Diplomová práce se věnuje problematice obsahového marketingu společnosti Revolgy Business Solutions s.r.o. jako součásti marketingové komunikace. Podrobněji se jedná o vytvoření webinářů spojených s tématem oblasti, ve kterých firma podniká. Teoretická část definuje pojmy marketingové komunikace, digitálního marketingu, email marketingu, obsahového marketingu a dalších pojmů nezbytných pro pochopení praktické části. V praktické části je popsaná současná situace a využití obsahového marketingu jako součást CRM ve vybrané společnosti. Zároveň je vytvořen pilotní návrh webináře. Na to navazuje kvantitativní a kvalitativní výzkum. Na základě zjištěných poznatků jsou v poslední části diplomové práce navrženy zlepšení a je představen celkový koncept série webinářů / videí. Cílem práce je zjistit, zdali zákazníci Revolgy mají o vzdělávací obsah zájem a pokud ano, tak navrhnout koncept série vzdělávacího obsahu určeného pro zákazníky za účelem prohloubení vztahu se zákazníkem a zvýšením prodejů služeb, které společnost poskytuje.
Anotace v angličtině
This diploma thesis deals with the topic of content marketing as part of marketing communication of the company called Revolgy Business Solution s.r.o. In detail, this thesis focuses on the creation of webinar series based on the topics of company's field of business. Theoretical part defines terms such as marketing communication, digital marketing, email marketing, content marketing and other terms necessary for understanding the practical part. Practical part describes current usage of content marketing as a part of company's CRM. At the same time, the webinar pilot is created. That is followed by quantitative and qualitative research. Based on the data collected, the final part of this diploma thesis deals with the improvements of the original concept and the fully functional concept of webinar series is presented. The aim of this thesis is to find out whether the customers would be interested in a series of educational content. And if so, the goal is to propose a concept of educational content intended for deepening the relationship between the company and customers and increasing the sales of company's services.
Klíčová slova
Marketing, digitální marketing, emailový marketing, obsahový marketing,
webinář, CRM, Google, G Suite
Klíčová slova v angličtině
Marketing, digital marketing, email marketing, content marketing, webinar,
CRM, Google, G Suite
Rozsah průvodní práce
111 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Diplomová práce se věnuje problematice obsahového marketingu společnosti Revolgy Business Solutions s.r.o. jako součásti marketingové komunikace. Podrobněji se jedná o vytvoření webinářů spojených s tématem oblasti, ve kterých firma podniká. Teoretická část definuje pojmy marketingové komunikace, digitálního marketingu, email marketingu, obsahového marketingu a dalších pojmů nezbytných pro pochopení praktické části. V praktické části je popsaná současná situace a využití obsahového marketingu jako součást CRM ve vybrané společnosti. Zároveň je vytvořen pilotní návrh webináře. Na to navazuje kvantitativní a kvalitativní výzkum. Na základě zjištěných poznatků jsou v poslední části diplomové práce navrženy zlepšení a je představen celkový koncept série webinářů / videí. Cílem práce je zjistit, zdali zákazníci Revolgy mají o vzdělávací obsah zájem a pokud ano, tak navrhnout koncept série vzdělávacího obsahu určeného pro zákazníky za účelem prohloubení vztahu se zákazníkem a zvýšením prodejů služeb, které společnost poskytuje.
Anotace v angličtině
This diploma thesis deals with the topic of content marketing as part of marketing communication of the company called Revolgy Business Solution s.r.o. In detail, this thesis focuses on the creation of webinar series based on the topics of company's field of business. Theoretical part defines terms such as marketing communication, digital marketing, email marketing, content marketing and other terms necessary for understanding the practical part. Practical part describes current usage of content marketing as a part of company's CRM. At the same time, the webinar pilot is created. That is followed by quantitative and qualitative research. Based on the data collected, the final part of this diploma thesis deals with the improvements of the original concept and the fully functional concept of webinar series is presented. The aim of this thesis is to find out whether the customers would be interested in a series of educational content. And if so, the goal is to propose a concept of educational content intended for deepening the relationship between the company and customers and increasing the sales of company's services.
Klíčová slova
Marketing, digitální marketing, emailový marketing, obsahový marketing,
webinář, CRM, Google, G Suite
Klíčová slova v angličtině
Marketing, digital marketing, email marketing, content marketing, webinar,
CRM, Google, G Suite
Zásady pro vypracování
Na základě odborné literatury zpracujte teoretická východiska týkající se tématu práce.
