Cílem diplomové práce je vytvořit a zrealizovat projekt za účelem zlepšení marketingové komunikace v podobě proniknutí na internet (sociální sítě) pro Cukrářství a pekařství Jana Pitrová. Tato práce obsahuje teoretickou a praktickou část. Teoretická část zahrnuje marketingovou komunikaci, marketingový komunikační mix, a především internetový marketing a sociální sítě. Praktická část je rozdělena na analytickou a projektovou část. V analytické části je stručné představení cukrářství včetně nabídky cukrářských a pekařských výrobků, zjištění aktuálního stavu marketingové komunikace, odhalení konkurence a součástí jsou další analýzy. Na základě analýz je provedena poslední projektová část, která obsahuje aktivity, jejichž cílem je zlepšení marketingové komunikace cukrářství. Projekt je podroben nákladové, časové a rizikové analýze.
Anotace v angličtině
The aim of the diploma thesis is to create and implement a project to improve marketing communication in the form of penetration to the Internet (social networks) for Confecti-oner´s and Bakery Jana Pitrová. This thesis contains a theoretical and practical part. The theoretical part includes marketing communations, marketing communication mix, and especially internet marketing and social networks. The practical part is divided into analytical and project part. In the analytical part there is a brief introduction of the con-fectionery, including the offer of confectionery and bakery products, finding out the current state of marketing communication, revealing competition and it also includes other analyzes. Based on analyzes, the last project part is performed, which contains activities aimed at improving the marketing communication of confectionery. The project is subjec-ted to cost, time and risk analysis.
Klíčová slova
marketingová komunikace, marketingový komunikační mix, internetový marketing, sociální sítě
Klíčová slova v angličtině
marketing communication, marketing communication mix, online marketing, social network
Rozsah průvodní práce
159 s. (27 855 znaků).
Jazyk
CZ
Anotace
Cílem diplomové práce je vytvořit a zrealizovat projekt za účelem zlepšení marketingové komunikace v podobě proniknutí na internet (sociální sítě) pro Cukrářství a pekařství Jana Pitrová. Tato práce obsahuje teoretickou a praktickou část. Teoretická část zahrnuje marketingovou komunikaci, marketingový komunikační mix, a především internetový marketing a sociální sítě. Praktická část je rozdělena na analytickou a projektovou část. V analytické části je stručné představení cukrářství včetně nabídky cukrářských a pekařských výrobků, zjištění aktuálního stavu marketingové komunikace, odhalení konkurence a součástí jsou další analýzy. Na základě analýz je provedena poslední projektová část, která obsahuje aktivity, jejichž cílem je zlepšení marketingové komunikace cukrářství. Projekt je podroben nákladové, časové a rizikové analýze.
Anotace v angličtině
The aim of the diploma thesis is to create and implement a project to improve marketing communication in the form of penetration to the Internet (social networks) for Confecti-oner´s and Bakery Jana Pitrová. This thesis contains a theoretical and practical part. The theoretical part includes marketing communations, marketing communication mix, and especially internet marketing and social networks. The practical part is divided into analytical and project part. In the analytical part there is a brief introduction of the con-fectionery, including the offer of confectionery and bakery products, finding out the current state of marketing communication, revealing competition and it also includes other analyzes. Based on analyzes, the last project part is performed, which contains activities aimed at improving the marketing communication of confectionery. The project is subjec-ted to cost, time and risk analysis.
Klíčová slova
marketingová komunikace, marketingový komunikační mix, internetový marketing, sociální sítě
Klíčová slova v angličtině
marketing communication, marketing communication mix, online marketing, social network
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
I. Teoretická část
Na základě literárních zdrojů zpracujte teoretické poznatky týkající se marketingové komunikace a internetového marketingu.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav marketingové komunikace ve firmě Cukrářství a pekařství Jana Pitrová.
Na základě výsledků analýzy vytvořte projekt na zlepšení marketingové komunikace ve vybrané firmě.
Projekt podrobte časové, nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
I. Teoretická část
Na základě literárních zdrojů zpracujte teoretické poznatky týkající se marketingové komunikace a internetového marketingu.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav marketingové komunikace ve firmě Cukrářství a pekařství Jana Pitrová.
Na základě výsledků analýzy vytvořte projekt na zlepšení marketingové komunikace ve vybrané firmě.
Projekt podrobte časové, nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Seznam doporučené literatury
BEDNÁŘ, Vojtěch. Marketing na sociálních sítích: prosaďte se na Facebooku a Twitteru. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2011, 197 s. ISBN 978-80-251-3320-0.
CARLSON, Blake. Facebook advertising: social media marketing mastery in 2019, build your online business and soar. First edition. USA: Blake Carlson, 2019, 265 s. ISBN 978-10-985-0150-1.
JANOUCH, Viktor. Internetový marketing. 2. vyd. Brno: Computer Press, 2014, 376 s. ISBN 978-80-251-4311-7.
PELSMACKER, Patrick de, Maggie GEUENS a Joeri van den BERGH. Marketing communications: a European perspective. Fifth edition. Harlow: Person, 2013, 615 s. ISBN 978-0-273-77322-1.
PŘIKRYLOVÁ, Jana a Hana JAHODOVÁ. Moderní marketingová komunikace. 1. vyd. Praha: Grada, 2010, 303 s. ISBN 978-80-247-3622-8.
Seznam doporučené literatury
BEDNÁŘ, Vojtěch. Marketing na sociálních sítích: prosaďte se na Facebooku a Twitteru. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2011, 197 s. ISBN 978-80-251-3320-0.
CARLSON, Blake. Facebook advertising: social media marketing mastery in 2019, build your online business and soar. First edition. USA: Blake Carlson, 2019, 265 s. ISBN 978-10-985-0150-1.
JANOUCH, Viktor. Internetový marketing. 2. vyd. Brno: Computer Press, 2014, 376 s. ISBN 978-80-251-4311-7.
PELSMACKER, Patrick de, Maggie GEUENS a Joeri van den BERGH. Marketing communications: a European perspective. Fifth edition. Harlow: Person, 2013, 615 s. ISBN 978-0-273-77322-1.
PŘIKRYLOVÁ, Jana a Hana JAHODOVÁ. Moderní marketingová komunikace. 1. vyd. Praha: Grada, 2010, 303 s. ISBN 978-80-247-3622-8.
Přílohy volně vložené
1 CD.
Přílohy vázané v práci
grafy, schémata, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí práce: doc. Ing. Michal Pilík, Ph.D., 21 bodů
Oponent práce: doc. Ing. Vratislav Kozák, Ph.D., 24 bodů
Otázky vedoucího práce:
1) Jaké období roku je pro cukrárnu této velikosti a v dané lokalitě nejziskovější a proč? ZODPOVĚZENO ZCELA
Otázky oponenta práce:
1) Jaké má skutečné příležitosti Cukrárna a pekárna Jana Pitrová? NEZODPOVĚZENO
2) Jaké jsou hlavní zásady sestavování dotazníku? ZODPOVĚZENO ČÁSTEČNĚ
Další otázky:
1) Ing. Jana Matošková, Ph.D., Jak vnímáte slovo projekt? ZODPOVĚZENO ČÁSTEČNĚ
2) Ing. Lubor Homolka, Ph.D., V grafu (na str. 97) je velký nárůst návštěvníků, ale počet objednávek zůstal na stejné úrovni, čím to je způsobeno? ZODPOVĚZENO ZCELA
3) Ing. Monika Horáková, Ph.D., Proč jste dotazníky distribuovala online formou? ZODPOVĚZENO ZCELA