Tato bakalářská práce je zaměřena na problematiku vnitřní komunikace ve vybrané společnosti. Cílem práce je zhodnotit současný stav vnitřní komunikace, odhalit nedostatky a následně navrhnout doporučení pro zlepšení komunikace. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy, se kterými téma celé práce souvisí. V praktické části je následně vnitřní komunikace firmy analyzována pomocí nástrojů komunikace, které firma využívá, dále pomocí metody McKinsey 7S, a dotazníkového šetření. Závěrem je zpracována také SWOT analýza, která vystihuje silné a slabé stránky firmy, a upozorňuje na příležitosti a hrozby, se kterými se firma může setkat.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis is focused on the issue of internal communication in a selected company. My goal is to evaluate current state of internal communication, reveal imperfection and recommend some improving for better communication. The theoretical part defined the basic concepts that whole thesis is connected with. In practical part is internal communication analysed by communication tools used by the company and also by the McKinsey method and questionnaire survey. The conclusion is processed by the SWOT analysis which captured strengths and weaknesses, point out opportunities and threats company can meet.
Klíčová slova
Vnitřní komunikace, proces komunikace, nástroje komunikace, komunikační dovednosti manažera, efektivní komunikace.
Klíčová slova v angličtině
Internal communication, communication process, communication tools, communication skills of the manager, efficient communication.
Rozsah průvodní práce
82 s. (14 673 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Tato bakalářská práce je zaměřena na problematiku vnitřní komunikace ve vybrané společnosti. Cílem práce je zhodnotit současný stav vnitřní komunikace, odhalit nedostatky a následně navrhnout doporučení pro zlepšení komunikace. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy, se kterými téma celé práce souvisí. V praktické části je následně vnitřní komunikace firmy analyzována pomocí nástrojů komunikace, které firma využívá, dále pomocí metody McKinsey 7S, a dotazníkového šetření. Závěrem je zpracována také SWOT analýza, která vystihuje silné a slabé stránky firmy, a upozorňuje na příležitosti a hrozby, se kterými se firma může setkat.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis is focused on the issue of internal communication in a selected company. My goal is to evaluate current state of internal communication, reveal imperfection and recommend some improving for better communication. The theoretical part defined the basic concepts that whole thesis is connected with. In practical part is internal communication analysed by communication tools used by the company and also by the McKinsey method and questionnaire survey. The conclusion is processed by the SWOT analysis which captured strengths and weaknesses, point out opportunities and threats company can meet.
Klíčová slova
Vnitřní komunikace, proces komunikace, nástroje komunikace, komunikační dovednosti manažera, efektivní komunikace.
Klíčová slova v angličtině
Internal communication, communication process, communication tools, communication skills of the manager, efficient communication.
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
I. Teoretická část
Proveďte průzkum literárních pramenů a vymezte základní pojmy a nástroje vnitřní komunikace.
II. Praktická část
Zhodnoťte současný stav vnitřní komunikace ve vybrané společnosti.
Navrhněte zdokonalení současného stavu vnitřní komunikace ve vybrané společnosti.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
I. Teoretická část
Proveďte průzkum literárních pramenů a vymezte základní pojmy a nástroje vnitřní komunikace.
II. Praktická část
Zhodnoťte současný stav vnitřní komunikace ve vybrané společnosti.
Navrhněte zdokonalení současného stavu vnitřní komunikace ve vybrané společnosti.
Závěr
Seznam doporučené literatury
BOUCNÍK, Pavel. Manuál komunikace pro manažery: externí komunikace s veřejností, klienty a partnery: interní komunikace na pracovišti. Praha: Forum, 2011, 824 s. ISBN 978-80-904803-1-5.
HOLÁ, Jana a Marcel PIKHART. Internal communication management: methods and processes. Hradec Králové: Gaudeamus, 2013, 134 s. ISBN 978-80-7435-340-6.
HOLÁ, Jana. Interní komunikace v teorii a praxi. Pardubice: Univerzita Pardubice, 2017, 159 s. ISBN 978-80-7560-099-8.
KOVAŘÍKOVÁ, Jarka. Interní komunikace je nutnost! Praha: Siria, 2016, 125 s. ISBN 978-80-906367-0-5.
SCHARLAU, Christine. Trénink úspěšné komunikace: jak uspět v každém rozhovoru v práci i osobním životě. Praha: Grada, 2010, 106 s. ISBN 9788024733012.
Seznam doporučené literatury
BOUCNÍK, Pavel. Manuál komunikace pro manažery: externí komunikace s veřejností, klienty a partnery: interní komunikace na pracovišti. Praha: Forum, 2011, 824 s. ISBN 978-80-904803-1-5.
HOLÁ, Jana a Marcel PIKHART. Internal communication management: methods and processes. Hradec Králové: Gaudeamus, 2013, 134 s. ISBN 978-80-7435-340-6.
HOLÁ, Jana. Interní komunikace v teorii a praxi. Pardubice: Univerzita Pardubice, 2017, 159 s. ISBN 978-80-7560-099-8.
KOVAŘÍKOVÁ, Jarka. Interní komunikace je nutnost! Praha: Siria, 2016, 125 s. ISBN 978-80-906367-0-5.
SCHARLAU, Christine. Trénink úspěšné komunikace: jak uspět v každém rozhovoru v práci i osobním životě. Praha: Grada, 2010, 106 s. ISBN 9788024733012.
Přílohy volně vložené
CD ROM
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí práce: Ing. Janka Vydrová, Ph.D., 21 bodů
Oponent práce: Ing. Petra Benyahya, Ph.D., 22 bodů
Otázky vedoucí:
1. Bude některé z Vašich návrhů zavedeno do praxe? zodpovězeno zcela
Otázky oponent:
1. Co by podle Vás mělo být cílem školení pro vedoucí pracovníky a co cílem pro řidiče? Jaké metody vzdělávání pro školení by byly vhodné? zodpovězeno částečně
2. Podle jakých kritérií si má firma vybrat dodavatele školení? zodpovězeno zcela
doc. Gregar - Popište jak probíhalo dotazníkové šetření. zodpovězeno zcela