Diplomová práce se zabývá projektem na budování vlastní obchodní značky za účelem výroby a prodeje produktu v rodinném podniku. Práce je rozdělena do tří částí. Teoretická část je zpracována formou literárních rešerší, které slouží jako základ praktické části. Praktická část představuje založení rodinného podniku, produkt značky Zina a analýzu prostředí. Projektová část je zaměřena na uvedení a rozvoj značky na trhu, marketingovou komunikaci a analýzu projektu.
Anotace v angličtině
The thesis deals with a project to build your own brand in order to produce and sell a product in a family business. The work is divided into three parts. The theoretical part is processed in the form of literary research, which serves as the basic of the practical part. The practical part present the establishment of a family business, a product of the Zina brand and an analysis of the environment. The project part is focused on the launch and development of the brand on the market, marketing communication and project analysis.
Klíčová slova
Klíčová slova: obchodní značka, budování hodnoty značky, produkt, rodinný podnik, marketingová komunikace
Klíčová slova v angličtině
Keywords: brand, brand value building, product, family business
Rozsah průvodní práce
83 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Diplomová práce se zabývá projektem na budování vlastní obchodní značky za účelem výroby a prodeje produktu v rodinném podniku. Práce je rozdělena do tří částí. Teoretická část je zpracována formou literárních rešerší, které slouží jako základ praktické části. Praktická část představuje založení rodinného podniku, produkt značky Zina a analýzu prostředí. Projektová část je zaměřena na uvedení a rozvoj značky na trhu, marketingovou komunikaci a analýzu projektu.
Anotace v angličtině
The thesis deals with a project to build your own brand in order to produce and sell a product in a family business. The work is divided into three parts. The theoretical part is processed in the form of literary research, which serves as the basic of the practical part. The practical part present the establishment of a family business, a product of the Zina brand and an analysis of the environment. The project part is focused on the launch and development of the brand on the market, marketing communication and project analysis.
Klíčová slova
Klíčová slova: obchodní značka, budování hodnoty značky, produkt, rodinný podnik, marketingová komunikace
Klíčová slova v angličtině
Keywords: brand, brand value building, product, family business
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
I. Teoretická část
Zpracujte teoretické poznatky z oblasti budování obchodní značky.
II. Praktická část
Analyzujte strategii budování značky Zina a její umístění na současném trhu.
Zpracujte projekt budování obchodní značky Zina v rodinném podniku.
Projekt podrobte nákladové, časové a rizikové analýze.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
I. Teoretická část
Zpracujte teoretické poznatky z oblasti budování obchodní značky.
II. Praktická část
Analyzujte strategii budování značky Zina a její umístění na současném trhu.
Zpracujte projekt budování obchodní značky Zina v rodinném podniku.
Projekt podrobte nákladové, časové a rizikové analýze.
Závěr
Seznam doporučené literatury
KELLER, Kevin Lane. Strategic brand management: building, measuring, and managing brand equity. 4th ed, global ed. Harlow, Pearson, 2013, 590 s. ISBN 9780273779414
KELLER, Kevin Lane, Tony APÉRIA a Mats GEORGSON. Strategic brand management: a European perspective. 2nd ed. Harlow, England: Prentice Hall /Financial Times, 2012, 940 s. ISBN 9780273737872
KENYON-ROUVINEZ, Denise a John L. WARD. Rodinná firma, jak vybudovat, úspěšně vést a předat rodinný podnik. Brno: Barrister & Principal, 2016, 135 s. ISBN 9788074850950.
PURKISS, John a David ROYSTON-LEE. Vytvořte si vlastní značku: proměňte své jedinečné nadání v úspěšný obchodní produkt. Praha: Synergie, 2014, 198 s. ISBN 9788073702953.
SHARP, Byron. Jak se budují značky: co obchodníci nevědí. Praha: Dobrovský, 2018, 241 s. ISBN 9788073906184.
Seznam doporučené literatury
KELLER, Kevin Lane. Strategic brand management: building, measuring, and managing brand equity. 4th ed, global ed. Harlow, Pearson, 2013, 590 s. ISBN 9780273779414
KELLER, Kevin Lane, Tony APÉRIA a Mats GEORGSON. Strategic brand management: a European perspective. 2nd ed. Harlow, England: Prentice Hall /Financial Times, 2012, 940 s. ISBN 9780273737872
KENYON-ROUVINEZ, Denise a John L. WARD. Rodinná firma, jak vybudovat, úspěšně vést a předat rodinný podnik. Brno: Barrister & Principal, 2016, 135 s. ISBN 9788074850950.
PURKISS, John a David ROYSTON-LEE. Vytvořte si vlastní značku: proměňte své jedinečné nadání v úspěšný obchodní produkt. Praha: Synergie, 2014, 198 s. ISBN 9788073702953.
SHARP, Byron. Jak se budují značky: co obchodníci nevědí. Praha: Dobrovský, 2018, 241 s. ISBN 9788073906184.
Přílohy volně vložené
žádné přílohy
Přílohy vázané v práci
tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí: doc. Chovancová 11b: Vysvětlete jak budete provádět výzkum pro zvolení značky na trhu dřevených staveb? Na jakých charakteritistikách vybudujete osobnost osobnost značky? Jak bude využito asociací značky v marketingovém plánu Vaší firmy? Zodpovězeno zcela.
Oponent: Dr. Bejtvkoský 12b: Můžete charakterizovat analýzu STP. Můžete konkrétně a jasně speficikovat nákladovou analýzu projektu, jaká další rizika by mohla ovlivt implementace projektu a jak lze eliminovat rizika? Zodpovězeno částečně.
doc. Gergar:
doc. Kubík: Návratnost investice? Metody a cíle jakto, že Vám vypadla kapitola? Nezaodpovězeno.
Dr. Vydrová: Bude firma založena, nebo existuje? Proč jste využila SWOT analýzy? Kolik zákazníků chcete obsloužit? Nezodpovězeno.
Dr. Kolčavová: Proč takový obor v podnikání? Popište jej blíže, nákladově tento produkt popište. Zodpovězeno částečně.
Dr. Kramoliš: Blíže k STP analýze, zmiňujete náklady. Nezodpovězeno.