Bakalářská práce je věnována vývoji 2D aplikace vytvořenou ve vývojovém prostředí MATLAB APP DESIGNER.
Teoretická část je složena z popisu vývojového prostředí MATLAB a popisu v tomto programu již vytvořených 2D her, které jsou volně dostupné na MATLAB Central, nebo se jedná o studentské práce.
Praktická část obsahuje postup tvorby nové hry a popis z uživatelského či programátorského hlediska.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis deals with the development of a 2D application created in the MATLAB APP DESIGNER development environment.
The theoretical part consists of a description of the MATLAB development environment and a description of 2D games that have already been created in this program and that are available as free downloads on MATLAB Central, or are student works.
The practical part includes a description of the process of creating a new game and its description from the user's or programmer's point of view.
Klíčová slova
MATLAB, APP DESIGNER, 2D, Hra, Programování
Klíčová slova v angličtině
MATLAB, APP DESIGNER, 2D, Game, Programing.
Rozsah průvodní práce
74 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalářská práce je věnována vývoji 2D aplikace vytvořenou ve vývojovém prostředí MATLAB APP DESIGNER.
Teoretická část je složena z popisu vývojového prostředí MATLAB a popisu v tomto programu již vytvořených 2D her, které jsou volně dostupné na MATLAB Central, nebo se jedná o studentské práce.
Praktická část obsahuje postup tvorby nové hry a popis z uživatelského či programátorského hlediska.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis deals with the development of a 2D application created in the MATLAB APP DESIGNER development environment.
The theoretical part consists of a description of the MATLAB development environment and a description of 2D games that have already been created in this program and that are available as free downloads on MATLAB Central, or are student works.
The practical part includes a description of the process of creating a new game and its description from the user's or programmer's point of view.
Klíčová slova
MATLAB, APP DESIGNER, 2D, Hra, Programování
Klíčová slova v angličtině
MATLAB, APP DESIGNER, 2D, Game, Programing.
Zásady pro vypracování
1. Proveďte literární průzkum z oblasti popisu software MATLAB a prací zabývajícími se 2D počítačovými hrami v MATLAB.
2. Navrhněte novou hru, sestavte vývojový diagram, vytvořte grafický návrh hry.
3. Realizujte hru, dialogy vytvořte v AppDesigner.
4. Vytvořte uživatelský manuál, nápovědu a popis funkcí.
5. Otestujte hru a dle doporučení testerů proveďte případné korekce.
Zásady pro vypracování
1. Proveďte literární průzkum z oblasti popisu software MATLAB a prací zabývajícími se 2D počítačovými hrami v MATLAB.
2. Navrhněte novou hru, sestavte vývojový diagram, vytvořte grafický návrh hry.
3. Realizujte hru, dialogy vytvořte v AppDesigner.
4. Vytvořte uživatelský manuál, nápovědu a popis funkcí.
5. Otestujte hru a dle doporučení testerů proveďte případné korekce.
Seznam doporučené literatury
KARBAN, Pavel. Výpočty a simulace v programech Matlab a Simulink. Praha: BEN-technická literatura, 2007. ISBN: 978-80-251-1448-3.
DOŇAR Bohuslav, ZAPLATÍLEK Karel. MATLAB - tvorba uživatelských aplikací. 1. vydání. Praha: BEN - technická literatura, 2004. 216 s. ISBN: 80-7300-133-0.
DUŠEK, František. MATLAB a Simulink - Úvod do používání. 1.vydání. Pardubice: Univerzita Pardubice, 2001. 146 s. ISBN: 80-7194-273-1
HECZKO Michal. Výukový a zkušební program pro předmět PPAŘ. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta aplikované informatiky, 2006.
KOZÁK, Štefan a Slavomír KAJAN. Matlab - Simulink. 1. vyd. Bratislava: Slovenská technická univerzita, 1999. 125 s. ISBN: 80-227-1213-2.
Seznam doporučené literatury
KARBAN, Pavel. Výpočty a simulace v programech Matlab a Simulink. Praha: BEN-technická literatura, 2007. ISBN: 978-80-251-1448-3.
DOŇAR Bohuslav, ZAPLATÍLEK Karel. MATLAB - tvorba uživatelských aplikací. 1. vydání. Praha: BEN - technická literatura, 2004. 216 s. ISBN: 80-7300-133-0.
DUŠEK, František. MATLAB a Simulink - Úvod do používání. 1.vydání. Pardubice: Univerzita Pardubice, 2001. 146 s. ISBN: 80-7194-273-1
HECZKO Michal. Výukový a zkušební program pro předmět PPAŘ. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta aplikované informatiky, 2006.
KOZÁK, Štefan a Slavomír KAJAN. Matlab - Simulink. 1. vyd. Bratislava: Slovenská technická univerzita, 1999. 125 s. ISBN: 80-227-1213-2.
Přílohy volně vložené
CD-ROM
Přílohy vázané v práci
schémata, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Student odprezentoval před komisí hlavní cíle a výsledky své bakalářské práce. Následně byl seznámen s posudky vedoucího a oponenta bakalářské práce a poté zodpověděl dotazy uvedené v posudcích.
Komise vznesla k obhajobě následující dotazy a připomínky:
1) prof. Koziorek, J.: Jaký postup jste využíval při vytváření vytvořené hry?
2) prof. Koziorek, J.: Jaké využití by měla mít vytvořená hra?
3) Ing. Navrátil, P.: Máte nějakou zpětnou vazbu z hlediska využití hry vytvořené v rámci zpracování bakalářské práce ?
4) prof. Janáčová, D.: Kolik hráčů může vytvořenou hru, sloužící k výuce SW MATLAB, hrát ?
5) Ing. Korbel, J.: Lze danou hru spustit i bez SW MATLAB ?