Diplomová práce se zabývá vytvořením nového pobytového balíčku ve Wine Wellness hotelu Amande. V teoretické části práce jsou zpracované poznatky z oboru marketingu, cestovního ruchu a hotelnictví. Součástí diplomové práce jsou také zpracované kapitoly zaměřující se na marketing služeb, segmentaci trhu, marketingový mix ve službách a jsou zde vysvětleny také analytické metody, které jsou v práci využity. V praktické části se práce zaměřuje primárně, na detailní analýzu Wine Wellness hotelu Amande, ekonomické analýzy a vyhodnocení dotazníkového šetření. Na základě analýz, které jsou v práci uvedeny, je vytvořeno konkrétní projektové řešení. Daný projekt je podroben nákladové a rizikové analýze.
Anotace v angličtině
The diploma thesis deals with the creation of a new hotel-based package in the Wine Wellness Hotel Amande. The theoretical part of the work deals with knowledge from the field of marketing, tourism and hotel industry. The diploma thesis also includes chapters focusing on service marketing, market segmentation, marketing mix in services and there are also explained analytical methods that are used in the work. In the practical part, the work focuses primarily on a detailed description of the Wine Wellness Hotel Amande, economic analysis and evaluation of the questionnaire survey. Based on the analyzes that are presented in the work, a specific project solution is created. The project is subjected to cost and risk analysis.
hotel, tourism, hotel industry, hotel-based package, wellness, marketing, questionnaire
Rozsah průvodní práce
101 s. (21 179 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Diplomová práce se zabývá vytvořením nového pobytového balíčku ve Wine Wellness hotelu Amande. V teoretické části práce jsou zpracované poznatky z oboru marketingu, cestovního ruchu a hotelnictví. Součástí diplomové práce jsou také zpracované kapitoly zaměřující se na marketing služeb, segmentaci trhu, marketingový mix ve službách a jsou zde vysvětleny také analytické metody, které jsou v práci využity. V praktické části se práce zaměřuje primárně, na detailní analýzu Wine Wellness hotelu Amande, ekonomické analýzy a vyhodnocení dotazníkového šetření. Na základě analýz, které jsou v práci uvedeny, je vytvořeno konkrétní projektové řešení. Daný projekt je podroben nákladové a rizikové analýze.
Anotace v angličtině
The diploma thesis deals with the creation of a new hotel-based package in the Wine Wellness Hotel Amande. The theoretical part of the work deals with knowledge from the field of marketing, tourism and hotel industry. The diploma thesis also includes chapters focusing on service marketing, market segmentation, marketing mix in services and there are also explained analytical methods that are used in the work. In the practical part, the work focuses primarily on a detailed description of the Wine Wellness Hotel Amande, economic analysis and evaluation of the questionnaire survey. Based on the analyzes that are presented in the work, a specific project solution is created. The project is subjected to cost and risk analysis.
hotel, tourism, hotel industry, hotel-based package, wellness, marketing, questionnaire
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
I. Teoretická část
Na základě dostupných literárních zdrojů zpracujte teoretické poznatky z oblasti marketingu cestovního ruchu a hotelnictví.
II. Praktická část
Charakterizujte vybrané hotelové zařízení a analyzujte jeho současný stav.
Analyzujte současný stav prodeje pobytových balíčků ve vybraném hotelovém zařízení a současné situace na aktuálním trhu.
Vypracujte projekt vytvoření nového pobytového balíčku ve vybraném hotelovém zařízení včetně ekonomického zhodnocení.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
I. Teoretická část
Na základě dostupných literárních zdrojů zpracujte teoretické poznatky z oblasti marketingu cestovního ruchu a hotelnictví.
II. Praktická část
Charakterizujte vybrané hotelové zařízení a analyzujte jeho současný stav.
Analyzujte současný stav prodeje pobytových balíčků ve vybraném hotelovém zařízení a současné situace na aktuálním trhu.
Vypracujte projekt vytvoření nového pobytového balíčku ve vybraném hotelovém zařízení včetně ekonomického zhodnocení.
Závěr
Seznam doporučené literatury
GOLDSMITH, Ronald E. a Rodoula H. TSIOTSOU. Strategic Marketing in Tourism Services. Bingley: Emerald Group Publishing, 2012, 434 s. ISBN 978-1-78052-070-4.
KOTÍKOVÁ, Halina. Nové trendy v nabídce cestovního ruchu. Praha: GRADA, 2013, 208 s. ISBN 978-80-247-4603-6.
KOTLER, Philip, John T. BOWEN a James C. MAKENS. Marketing for Hospitality and Tourism. 5th Edition. Boston: Pearson, 2010, 688 s. ISBN 978-0-13245-313-4.
KOZEL, Roman, Lenka MYNÁŘOVÁ a Hana SVOBODOVÁ. Moderní metody a techniky marketingového výzkumu. Praha: GRADA, 2011, 304 s. ISBN 978-80-247-3527-6.
VAŠTÍKOVÁ, Miroslava. Marketing služeb: efektivně a moderně. 2., aktualiz. a rozš. vyd. Praha: GRADA, 2014, 272 s. ISBN 978-80-247-5037-8.
Seznam doporučené literatury
GOLDSMITH, Ronald E. a Rodoula H. TSIOTSOU. Strategic Marketing in Tourism Services. Bingley: Emerald Group Publishing, 2012, 434 s. ISBN 978-1-78052-070-4.
KOTÍKOVÁ, Halina. Nové trendy v nabídce cestovního ruchu. Praha: GRADA, 2013, 208 s. ISBN 978-80-247-4603-6.
KOTLER, Philip, John T. BOWEN a James C. MAKENS. Marketing for Hospitality and Tourism. 5th Edition. Boston: Pearson, 2010, 688 s. ISBN 978-0-13245-313-4.
KOZEL, Roman, Lenka MYNÁŘOVÁ a Hana SVOBODOVÁ. Moderní metody a techniky marketingového výzkumu. Praha: GRADA, 2011, 304 s. ISBN 978-80-247-3527-6.
VAŠTÍKOVÁ, Miroslava. Marketing služeb: efektivně a moderně. 2., aktualiz. a rozš. vyd. Praha: GRADA, 2014, 272 s. ISBN 978-80-247-5037-8.
Přílohy volně vložené
Disketa
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí: doc. Kozák: 29 b.
Jak často doporučujete obměňovat balíčky nebo nabízet nové pobytové služby? Zodpovězeno zcela.
Oponent: Dr. Vydrová: 19 b.
Bude Váš projekt realizován? Zodpovězeno zcela.
Jaké dalš příležtiosti v rámc SWOT analýzy můžete indetifikovat? Zodpovězeno zcela.
doc. Gergar: Jaký byla cílová skupina? Co bylo celkovým cílem? Zodpovězeno zcela.
doc. Kubík: Upoutávka u dálnice, navigace ? Zodpovězeno zcela.
Dr. Vydrová: Riziková analýza, jak jste vypočítala výsledky? Zodpovězeno částečně.
Dr. Kolčavová: X
Dr. Kramoliš: Zjišťovala jste i důvody proč nepřijeli hosté, Zodpovězeno částečně.