V návaznosti na teoretické poznatky k vybranému tématu formulujte výzkumné otázky a popište výzkumné metody a cíle práce.
Charakterizujte vybranou společnost a její komunikační aktivity z hlediska obsahového marketingu.
Vytvořte část nového obsahu pro vybranou společnost a podrobte jej kvantitativní a kvalitativní analýze.
Analyzujte zjištěné údaje a zodpovězte výzkumné otázky.
Na základě zjištěných informací navrhněte zlepšení a realizaci celého dlouhodobého konceptu vzdělávacích videí ve vybrané společnosti za účelem zvýšení zisků a zlepšení vztahů se zákazníky.
Zásady pro vypracování
Na základě odborné literatury zpracujte teoretická východiska týkající se tématu práce.
V návaznosti na teoretické poznatky k vybranému tématu formulujte výzkumné otázky a popište výzkumné metody a cíle práce.
Charakterizujte vybranou společnost a její komunikační aktivity z hlediska obsahového marketingu.
Vytvořte část nového obsahu pro vybranou společnost a podrobte jej kvantitativní a kvalitativní analýze.
Analyzujte zjištěné údaje a zodpovězte výzkumné otázky.
Na základě zjištěných informací navrhněte zlepšení a realizaci celého dlouhodobého konceptu vzdělávacích videí ve vybrané společnosti za účelem zvýšení zisků a zlepšení vztahů se zákazníky.
Seznam doporučené literatury
FORET, Miroslav. Marketingová komunikace. 3., aktualiz. vyd. Brno: Computer Press, 2011, 486 s. ISBN 9788025134320.
HESKOVÁ, Marie a Peter ŠTARCHOŇ. Marketingová komunikace a moderní trendy v marketingu. Praha: Oeconomica, 2009, 180 s. ISBN 9788024515205.
KITA, Jaroslav. Marketing. Bratislava: Wolters Kluwer, 2017, 419 s. Ekonómia. ISBN 9788081685507.
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing management. 14. vyd. Praha: Grada, 2013, 814 s. ISBN 9788024741505.
PROCHÁZKA, Tomáš a Josef ŘEZNÍČEK. Obsahový marketing. Brno: Computer Press, 2014, 224 s. ISBN 9788025141526.
RYAN, Damian. Understanding Digital Marketing: Marketing Strategies for Engaging the Digital Generation. Fourth edition. London: Kogan Page, 2017, xxxv, 424 s. ISBN 9780749478438.
Seznam doporučené literatury
FORET, Miroslav. Marketingová komunikace. 3., aktualiz. vyd. Brno: Computer Press, 2011, 486 s. ISBN 9788025134320.
HESKOVÁ, Marie a Peter ŠTARCHOŇ. Marketingová komunikace a moderní trendy v marketingu. Praha: Oeconomica, 2009, 180 s. ISBN 9788024515205.
KITA, Jaroslav. Marketing. Bratislava: Wolters Kluwer, 2017, 419 s. Ekonómia. ISBN 9788081685507.
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing management. 14. vyd. Praha: Grada, 2013, 814 s. ISBN 9788024741505.
PROCHÁZKA, Tomáš a Josef ŘEZNÍČEK. Obsahový marketing. Brno: Computer Press, 2014, 224 s. ISBN 9788025141526.
RYAN, Damian. Understanding Digital Marketing: Marketing Strategies for Engaging the Digital Generation. Fourth edition. London: Kogan Page, 2017, xxxv, 424 s. ISBN 9780749478438.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Předsedkyně komise přivítala studenta na státních závěrečných zkouškách.
Student představil zkušební komisi svou diplomovou práci dle předepsané struktury.
Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Student dostal prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět na níže položené otázky.
V oponentském posudku byly položeny tyto otázky (dr. Šikl Burešová, oponent):
1.Která z velkých, nadnárodních značek má podle Vás nejlépe zvládnutý obsahový marketing cloudových řešení? Své stanovisko prosím demonstrujte na praktických případech.
2.V diplomovém projektu na s. 76 zmiňujete, že dotazník byl distribuován 672 aktuálním zákazníkům Revolgy s cílem dosáhnout response rate alespoň 15 % (ca 101 respondentů). Výsledek byl nakonec 13,99 % (94 respondentů). Jak si tak nízkou response rate vysvětlujete? Mohl byste prosím říci, jakými postupy či prostředky lze zvýšit response rate?
3.Mohl byste prosím uvést, ve kterých aspektech by se nástroje obsahového marketingu lišily pro B2B a retailové zákazníky?
Student plně odpověděl na položené otázky.