V bakalářské práci je nejdříve zpracovaný teoretický rozbor dopravníků a nejčastějších konkrétních druhů dopravních tratí, které jsou určeny zejména k mezioperační dopravě osobních pneumatik v průmyslu. Práce v další části obsahuje návrh a funkční výpočet pásového dopravníku dále návrh hlavních rozměrů dopravníku, pohonné stanice. Pásový dopravník bude sloužit k mezioperační dopravě pneumatik ve vodorovném přímém směru. K práci je přiložena požadovaná výkresová dokumentace.
Anotace v angličtině
The first part of this bachelor thesis is theoretical. It provides an analysis of conveyors and specific kind of roller conveyor systems which are frequently used, particularly for the transportation of personal tyres in the industry. The next part includes a draft and a functional calculation of the belt conveyor, as well as a draft of main dimensions of the conveyor and conveyor drive. The belt conveyor will serve to inter-operation transport of tyres in a direct and horizontal direction. The work is accompanied by required drawings.
Klíčová slova
mezioperační doprava, pásový dopravník, pohon dopravníku, napínací zařízení, pneumatika
Klíčová slova v angličtině
inter-operational transport, belt conveyor, conveyor drive, tensioning device, tyre
Rozsah průvodní práce
63 s.
Jazyk
CZ
Anotace
V bakalářské práci je nejdříve zpracovaný teoretický rozbor dopravníků a nejčastějších konkrétních druhů dopravních tratí, které jsou určeny zejména k mezioperační dopravě osobních pneumatik v průmyslu. Práce v další části obsahuje návrh a funkční výpočet pásového dopravníku dále návrh hlavních rozměrů dopravníku, pohonné stanice. Pásový dopravník bude sloužit k mezioperační dopravě pneumatik ve vodorovném přímém směru. K práci je přiložena požadovaná výkresová dokumentace.
Anotace v angličtině
The first part of this bachelor thesis is theoretical. It provides an analysis of conveyors and specific kind of roller conveyor systems which are frequently used, particularly for the transportation of personal tyres in the industry. The next part includes a draft and a functional calculation of the belt conveyor, as well as a draft of main dimensions of the conveyor and conveyor drive. The belt conveyor will serve to inter-operation transport of tyres in a direct and horizontal direction. The work is accompanied by required drawings.
Klíčová slova
mezioperační doprava, pásový dopravník, pohon dopravníku, napínací zařízení, pneumatika
Klíčová slova v angličtině
inter-operational transport, belt conveyor, conveyor drive, tensioning device, tyre
Zásady pro vypracování
1. Vypracujte literární studii k danému tématu
2. Navrhněte konstrukční řešení dopravníku
3. Zhotovte sestavu dopravníku
4. Zhotovte výrobní dokumentaci
Zásady pro vypracování
1. Vypracujte literární studii k danému tématu
2. Navrhněte konstrukční řešení dopravníku
3. Zhotovte sestavu dopravníku
4. Zhotovte výrobní dokumentaci
Seznam doporučené literatury
Kemka, V, Barták, J, Milčák P, Žitek, P. : Stavba a provoz strojů, stroje a zařízení, Informatorium, Praha, 2009, ISBN 978-80-7333-075-0
Lukovics, I, Sýkorová, L, Volek, F : Části a mechanizmy strojů, Skripta, ES VUT Brno, 2000, ISBN 80 214 1566 5,
Volek, F, : Základy konstruování a části strojů - mechanizmy strojů, Skripta, UTB ve Zlíně, 2003, ISBN 80-7318 111 8,
Bolek, A, Kochman, J. a kol. : Části strojů, 2. svazek. SNTL Praha, 1990
Seznam doporučené literatury
Kemka, V, Barták, J, Milčák P, Žitek, P. : Stavba a provoz strojů, stroje a zařízení, Informatorium, Praha, 2009, ISBN 978-80-7333-075-0
Lukovics, I, Sýkorová, L, Volek, F : Části a mechanizmy strojů, Skripta, ES VUT Brno, 2000, ISBN 80 214 1566 5,
Volek, F, : Základy konstruování a části strojů - mechanizmy strojů, Skripta, UTB ve Zlíně, 2003, ISBN 80-7318 111 8,
Bolek, A, Kochman, J. a kol. : Části strojů, 2. svazek. SNTL Praha, 1990
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Student představil komisi výsledky své bakalářské práce. Poté byla komise seznámena s posudky a hodnocením vedoucího a oponenta (hodnocení vedoucího: B - velmi dobře, hodnocení oponenta: C - dobře).
Poté byla vedena diskuze o bakalářské práci, během které byly jednotlivými členy komise položeny následující dotazy: doc. Ing. Michal Staněk, Ph.D. - Proč jste navrhoval daný dopravník? ZODPOVĚZEN ČÁSTEČNĚ doc. Ing. Michal Staněk, Ph.D. - Bylo nutné navrhovat všechny komponenty pásu? ZODPOVĚZEN ČÁSTEČNĚ doc. Ing. Martin Vašina, Ph.D. - Proč jste zvolil jako pohon elektromoror? ZODPOVĚZEN ČÁSTEČNĚ