Bakalářská práce se zabývá využitím reklamních systému Google Ads, Sklik a Facebook Ad ve vybrané bance. Teoretická část je zaměřená na online marketing, sociální sítě, na jednotlivé reklamní systémy a na způsoby jejich vyhodnocení. Praktická část se věnuje hlavnímu cíli, a to analýze reklamních systému a následně návrhu jejich využití, pomocí alokací nákladů vybraných kampaní.
Anotace v angličtině
The bachelor's thesis deals with the use of advertising systems Google Ads, Sklik, and Facebook Ad in a selected bank. The theoretical part is focused on online marketing, social networks, individual advertising systems, and methods of their evaluation. The practical part is devoted to the main goal of the thesis, namely the analysis of advertising systems and the design of their use, by allocating the costs of selected campaigns.
Klíčová slova
marketing, online marketing, Google Ads, Sklik, Facebook Ad, PPC systémy
Klíčová slova v angličtině
marketing, online marketing, Google Ads,Sklik, Facebook Ad, PPC systems
Rozsah průvodní práce
61
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalářská práce se zabývá využitím reklamních systému Google Ads, Sklik a Facebook Ad ve vybrané bance. Teoretická část je zaměřená na online marketing, sociální sítě, na jednotlivé reklamní systémy a na způsoby jejich vyhodnocení. Praktická část se věnuje hlavnímu cíli, a to analýze reklamních systému a následně návrhu jejich využití, pomocí alokací nákladů vybraných kampaní.
Anotace v angličtině
The bachelor's thesis deals with the use of advertising systems Google Ads, Sklik, and Facebook Ad in a selected bank. The theoretical part is focused on online marketing, social networks, individual advertising systems, and methods of their evaluation. The practical part is devoted to the main goal of the thesis, namely the analysis of advertising systems and the design of their use, by allocating the costs of selected campaigns.
Klíčová slova
marketing, online marketing, Google Ads, Sklik, Facebook Ad, PPC systémy
Klíčová slova v angličtině
marketing, online marketing, Google Ads,Sklik, Facebook Ad, PPC systems
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
I. Teoretická část
Proveďte průzkum literárních zdrojů a zpracujte teoretické poznatky na problematiku online marketingu.
II. Praktická část
Vypracujte výzkum reklamních systémů Google Ads, Sklik a Facebook Ad ve vybrané bance.
Navrhněte využití reklamních systémů Google Ads, Sklik a Facebook Ad pro vybranou banku.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
I. Teoretická část
Proveďte průzkum literárních zdrojů a zpracujte teoretické poznatky na problematiku online marketingu.
II. Praktická část
Vypracujte výzkum reklamních systémů Google Ads, Sklik a Facebook Ad ve vybrané bance.
Navrhněte využití reklamních systémů Google Ads, Sklik a Facebook Ad pro vybranou banku.
Závěr
Seznam doporučené literatury
DOMES, Martin. Google Adwords: jednoduše. Brno: Computer Press, 2012, 144 s. ISBN 978-80-251-3757-4.
DOMES, Martin. Sklik: jednoduše. Brno: Computer Press, 2012, 144 s. ISBN 978-80-251-3760-4.
HANLON, Annmarie. Digital marketing: strategic planning & integration. Thousand Oaks, CA: SAGE Publications, 2019, 395 s. ISBN 978-1-5264-2666-6.
JANOUCH, Viktor. Internetový marketing. 2. vyd. Brno: Computer Press, 2014, 376 s. ISBN 978-80-251-4311-7.
PŘIKRYLOVÁ, Jana. Moderní marketingová komunikace. 2., zcela přepracované vydání. Praha: Grada, 2019, 344 s. ISBN 978-80-271-0787-2.
Seznam doporučené literatury
DOMES, Martin. Google Adwords: jednoduše. Brno: Computer Press, 2012, 144 s. ISBN 978-80-251-3757-4.
DOMES, Martin. Sklik: jednoduše. Brno: Computer Press, 2012, 144 s. ISBN 978-80-251-3760-4.
HANLON, Annmarie. Digital marketing: strategic planning & integration. Thousand Oaks, CA: SAGE Publications, 2019, 395 s. ISBN 978-1-5264-2666-6.
JANOUCH, Viktor. Internetový marketing. 2. vyd. Brno: Computer Press, 2014, 376 s. ISBN 978-80-251-4311-7.
PŘIKRYLOVÁ, Jana. Moderní marketingová komunikace. 2., zcela přepracované vydání. Praha: Grada, 2019, 344 s. ISBN 978-80-271-0787-2.
Přílohy volně vložené
1 CD
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, schémata, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí práce: Ing. Miloslav Vaněk. 24 bodů. Jak může zakomponování matrik ROI a PNO ovlivnit cíle kampaní? Zodpovězeno částečně. Doporučujete alokovat větší část rozpočtu do reklam na Facebooku? Zodpovězeno částečně. Oponent: doc. Ing. Michal Pilík, Ph.D. 22 bodů. Jak se pandemie Covid odrazila na investicích do PPC kampaní obecně u firem, které používají tento nástroj komunikace? A jak se projevila u Vámi vybrané banky? Zodpovězeno částečně.