Diplomová práce se zabývá vytvořením marketingové strategie Dětské léčebny Křetín, teoretická část obsahuje informace týkající se marketingu zdravotnictví, marketingového strategického plánování a poznatky o neziskových organizacích. V praktické části jsou vytvořeny analýzy vnějšího a vnitřního prostředí včetně analýzy současného marketingového řízení, na základě výsledků analýz je navržena marketingová strategie, která je podrobena časové, nákladové a rizikové analýze.
Anotace v angličtině
The thesis deals with creation marketing strategy of Dětská léčebna Křetín, the theoretical part consists of information relating to healthcare marketing, marketing strategic planning and knowledge of non-profit organizations. In practical part are created external and internal analyzes including current marketing management, on the based on results of analyzes is proposed a marketing strategy, which is subjected to time, cost and risk analysis.
marketing strategy, marketing, health care, obesity, children's medical center
Rozsah průvodní práce
104 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Diplomová práce se zabývá vytvořením marketingové strategie Dětské léčebny Křetín, teoretická část obsahuje informace týkající se marketingu zdravotnictví, marketingového strategického plánování a poznatky o neziskových organizacích. V praktické části jsou vytvořeny analýzy vnějšího a vnitřního prostředí včetně analýzy současného marketingového řízení, na základě výsledků analýz je navržena marketingová strategie, která je podrobena časové, nákladové a rizikové analýze.
Anotace v angličtině
The thesis deals with creation marketing strategy of Dětská léčebna Křetín, the theoretical part consists of information relating to healthcare marketing, marketing strategic planning and knowledge of non-profit organizations. In practical part are created external and internal analyzes including current marketing management, on the based on results of analyzes is proposed a marketing strategy, which is subjected to time, cost and risk analysis.
marketing strategy, marketing, health care, obesity, children's medical center
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
I. Teoretická část
Prostudujte a zpracujte teoretické poznatky týkající se marketingové strategie neziskových organizací.
II. Praktická čáct
Popište a analyzujte současnou úroveň marketingové strategie Dětské léčebny Křetín.
Na základě výsledků analýz zpracujte projekt na vytvoření inovované marketingové strategie.
Projekt podrobte časové, nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
I. Teoretická část
Prostudujte a zpracujte teoretické poznatky týkající se marketingové strategie neziskových organizací.
II. Praktická čáct
Popište a analyzujte současnou úroveň marketingové strategie Dětské léčebny Křetín.
Na základě výsledků analýz zpracujte projekt na vytvoření inovované marketingové strategie.
Projekt podrobte časové, nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Seznam doporučené literatury
HENRY, Anthony, 2018. Understanding strategic management. 3rd Edition. Oxford: Oxford University Press, 352 s. ISBN 978-0-19-966247-0.
HILL, Mark E, 2013. Marketing strategy. United States of America: SAGE, 335 s. ISBN 978-1-4129-8730-1.
KARLÍČEK, Miroslav, 2013. Základy marketingu. Praha: Grada, 255 s. ISBN 978-80-247-4208-3.
KOTLER, Philip a Kevin L. KELLER, 2013. Marketing management. 14. vydání. Praha: Grada, 814 s. ISBN 978-80-247-4150-5.
VAŠTÍKOVÁ, Miroslava, 2014. Marketing služeb: efektivně a moderně. 2. aktualiz. a rozš. vyd. Praha: Grada, 271 s. ISBN 978-80-247-5037-8.
Seznam doporučené literatury
HENRY, Anthony, 2018. Understanding strategic management. 3rd Edition. Oxford: Oxford University Press, 352 s. ISBN 978-0-19-966247-0.
HILL, Mark E, 2013. Marketing strategy. United States of America: SAGE, 335 s. ISBN 978-1-4129-8730-1.
KARLÍČEK, Miroslav, 2013. Základy marketingu. Praha: Grada, 255 s. ISBN 978-80-247-4208-3.
KOTLER, Philip a Kevin L. KELLER, 2013. Marketing management. 14. vydání. Praha: Grada, 814 s. ISBN 978-80-247-4150-5.
VAŠTÍKOVÁ, Miroslava, 2014. Marketing služeb: efektivně a moderně. 2. aktualiz. a rozš. vyd. Praha: Grada, 271 s. ISBN 978-80-247-5037-8.
Přílohy volně vložené
1 CD
Přílohy vázané v práci
ilustrace, mapy, grafy, schémata, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí práce: doc. Ing. Josef Kubík, CSc., 21 bodů
Oponent práce: Ing. Petra Benyaha, Ph.D., 21 bodů
Otázky vedoucího práce:
1) Objasněte, čím se dětská léčebna Křetín odlišuje od dalších dětských léčeben v České republice? ZODPOVĚZENO ZCELA
2) Naleznou se v současné době po pandemii Covid-19 finanční prostředky na rekonstrukci bazénu a jeho zastřešení pro Dětskou léčebnu v Křetíně? ZODPOVĚZENO ZCELA
Otázky oponenta práce:
1) V analýze srovnáváte současné konkurenty podle nabídky procedur. Podle jakých kritérií by bylo vhodné konkurenty porovnat, pokud byste k tomu dělala podrobnější analýzu? ZODPOVĚZENO ČÁSTEČNĚ
2) O kolik se musí zvýšit počet dětí v léčebně (případně míra naplnění zimních turnusů), abyste mohla říci, že byl Vámi navržený projekt při realizaci úspěšný? ZODPOVĚZENO ČÁSTEČNĚ
3) Ve kterých konkrétních médiích navrhujete reklamu? (Jaké konkrétní noviny, velikost reklamy, počet opakování, komu ji zacílit na Facebooku?) ZODPOVĚZENO ZCELA
4) Co může léčebna udělat pro to, aby zvýšila své výnosy i v letním období? ZODPOVĚZENO ZCELA
5) Vysvětlete, (viz tabulka 8) 20000 Kč jako měsíční náklady na marketingového asistenta. To je jeho měsíční mzda? Nemají tam být 2 asistenti? A kde jsou náklady na sociální a zdravotní pojištění hrazené zaměstnavatelem u nových pracovníků? A co náklady spojené s vybavením pracoviště a pomůckami? ZODPOVĚZENO ZCELA
Další otázky
1) prof. Ing. Boris Popesko, Ph.D., Jak byste mohla vyčíslit návratnost investice? ZODPOVĚZENO ČÁSTEČNĚ