Diplomová práce je zaměřena na zlepšení současného stavu marketingové komunikace digitální agentury PRIA SYSTEM, s.r.o. Jejím cílem tak bylo vytvoření projektu, který povede ke zlepšení marketingové komunikace společnosti směrem k zákazníkům. Diplomová práce se skládá ze tří částí. Cílem teoretické části bylo vypracování literární rešerše z oblasti marketingové komunikace a následné vytvoření teoretických východisek pro část praktickou. Cílem praktické části byla analýza současné marketingové komunikace digitální agentury PRIA SYSTEM, s.r.o. V rámci této části bylo využito kvalitativního výzkumu formou polostandardizovaných interview, analýzy sekundárních dat interních zdrojů společnosti a vybraných situačních marketingových analýz. Výsledky z těchto analýz sloužily pro tvorbu projektu vedoucího ke zlepšení marketingové komunikace digitální agentury PRIA SYSTEM, s.r.o. Jako součást navrženého projektu byla vytvořena časová, nákladová a riziková analýza.
Annotation in English
The diploma thesis is focused on improving a present marketing communication of digital agency PRIA SYSTEM, Ltd. The main aim of thesis was to create the project, which leads to enhance marketing communication of the company towards customers. The diploma thesis consists of three parts. The theoretical part cover literature research concerning the marketing communications field and aims to create theoretical basis for practical part of the theses. The aim of practical part was an analysis of present marketing communication of digital agency PRIA SYSTEM, Ltd. In this part was used qualitative research due semistandardized interview, analysis of secondary data of internal company sources and repre-sentative situational marketing analysis. Results of these analysis were used to create project aimed at improved of marketing communication of digital agency PRIA SYSTEM, Ltd. The project contains time, expenses and threats analysis.
Keywords
digitální agentura, marketing, marketingová komunikace, propagace, reklama
Keywords in English
Digital agency, Marketing, Marketing communication, Advertising, Promotion
Length of the covering note
121 s.
Language
CZ
Annotation
Diplomová práce je zaměřena na zlepšení současného stavu marketingové komunikace digitální agentury PRIA SYSTEM, s.r.o. Jejím cílem tak bylo vytvoření projektu, který povede ke zlepšení marketingové komunikace společnosti směrem k zákazníkům. Diplomová práce se skládá ze tří částí. Cílem teoretické části bylo vypracování literární rešerše z oblasti marketingové komunikace a následné vytvoření teoretických východisek pro část praktickou. Cílem praktické části byla analýza současné marketingové komunikace digitální agentury PRIA SYSTEM, s.r.o. V rámci této části bylo využito kvalitativního výzkumu formou polostandardizovaných interview, analýzy sekundárních dat interních zdrojů společnosti a vybraných situačních marketingových analýz. Výsledky z těchto analýz sloužily pro tvorbu projektu vedoucího ke zlepšení marketingové komunikace digitální agentury PRIA SYSTEM, s.r.o. Jako součást navrženého projektu byla vytvořena časová, nákladová a riziková analýza.
Annotation in English
The diploma thesis is focused on improving a present marketing communication of digital agency PRIA SYSTEM, Ltd. The main aim of thesis was to create the project, which leads to enhance marketing communication of the company towards customers. The diploma thesis consists of three parts. The theoretical part cover literature research concerning the marketing communications field and aims to create theoretical basis for practical part of the theses. The aim of practical part was an analysis of present marketing communication of digital agency PRIA SYSTEM, Ltd. In this part was used qualitative research due semistandardized interview, analysis of secondary data of internal company sources and repre-sentative situational marketing analysis. Results of these analysis were used to create project aimed at improved of marketing communication of digital agency PRIA SYSTEM, Ltd. The project contains time, expenses and threats analysis.
Keywords
digitální agentura, marketing, marketingová komunikace, propagace, reklama
Keywords in English
Digital agency, Marketing, Marketing communication, Advertising, Promotion
Research Plan
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování.
I. Teoretická část
Zpracujte literární rešerší související s oblastí marketingové komunikace a formulujte teoretická východiska pro zpracování praktické části.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav marketingové komunikace ve vybrané společnosti.
Na základě výsledků analýzy vypracujte projekt zaměřený na zlepšení současného stavu marketingové komunikace vybrané společnosti.
Proveďte časovou, nákladovou a rizikovou analýzu projektu.
Závěr
Research Plan
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování.
I. Teoretická část
Zpracujte literární rešerší související s oblastí marketingové komunikace a formulujte teoretická východiska pro zpracování praktické části.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav marketingové komunikace ve vybrané společnosti.
Na základě výsledků analýzy vypracujte projekt zaměřený na zlepšení současného stavu marketingové komunikace vybrané společnosti.
Proveďte časovou, nákladovou a rizikovou analýzu projektu.
Závěr
Recommended resources
ARMSTRONG, Gary, Philip KOTLER a Marc Oliver OPRESNIK. Marketing: an introduction, 13th ed. Boston: Pearson, 2017, 669 s. ISBN 978-1-292-14650-8.
KITA, Jaroslav. Marketing. 1. vyd. Bratislava: Wolters Kluwer, 2017, 419 s. ISBN 978-80-8168-550-7.
LAUDON, Kenneth C. a Carol Guercio TRAVER. E-commerce: business, technology, society. 12th ed. Boston: Pearson, 2016, 909 s. ISBN 978-1-292-10996-1.
LESÁKOVÁ, Dagmar. Strategický marketing. 1. vyd. Bratislava: Sprint 2, 2014, 350 s. ISBN 978-80-89710-07-2.
VYSEKALOVÁ, Jitka a Jiří MIKEŠ. Reklama: jak dělat reklamu. 4. vyd. Praha: Grada, 2018, 232 s. ISBN 978-80-247-5865-7.
Recommended resources
ARMSTRONG, Gary, Philip KOTLER a Marc Oliver OPRESNIK. Marketing: an introduction, 13th ed. Boston: Pearson, 2017, 669 s. ISBN 978-1-292-14650-8.
KITA, Jaroslav. Marketing. 1. vyd. Bratislava: Wolters Kluwer, 2017, 419 s. ISBN 978-80-8168-550-7.
LAUDON, Kenneth C. a Carol Guercio TRAVER. E-commerce: business, technology, society. 12th ed. Boston: Pearson, 2016, 909 s. ISBN 978-1-292-10996-1.
LESÁKOVÁ, Dagmar. Strategický marketing. 1. vyd. Bratislava: Sprint 2, 2014, 350 s. ISBN 978-80-89710-07-2.
VYSEKALOVÁ, Jitka a Jiří MIKEŠ. Reklama: jak dělat reklamu. 4. vyd. Praha: Grada, 2018, 232 s. ISBN 978-80-247-5865-7.
Enclosed appendices
Ne
Appendices bound in thesis
illustrations, schemes, tables
Taken from the library
No
Full text of the thesis
Appendices
Reviewer's report
Supervisor's report
Defence procedure record
Vedoucí DP: Bejtkovský,26b.
otázky: Který z osmi prezentovaných akčních plánů považujete za nejvíce účinný a z jakého důvodu právě tento akční plán? ZODPOVĚZENO.
Měla jste možnost projednat svoji DP s představiteli vybrané společnosti, jaké byly případné reakce? ZODPOVĚZENO.
Oponent DP: doc. Chovancová, 24b.
Z Vašich analýz vyplývá, že problémem společnosti je i stanovení ceny za prováděné služby. Jaké cenové strategie byste společnosti doporučila? ZODPOVĚZENO.
Jak společnosti přijala Vámi zpracované analýzy a následný projekt? ZODPOVĚZENO.