Diplomová práce se zaměřuje na projekt online marketingové komunikace společnosti Exit Room Zlín. V rámci teoretické práce je řešena podstata online marketingové komunikace, její specifika a nástroje, které se při ní využívají včetně toho, co umožňují. Práce se zaměřu-je konkrétně na internetový marketing ve vyhledávačích pro vybranou společnost.
V Analytické části je charakterizován samotný podnik, dále jsou provedeny všechny
potřebné analýzy jako byla analýza 5C, analýza v Google Analytics a SWOT Analýza. V projektové části je pak rozebráno úvodní nastavení marketingových systémů a jejich
propojení, následně tvorba kampaní, jejich optimalizace a vyhodnocení. Na konci projekto-vé části se následně projekt zhodnotí nákladovou, rizikovou a časovou analýzou.
Anotace v angličtině
The master thesis is focusing on the project of online marketing communication
in the company Exit Room Zlín. The theoretical part of the thesis deals with the core of online marketing communication and with its specifics and tools, that are used in, including the allowed facts. The work is focused specifically on the internet marketing in search
engines for the selected company. The analytical part characterizes the company, then all
the necessary analyzes are drown up, such as 5C analysis, analysis in Google Analytics and SWOT analysis. The project part then discusses the initial setup of marketing systems and their interconnection, followed by the creation of campaigns, their optimization
and evaluation. At the end of the project part, there is an evaluation by cost, risk and time analysis.
Klíčová slova
PPC Reklama, SEO, Online marketingová komunikace, SWOT analýza, 5C analýza, Reklama ve vyhledávačích
Diplomová práce se zaměřuje na projekt online marketingové komunikace společnosti Exit Room Zlín. V rámci teoretické práce je řešena podstata online marketingové komunikace, její specifika a nástroje, které se při ní využívají včetně toho, co umožňují. Práce se zaměřu-je konkrétně na internetový marketing ve vyhledávačích pro vybranou společnost.
V Analytické části je charakterizován samotný podnik, dále jsou provedeny všechny
potřebné analýzy jako byla analýza 5C, analýza v Google Analytics a SWOT Analýza. V projektové části je pak rozebráno úvodní nastavení marketingových systémů a jejich
propojení, následně tvorba kampaní, jejich optimalizace a vyhodnocení. Na konci projekto-vé části se následně projekt zhodnotí nákladovou, rizikovou a časovou analýzou.
Anotace v angličtině
The master thesis is focusing on the project of online marketing communication
in the company Exit Room Zlín. The theoretical part of the thesis deals with the core of online marketing communication and with its specifics and tools, that are used in, including the allowed facts. The work is focused specifically on the internet marketing in search
engines for the selected company. The analytical part characterizes the company, then all
the necessary analyzes are drown up, such as 5C analysis, analysis in Google Analytics and SWOT analysis. The project part then discusses the initial setup of marketing systems and their interconnection, followed by the creation of campaigns, their optimization
and evaluation. At the end of the project part, there is an evaluation by cost, risk and time analysis.
Klíčová slova
PPC Reklama, SEO, Online marketingová komunikace, SWOT analýza, 5C analýza, Reklama ve vyhledávačích
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
I. Teoretická část
Proveďte rešerši odborné literatury v oblasti online marketingu s důrazem na tvorbu a optimalizaci PPC kampaní.
II. Praktická část
Proveďte analýzu současné marketingové komunikace Exit Room Zlín a porovnejte ji s konkurencí.
Na základě provedené analýzy zpracujte projekt návrhu a optimalizace PPC kampaní pro Exit Room Zlín.
Projekt podrobte nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
I. Teoretická část
Proveďte rešerši odborné literatury v oblasti online marketingu s důrazem na tvorbu a optimalizaci PPC kampaní.
II. Praktická část
Proveďte analýzu současné marketingové komunikace Exit Room Zlín a porovnejte ji s konkurencí.
Na základě provedené analýzy zpracujte projekt návrhu a optimalizace PPC kampaní pro Exit Room Zlín.
Projekt podrobte nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Seznam doporučené literatury
CHAFFEY, Dave a Fiona ELLIS-CHADWICK. Digital marketing. 6th Edition. Harlow: Pearson, 2016, 702 s. ISBN 9781292077611.
HEMANN, Chuck a Ken BURBARY. Digital marketing analytics: making sense of consumer data in a digital world. Indianapolis, Ind.: Que, 2013, 364 s. ISBN 9780789750303.
CHARLESWORTH, Alan. Digital marketing: a practical approach. 2nd Edition. Abingdon, Oxon: Routledge, 2014, 342 s. ISBN 9780415834827.
KINGSNORTH, Simon. Digital marketing strategy: an integrated approach to online marketing. London: Kogan page, 2016, 324 s. ISBN 9780749474706.
VYSEKALOVÁ, Jitka a Jiří MIKEŠ. Reklama: Jak dělat reklamu. 4th Edition. Praha: Grada, 2018 232 s, ISBN 978-80-247-5865-7.
Seznam doporučené literatury
CHAFFEY, Dave a Fiona ELLIS-CHADWICK. Digital marketing. 6th Edition. Harlow: Pearson, 2016, 702 s. ISBN 9781292077611.
HEMANN, Chuck a Ken BURBARY. Digital marketing analytics: making sense of consumer data in a digital world. Indianapolis, Ind.: Que, 2013, 364 s. ISBN 9780789750303.
CHARLESWORTH, Alan. Digital marketing: a practical approach. 2nd Edition. Abingdon, Oxon: Routledge, 2014, 342 s. ISBN 9780415834827.
KINGSNORTH, Simon. Digital marketing strategy: an integrated approach to online marketing. London: Kogan page, 2016, 324 s. ISBN 9780749474706.
VYSEKALOVÁ, Jitka a Jiří MIKEŠ. Reklama: Jak dělat reklamu. 4th Edition. Praha: Grada, 2018 232 s, ISBN 978-80-247-5865-7.
Přílohy volně vložené
Nic
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí DP: doc. Pilík, 23b.
Otázky: Liší se ceny za klíčová slova u služby Sklik a Google Ads? Pokud ano, proč? ZODPOVĚZENO.
Můžete konkrétně a jasně specifikovat a prezentovat nákladovou a rizikovou analýzu projektu? ZODPOVĚZENO.
Oponent DP: Bejtkovský, PhD., 16b.
Otázky:
Měl již diplomant možnost projednat svoji DP s představitelem společnosti Exit Room Zlín, jaké byly případné reakce? ZODPOVĚZENO.