Cílem této diplomové práce je návrh online marketingové komunikace pro nově vznikající internetový obchod. První část práce je věnována teoretickému vymezení specifik internetového obchodu a typických nástrojů online marketingu. Tyto znalosti jsou dále použity v druhé části práce při situační analýze, UX analýze a návrhu online marketingové komunikace. Projekt je podroben analýze rizik, času a nákladů.
Text této práce může dále sloužit jako podklad pro orientaci v možnostech online marketingu, zejména pro začínající podnikatele.
Anotace v angličtině
The aim of this thesis is to create online marketing communication for a new e-shop. The first part is devoted to the theoretical definition of e-commerce and typical tools of online marketing. This knowledge is further used in the second part of this thesis in situation analysis, UX analysis and in the proposed of online marketing communication. The project is submitted to risk, time and cost analysis.
The text of this thesis can also serve as a basis for orientation in the possibilities of online marketing, especially for beginning entrepreneurs.
Klíčová slova
online marketing, e-shop, PPC, SEO, sociální sítě, UX analýza
Klíčová slova v angličtině
online marketing, e-shop, PPC, SEO, social networks, UX analysis
Rozsah průvodní práce
88 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Cílem této diplomové práce je návrh online marketingové komunikace pro nově vznikající internetový obchod. První část práce je věnována teoretickému vymezení specifik internetového obchodu a typických nástrojů online marketingu. Tyto znalosti jsou dále použity v druhé části práce při situační analýze, UX analýze a návrhu online marketingové komunikace. Projekt je podroben analýze rizik, času a nákladů.
Text této práce může dále sloužit jako podklad pro orientaci v možnostech online marketingu, zejména pro začínající podnikatele.
Anotace v angličtině
The aim of this thesis is to create online marketing communication for a new e-shop. The first part is devoted to the theoretical definition of e-commerce and typical tools of online marketing. This knowledge is further used in the second part of this thesis in situation analysis, UX analysis and in the proposed of online marketing communication. The project is submitted to risk, time and cost analysis.
The text of this thesis can also serve as a basis for orientation in the possibilities of online marketing, especially for beginning entrepreneurs.
Klíčová slova
online marketing, e-shop, PPC, SEO, sociální sítě, UX analýza
Klíčová slova v angličtině
online marketing, e-shop, PPC, SEO, social networks, UX analysis
Zásady pro vypracování
Úvod Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce. I. Teoretická část
V systematickém přehledu prezentujte poznatky z oblasti online marketingové komunikace.
II. Praktická část
Vybraný internetový obchod podrobte situační analýze.
Vytvořte návrh nástrojů online marketingové komunikace pro vybraný internetový obchod.
Návrh podrobte časové a rizikové analýze.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce. I. Teoretická část
V systematickém přehledu prezentujte poznatky z oblasti online marketingové komunikace.
II. Praktická část
Vybraný internetový obchod podrobte situační analýze.
Vytvořte návrh nástrojů online marketingové komunikace pro vybraný internetový obchod.
Návrh podrobte časové a rizikové analýze.
Závěr
Seznam doporučené literatury
HEGGDE, Githa a G. SHAINESH. Social media marketing: emerging concepts and applications. Singapore: Palgrave Macmillan, 2018, 226 s. ISBN 978-981-10-5322-1.
IHNAT, Štefan. Kritický pohled na marketing. Praha: Critical works, 2017, 123 s. ISBN 978-80-7568-022-8.
ROWLES, Daniel. Digital branding: a complete step-by-step guide to strategy, tactics, tools and measurement. Second edition. London: KoganPage, 2018, 213 s. ISBN 978-0-7494-8169-8.
SEMERÁDOVÁ, Tereza a Petr WEINLICH. Marketing na Facebooku a Instagramu: využijte naplno organický dosah i sponzorované příspěvky. Brno: Computer Press, 2019, 192 s. ISBN 978-80-251-4959-1.
Seznam doporučené literatury
HEGGDE, Githa a G. SHAINESH. Social media marketing: emerging concepts and applications. Singapore: Palgrave Macmillan, 2018, 226 s. ISBN 978-981-10-5322-1.
IHNAT, Štefan. Kritický pohled na marketing. Praha: Critical works, 2017, 123 s. ISBN 978-80-7568-022-8.
ROWLES, Daniel. Digital branding: a complete step-by-step guide to strategy, tactics, tools and measurement. Second edition. London: KoganPage, 2018, 213 s. ISBN 978-0-7494-8169-8.
SEMERÁDOVÁ, Tereza a Petr WEINLICH. Marketing na Facebooku a Instagramu: využijte naplno organický dosah i sponzorované příspěvky. Brno: Computer Press, 2019, 192 s. ISBN 978-80-251-4959-1.
Přílohy volně vložené
1 CD ROM
Přílohy vázané v práci
grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí: doc. Pilík 20b: Proč jste nevyužila v rámci PPC kampaně Sklik? Zodpovězeno zcela.
Oponent: doc. Chovancová 18b: Vkládání příspěvků do blogu jak podpoří Vaše návrhy? Zodpovězeno zcela.
doc. Gergar:
doc. Kubík:
Dr. Vydrová:
Dr. Kolčavová:
Dr. Kramoliš: Nákladová analýza specifikace plateb.