flutter, jeho jednotlivych návrhovych vzorů a jejich užitím v praxi. V praktické části je na základě předchozích znalostí navržena a následně naprogramována aplikace demonstrující některé z návrhovych vzorů a techniky vyvoje v tomto frameworku.
Anotace v angličtině
The aim of this bachelor thesis is to describe a multiplatform framework for the development of mobile applications, Flutter and its design patterns. The introduction is devoted to the comparison of existing multiplatform frameworks on the market and their basic activities. The theoretical part is focused on the description of the basic methodologies of the Flutter framework, as well as the description of individual design patterns and their use in practice.In the practical part, based on previous knowledge, an application demonstrating and subsequently programming an application demonstrating some of the design patterns and development techniques in this framework is designed and subsequently programmed.
Mobile applications, Flutter, Android, iOS, Multiplatform development, Reactive
programming
Rozsah průvodní práce
62 s.(72 972 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Cílem této bakalářské práce je popsat multiplatformní framework pro vyvoj mobilních
aplikací Flutter a jeho návrhové vzory. Úvod práce je věnovany srovnání na trhu dostupnych multiplatformních frameworků na trhu a jejich základní činnosti. Teoretická část se zabyvá popisem základních metodik frameworku Flutter, jeho jednotlivych návrhovych vzorů a jejich užitím v praxi. V praktické části je na základě předchozích znalostí navržena a následně naprogramována aplikace demonstrující některé z návrhovych vzorů a techniky vyvoje v tomto frameworku.
Anotace v angličtině
The aim of this bachelor thesis is to describe a multiplatform framework for the development of mobile applications, Flutter and its design patterns. The introduction is devoted to the comparison of existing multiplatform frameworks on the market and their basic activities. The theoretical part is focused on the description of the basic methodologies of the Flutter framework, as well as the description of individual design patterns and their use in practice.In the practical part, based on previous knowledge, an application demonstrating and subsequently programming an application demonstrating some of the design patterns and development techniques in this framework is designed and subsequently programmed.
Student v krátké prezentaci seznámil komisi s výsledky své práce.
Po přečtení posudků vedoucího a oponenta byly zodpovězeny dotazy z posudků.
Komise neměla k předložené práci žádné doplňující dotazy.