Bakalářská práce je zaměřena na analýzu řízení vztahů se zákazníky ve společnosti AVON Cosmetics, spol. s r. o. Cílem teoretické části bakalářské práce bylo vypracovat literární rešerši zaměřenou na řízení vztahů se zákazníky. V praktické části bylo cílem analyzovat současný stav řízení vztahů se zákazníky ve společnosti AVON Cosmetics, spol. s r. o. V této části byly aplikovány metody kvantitativního výzkumu a některé strategické marketingové analýzy. Hlavním výsledkem je vypracování doporučení pro zlepšení řízení vztahů se zákazníky ve společnosti AVON Cosmetics, spol. s r. o.
Anotace v angličtině
The Bachelor thesis is focused on the analysis of Customer Relationship Management in Company AVON Cosmetics, spol. s r. o. The aim of the theoretical part of the thesis was to develop a literary research focused on customer relationship management. In the practical part, the aim was to analyses the current state of customer relationship management in AVON Cosmetics, spol. s r. o. In this part, quantitative research methods and some strategic marketing analysis were applied. The main result is the development of recommendations for improving customer relationship management in AVON Cosmetics, spol. s r. o.
Klíčová slova
CRM, řízení vztahů se zákazníky, segmentace, dotazníkové šetření, SWOT Analýza, benchmarking, AVON, přímý prodej
Bakalářská práce je zaměřena na analýzu řízení vztahů se zákazníky ve společnosti AVON Cosmetics, spol. s r. o. Cílem teoretické části bakalářské práce bylo vypracovat literární rešerši zaměřenou na řízení vztahů se zákazníky. V praktické části bylo cílem analyzovat současný stav řízení vztahů se zákazníky ve společnosti AVON Cosmetics, spol. s r. o. V této části byly aplikovány metody kvantitativního výzkumu a některé strategické marketingové analýzy. Hlavním výsledkem je vypracování doporučení pro zlepšení řízení vztahů se zákazníky ve společnosti AVON Cosmetics, spol. s r. o.
Anotace v angličtině
The Bachelor thesis is focused on the analysis of Customer Relationship Management in Company AVON Cosmetics, spol. s r. o. The aim of the theoretical part of the thesis was to develop a literary research focused on customer relationship management. In the practical part, the aim was to analyses the current state of customer relationship management in AVON Cosmetics, spol. s r. o. In this part, quantitative research methods and some strategic marketing analysis were applied. The main result is the development of recommendations for improving customer relationship management in AVON Cosmetics, spol. s r. o.
Klíčová slova
CRM, řízení vztahů se zákazníky, segmentace, dotazníkové šetření, SWOT Analýza, benchmarking, AVON, přímý prodej
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
I. Teoretická část
Vypracujte literární rešerši zaměřenou na řízení vztahů se zákazníky.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav řízení vztahů se zákazníky ve společnosti AVON Cosmetics, spol. s. r. o.
Vypracujte doporučení pro zlepšení řízení vztahů se zákazníky ve společnosti AVON Cosmetics, spol. s. r. o.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
I. Teoretická část
Vypracujte literární rešerši zaměřenou na řízení vztahů se zákazníky.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav řízení vztahů se zákazníky ve společnosti AVON Cosmetics, spol. s. r. o.
Vypracujte doporučení pro zlepšení řízení vztahů se zákazníky ve společnosti AVON Cosmetics, spol. s. r. o.
Závěr
Seznam doporučené literatury
BUTTLE, Francis a Stan MAKLAN. Customer relationship management: concepts and technologies. Third edition. New York: Routledge, 2015, 400 s. ISBN 978-113-8789-821.
KOZÁK, Vratislav. Budování vztahů se zákazníky: CRM v teorii a praxi. 1. vydání. Zlín: VeRBuM, 2011, 182 s. ISBN 978-808-7500-026.
LOŠŤÁKOVÁ, Hana. Nástroje posilování vztahů se zákazníky na B2B trhu. 1. vydání. Praha: Grada, 2017, 310 s. ISBN 978-802-7104-192.
NECKAŘ, Petr, David KOLÁŘ a David JANEČEK. Průvodce úspěšného obchodníka. 1. vydání. Praha: Grada, 2019, 307 s. ISBN 978-802-7122-189.
YOON, Eddie. Superzákazník: jednoduchá a rychlá cesta k růstu. 1. vydání. Praha: Management Press, 2017, 201 s. ISBN 978-807-2615-254.
Seznam doporučené literatury
BUTTLE, Francis a Stan MAKLAN. Customer relationship management: concepts and technologies. Third edition. New York: Routledge, 2015, 400 s. ISBN 978-113-8789-821.
KOZÁK, Vratislav. Budování vztahů se zákazníky: CRM v teorii a praxi. 1. vydání. Zlín: VeRBuM, 2011, 182 s. ISBN 978-808-7500-026.
LOŠŤÁKOVÁ, Hana. Nástroje posilování vztahů se zákazníky na B2B trhu. 1. vydání. Praha: Grada, 2017, 310 s. ISBN 978-802-7104-192.
NECKAŘ, Petr, David KOLÁŘ a David JANEČEK. Průvodce úspěšného obchodníka. 1. vydání. Praha: Grada, 2019, 307 s. ISBN 978-802-7122-189.
YOON, Eddie. Superzákazník: jednoduchá a rychlá cesta k růstu. 1. vydání. Praha: Management Press, 2017, 201 s. ISBN 978-807-2615-254.
Přílohy volně vložené
1 CD ROM
Přílohy vázané v práci
ilustrace, schémata, portréty
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí práce: doc. Ing. Vratislav Kozák, Ph.D. - 30 bodů: Jaké jsou základní znaky generace Millennials? Zodpovězeno zcela. Jaká jsou hlavní úskalí implementace CRM ve firmách? Zodpovězeno zcela. Oponent práce: Ing. Bc. Zdeňka Zemanová - 29 bodů: V čem vidíte specifika řízení vztahů s vybranými zákazníky ve společnosti AVON Cosmetics, spol. s r. o.? Zodpovězeno zcela. Mgr. Jan Kramoliš, Ph.D.: Co je důvodem, že jste na stranách 20 až 24 čerpala pouze z jednoho zdroje? Zodpovězeno částečně. Ing. Pavlína Kirschnerová, Ph.D.: Kolik zákazníků má obvykle prodejce Avonu? Jak často jsou vydávány katalogy? Zodpovězeno zcela.