Tato bakalářská práce pojednává o personalizované službě jako o nástroji osobního prodeje. Teoretická část obsahuje základní pojmy z oblasti osobního prodeje, nákupního chování spotřebitele a také kapitolu zabývající se fashion marketingem. Praktická část popisuje situační analýzu české oděvní firmy Cavalier a neotřelý koncept soudobého nakupování pomocí osobního módního konzultanta. Práce také obsahuje šetření zkoumající přínos konzultanta v klientův prospěch, a naopak lidské bariéry této formy nákupu.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis deals with personalized service as a tool of personal sales. The theoretical part contains of basic concepts from the field of personal sales, consumer shopping behavior and also a chapter dealing with fashion marketing. Practical part describes a situational analysis of Czech based clothing company Cvalier and a unique concept of contemporary shopping alongside with personal fashion consultant. Thesis also contains an investigation examining the consultant's contribution to the client, and conversely, the human barriers to this form of shopping.
Klíčová slova
osobní prodej, móda, nákupní chování, fashion marketing, módní konzultant
Klíčová slova v angličtině
personal sales, fashion, consumer behavior, fashion marketing, fashion consultant
Rozsah průvodní práce
64 s. (105 180 znaků).
Jazyk
CZ
Anotace
Tato bakalářská práce pojednává o personalizované službě jako o nástroji osobního prodeje. Teoretická část obsahuje základní pojmy z oblasti osobního prodeje, nákupního chování spotřebitele a také kapitolu zabývající se fashion marketingem. Praktická část popisuje situační analýzu české oděvní firmy Cavalier a neotřelý koncept soudobého nakupování pomocí osobního módního konzultanta. Práce také obsahuje šetření zkoumající přínos konzultanta v klientův prospěch, a naopak lidské bariéry této formy nákupu.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis deals with personalized service as a tool of personal sales. The theoretical part contains of basic concepts from the field of personal sales, consumer shopping behavior and also a chapter dealing with fashion marketing. Practical part describes a situational analysis of Czech based clothing company Cvalier and a unique concept of contemporary shopping alongside with personal fashion consultant. Thesis also contains an investigation examining the consultant's contribution to the client, and conversely, the human barriers to this form of shopping.
Klíčová slova
osobní prodej, móda, nákupní chování, fashion marketing, módní konzultant
Klíčová slova v angličtině
personal sales, fashion, consumer behavior, fashion marketing, fashion consultant
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte teoretická východiska k tématu práce, definujte cíl práce a výzkumné otázky.
2. Popište současnou situaci řešené problematiky a navrhněte vhodné metody marketingového výzkumu.
3. Realizujte marketingový výzkum u předem zvolené cílové skupiny.
4. Na základě zjištěných dat z výzkumu a analýz zodpovězte výzkumné otázky a navrhněte případná opatření realizovatelná v praxi
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte teoretická východiska k tématu práce, definujte cíl práce a výzkumné otázky.
2. Popište současnou situaci řešené problematiky a navrhněte vhodné metody marketingového výzkumu.
3. Realizujte marketingový výzkum u předem zvolené cílové skupiny.
4. Na základě zjištěných dat z výzkumu a analýz zodpovězte výzkumné otázky a navrhněte případná opatření realizovatelná v praxi
Seznam doporučené literatury
FORET, Miroslav, PROCHÁZKA, Petr, URBÁNEK, Tomáš. 2005. Marketing - základy a principy. Brno: Computer Press. ISBN 80-251-0790-6
KARLÍČEK, Miroslav, KRÁL, Petr. 2011. Marketingová komunikace: jak komunikovat na našem trhu. Praha: Grada. ISBN 978-80-247-3541-2
PELSMACKER, Patrick De, GEUENS, Maggie, BERGH, Joeri. 2003. Marketingová komunikace. Praha: Grada Publishing. ISBN 80-247-0254-1
POSNER, Harriet, 2015. Marketing Fashion. Londýn: Laurence King Publishing. ISBN 978 1 78067 566 4
Seznam doporučené literatury
FORET, Miroslav, PROCHÁZKA, Petr, URBÁNEK, Tomáš. 2005. Marketing - základy a principy. Brno: Computer Press. ISBN 80-251-0790-6
KARLÍČEK, Miroslav, KRÁL, Petr. 2011. Marketingová komunikace: jak komunikovat na našem trhu. Praha: Grada. ISBN 978-80-247-3541-2
PELSMACKER, Patrick De, GEUENS, Maggie, BERGH, Joeri. 2003. Marketingová komunikace. Praha: Grada Publishing. ISBN 80-247-0254-1
POSNER, Harriet, 2015. Marketing Fashion. Londýn: Laurence King Publishing. ISBN 978 1 78067 566 4
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Předseda komise přivítal studentku na státních závěrečných zkouškách.
Studentka představila zkušební komisi svou bakalářskou práci dle předepsané struktury.
Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Studentka dostala prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět na níže položené otázky.
V oponentském posudku byly položeny tyto otázky (PhDr. Pavla Kotyzová, Ph. D.):
1.Služba je poměrně citlivá, jak si může fashion konzultant získat klientovu důvěru? Mám na mysli úvod do vztahu. Prosím, buďte konkrétní.
- Studentka zodpověděla otázku.
2.Jak jsou konzultanti vybíráni a školeni?
- Studentka popsala výběr konzultantů.
3.Jaké byly limity vámi zvoleného výběru respondentů v prvním šetření? (Klienti jednoho konzultanta.)
- Studentka představila limity výběru respondentů.
4.Předložte konkrétní doporučení pro firmu, jak více komunikovat s potenciálními klienty.
- Studentka předložila několik doporučení.
V posudku vedoucí práce (doc. Mgr. Ing. Olga Dolínková, PhD.) byla položena jedna otázka:
Do jaké míry by se lišily výsledky šetření u klientů jiného konzultanta? V čem by byl, podle Vás, rozdíl?
- Studetka odpověděla na položenou otázku.
Na základě pečlivé přípravy obhajoby bakalářské práce uděluje komise hodnocení A.