Bakalářská práce se zabývá osobním prodejem, jeho průběhem a dalšími náležitostmi, které s tématem osobního prodeje přímo souvisí. V teoretické části práce je popsán průběh osobního prodeje, ale také osobnost prodejce a hlavní schopnosti a dovednosti, které by měl prodejce mít. V praktické části jsou popsána dvě výzkumná šetření, která byla provedena za účelem odhalit spokojenost zákazníků vybrané společnosti s osobním prodejem. Na základě zjištěných poznatků byly vytvořeny návrhy vedoucí k případnému zlepšení současného stavu.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis is focused on personal selling, its process and other essentials, which are related with the topic of personal selling. The theoretical part describes process of the personal selling, a personality of seller and the main abilities and skills that personal seller should have. The practical part describes two surveys, which were made with the aim of revealing customers' satisfaction with personal selling in selected company. According to the survey results, suggestions were made to improve the current situation.
Bakalářská práce se zabývá osobním prodejem, jeho průběhem a dalšími náležitostmi, které s tématem osobního prodeje přímo souvisí. V teoretické části práce je popsán průběh osobního prodeje, ale také osobnost prodejce a hlavní schopnosti a dovednosti, které by měl prodejce mít. V praktické části jsou popsána dvě výzkumná šetření, která byla provedena za účelem odhalit spokojenost zákazníků vybrané společnosti s osobním prodejem. Na základě zjištěných poznatků byly vytvořeny návrhy vedoucí k případnému zlepšení současného stavu.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis is focused on personal selling, its process and other essentials, which are related with the topic of personal selling. The theoretical part describes process of the personal selling, a personality of seller and the main abilities and skills that personal seller should have. The practical part describes two surveys, which were made with the aim of revealing customers' satisfaction with personal selling in selected company. According to the survey results, suggestions were made to improve the current situation.
Zpracujte rešerši zdrojů s orientací na osobní prodej.
Definujte cíl práce, výzkumné otázky a metodiku práce.
Proveďte výzkum zaměřený na osobní prodej a jednání prodejců.
Zhodňoťte poznatky získané z výzkumného šetření a navrhněte doporučení spjatá se zlepšením kvality poskytovaných služeb.
Zásady pro vypracování
Zpracujte rešerši zdrojů s orientací na osobní prodej.
Definujte cíl práce, výzkumné otázky a metodiku práce.
Proveďte výzkum zaměřený na osobní prodej a jednání prodejců.
Zhodňoťte poznatky získané z výzkumného šetření a navrhněte doporučení spjatá se zlepšením kvality poskytovaných služeb.
Seznam doporučené literatury
DENNY, Richard. 2013. Prodejem k vítězství. Brno: BizBooks. ISBN 978-80-265-0078-0.
JURÁŠKOVÁ, Olga a Pavel HORŇÁK. 2012. Velký slovník marketingových komunikací. Praha: Grada. ISBN 978-80-247-4354-7.
KARLÍČEK, Miroslav. 2016. Marketingová komunikace: jak komunikovat na našem trhu. 2., aktualizované a doplněné vydání. Praha: Grada Publishing. ISBN 9788024757698.
KONOPÁČ, Miroslav. 2016. Prodávejte jako ti nejlepší!: osvědčené tipy a triky pro prodejce a obchodní zástupce. Praha: Grada Publishing. ISBN 9788027101665.
PŘIKRYLOVÁ, Jana. 2019. Moderní marketingová komunikace. 2., zcela přepracované vydání. Praha: Grada Publishing. Expert (Grada). ISBN 978-80-271-0787-2.
Seznam doporučené literatury
DENNY, Richard. 2013. Prodejem k vítězství. Brno: BizBooks. ISBN 978-80-265-0078-0.
JURÁŠKOVÁ, Olga a Pavel HORŇÁK. 2012. Velký slovník marketingových komunikací. Praha: Grada. ISBN 978-80-247-4354-7.
KARLÍČEK, Miroslav. 2016. Marketingová komunikace: jak komunikovat na našem trhu. 2., aktualizované a doplněné vydání. Praha: Grada Publishing. ISBN 9788024757698.
KONOPÁČ, Miroslav. 2016. Prodávejte jako ti nejlepší!: osvědčené tipy a triky pro prodejce a obchodní zástupce. Praha: Grada Publishing. ISBN 9788027101665.
PŘIKRYLOVÁ, Jana. 2019. Moderní marketingová komunikace. 2., zcela přepracované vydání. Praha: Grada Publishing. Expert (Grada). ISBN 978-80-271-0787-2.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Předsedkyně komise přivítala studenta na státních závěrečných zkouškách.
Studentka představila zkušební komisi svou bakalářskou práci dle předepsané struktury.
Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Studentka dostal prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět na níže položené otázky.
V oponentském posudku byly položeny tyto otázky (oponent):
1. Která z fází prodejního rozhovoru je podle vás nejobtížnější a proč. Jaké můžete dát prodejci rady pro tuto fázi?
Studentka plně odpověděla na položenou otázku.
2. Pro mystery shopping jste zvolila telefonní rozhovor. Porovnejte telefonní a osobní mystery shopping. Jaké jsou jejich přednosti a limity obecně.
Studentka plně odpověděla na položenou otázku.
3. Jak byste vysvětlila svým zaměstnancům potřebnost občasného využití mystery shoppingu v prodejnách kde pracují?
Studentka plně odpověděla na položenou otázku.