Tato diplomová se zabývá mediálním obrazem Andreje Babiše. Hlavním cílem práce je popsat, jaký je mediální obraz Andreje Babiše v nejnavštěvovanějších online zpravodaj-ských denících v České republice. Teoretická část práce se zaměřuje na média, politic-kým marketingem a pojem mediální obraz. V části praktické je proveden výzkum čtyř nejnavštěvovanějších online zpravodajských deníků v České republice a zejména toho, která média uveřejňují největší počet článků s Andrejem Babišem, jak se liší mediální obraz Andreje Babiše a jak svým obsahem reagují na kontroverzní situace a kauzy týkají-cí se Andreje Babiše. V závěru práce shrnuje výsledky analýzy, porovnává mediální obraz ve vybraných médiích a odpovídá na výzkumné otázky.
Anotace v angličtině
This diploma thesis deals with the media image of Andrej Babiš. The main goals of the theses are to describe the media image of Andrej Babiš in the most visited online daily news in the Czech Republic. The theoretical part of the thesis focuses on the media, political marketing and the media image. In the practical part research about the four most visited online daily news in the Czech Republic is performed. It higlights the media which puhlich most of articles abou Andrej Babiš; moze over, it showns how different the media image of Andrej Babiš is. It proves how the media respond to controversial situasion and cases of Andrej Babiš. At the end the thesis summarizes the results of the ana-lysis, compares the media image in selected media and answers research questions.
Klíčová slova
média, nová média, mediální obraz, politický marketing, Andrej Babiš
Klíčová slova v angličtině
media, new media, media image, political marketing, Andrej Babiš
Rozsah průvodní práce
102 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Tato diplomová se zabývá mediálním obrazem Andreje Babiše. Hlavním cílem práce je popsat, jaký je mediální obraz Andreje Babiše v nejnavštěvovanějších online zpravodaj-ských denících v České republice. Teoretická část práce se zaměřuje na média, politic-kým marketingem a pojem mediální obraz. V části praktické je proveden výzkum čtyř nejnavštěvovanějších online zpravodajských deníků v České republice a zejména toho, která média uveřejňují největší počet článků s Andrejem Babišem, jak se liší mediální obraz Andreje Babiše a jak svým obsahem reagují na kontroverzní situace a kauzy týkají-cí se Andreje Babiše. V závěru práce shrnuje výsledky analýzy, porovnává mediální obraz ve vybraných médiích a odpovídá na výzkumné otázky.
Anotace v angličtině
This diploma thesis deals with the media image of Andrej Babiš. The main goals of the theses are to describe the media image of Andrej Babiš in the most visited online daily news in the Czech Republic. The theoretical part of the thesis focuses on the media, political marketing and the media image. In the practical part research about the four most visited online daily news in the Czech Republic is performed. It higlights the media which puhlich most of articles abou Andrej Babiš; moze over, it showns how different the media image of Andrej Babiš is. It proves how the media respond to controversial situasion and cases of Andrej Babiš. At the end the thesis summarizes the results of the ana-lysis, compares the media image in selected media and answers research questions.
Klíčová slova
média, nová média, mediální obraz, politický marketing, Andrej Babiš
Klíčová slova v angličtině
media, new media, media image, political marketing, Andrej Babiš
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte teoretická východiska vztahující se k tématu.
2. Stanovte cíl, metody a výzkumné otázky práce.
3. Proveďte analýzu příspěvků ve vybraných médiích.
4. Vyhodnoťte výsledky analýzy, shrňte závěry a doporučení aplikovaná v praxi.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte teoretická východiska vztahující se k tématu.
2. Stanovte cíl, metody a výzkumné otázky práce.
3. Proveďte analýzu příspěvků ve vybraných médiích.
4. Vyhodnoťte výsledky analýzy, shrňte závěry a doporučení aplikovaná v praxi.
Seznam doporučené literatury
CARAH, Nicholas a P. Eric LOUW. Media and society: production content and participation. Los Angeles: SAGE, 20015, xii, 336 s. ISBN 9781446267684.
HALLIN, Daniel C. a Paolo MANCINI. Systémy médií v postmoderním světě: tři modely médií a politiky. Praha: Portál, 2008, 367 s. ISBN 9788073673772.
JIRÁK, Jan a Barbara KÖPPLOVÁ. Média a společnost. Vyd. 2. Praha: Portál, 2007 s. ISBN 9788073672874.
MCQUAIL, Denis. Úvod do teorie masové komunikace. 4.rozš. a přeprac. vyd. Praha: Portál, 2009, 639 s. ISBN 9788073675745.
REIFOVÁ, Irena. Slovník mediální komunikace. Praha: Portál, 2004, 327 s. ISBN 807179267.
RŮŽIČKA, Vlastimil. Politika a média v konzumní společnosti. Praha: Grada, 2011, 181 s. ISBN 9788024736679.
SCHULZ, Winfried. Analýza obsahu mediálních sdělení. 2., přeprac. vyd. Praha: Karolinum, 2004, 149 s. Učební texty Univerzity Karlovy v Praze. ISBN 8024608278.
Seznam doporučené literatury
CARAH, Nicholas a P. Eric LOUW. Media and society: production content and participation. Los Angeles: SAGE, 20015, xii, 336 s. ISBN 9781446267684.
HALLIN, Daniel C. a Paolo MANCINI. Systémy médií v postmoderním světě: tři modely médií a politiky. Praha: Portál, 2008, 367 s. ISBN 9788073673772.
JIRÁK, Jan a Barbara KÖPPLOVÁ. Média a společnost. Vyd. 2. Praha: Portál, 2007 s. ISBN 9788073672874.
MCQUAIL, Denis. Úvod do teorie masové komunikace. 4.rozš. a přeprac. vyd. Praha: Portál, 2009, 639 s. ISBN 9788073675745.
REIFOVÁ, Irena. Slovník mediální komunikace. Praha: Portál, 2004, 327 s. ISBN 807179267.
RŮŽIČKA, Vlastimil. Politika a média v konzumní společnosti. Praha: Grada, 2011, 181 s. ISBN 9788024736679.
SCHULZ, Winfried. Analýza obsahu mediálních sdělení. 2., přeprac. vyd. Praha: Karolinum, 2004, 149 s. Učební texty Univerzity Karlovy v Praze. ISBN 8024608278.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Předseda komise přivítal studentku na státních závěrečných zkouškách.
Studentka představila zkušební komisi svou diplomovou práci dle předepsané struktury.
Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Studentka dostala prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět na níže položené otázky.
V oponentském posudku byly položeny tyto otázky (oponent):
" Bylo by možné generalizovat poznatky mediální analýzy do strategie volební kampaně, nebo možných jejich efektů? Jestli ano, do jakých?
" Jaký je přínos Edwarda Bernayse pro téma Public Relations v rámci tématu předkládané diplomové práce?
" Jaký je výsledek mediálního obrazu Andreje Babiše z hlediska Imagemakingu?
Studentka plně zodpověděla na otázky.