Tato bakalářská práce se zabývá direct marketingem, konkrétně tedy e-mail marketingem a efektivitou tohoto typu kampaní. V teoretické části práce je definován přímý marketing, jeho nástroje a možnosti. Dále se první část zaměřuje na e-mailing, popisuje jeho výhody, teoretická východiska a jednotlivé prvky. V praktické části jsou analyzovány konkrétní e-mailingové kampaně e-shopu se zdravými potravinami a jejich efektivita. Hlavním cílem práce je tyto konkrétní kampaně analyzovat a nalézt společné prvky, které zajišťují jejich úspěšnost.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis is covering the theme of direct marketing and more specifically email marketing and the effectiveness of these type of campaigns. In the theorethical part direct marketing is defined together with its tools and possibilities. The first part is also focused on emailing, the advantages and elements of this tool and its theorethical foundation. The practical part analyses the effectiveness of specific email marketing campaigns from one czech e-shop with healthy food. The main goal of this paper is to analyse these campaigns and find common elements that assure their success.
Tato bakalářská práce se zabývá direct marketingem, konkrétně tedy e-mail marketingem a efektivitou tohoto typu kampaní. V teoretické části práce je definován přímý marketing, jeho nástroje a možnosti. Dále se první část zaměřuje na e-mailing, popisuje jeho výhody, teoretická východiska a jednotlivé prvky. V praktické části jsou analyzovány konkrétní e-mailingové kampaně e-shopu se zdravými potravinami a jejich efektivita. Hlavním cílem práce je tyto konkrétní kampaně analyzovat a nalézt společné prvky, které zajišťují jejich úspěšnost.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis is covering the theme of direct marketing and more specifically email marketing and the effectiveness of these type of campaigns. In the theorethical part direct marketing is defined together with its tools and possibilities. The first part is also focused on emailing, the advantages and elements of this tool and its theorethical foundation. The practical part analyses the effectiveness of specific email marketing campaigns from one czech e-shop with healthy food. The main goal of this paper is to analyse these campaigns and find common elements that assure their success.
Zpracujte literární zdroje zabývající se tématikou e-mail marketingu.
Vymezte cíl práce, výzkumné metody a stanovte výzkumné otázky.
Představte analyzovanou společnost.
Na základě stanovených kritérií analyzujte data z online marketingového nástroje Ecomail.
Porovnejte výsledky dat z období září a prosince 2019.
Na základě analýzy dat vyvoďte závěry a doporučení.
Zásady pro vypracování
Zpracujte literární zdroje zabývající se tématikou e-mail marketingu.
Vymezte cíl práce, výzkumné metody a stanovte výzkumné otázky.
Představte analyzovanou společnost.
Na základě stanovených kritérií analyzujte data z online marketingového nástroje Ecomail.
Porovnejte výsledky dat z období září a prosince 2019.
Na základě analýzy dat vyvoďte závěry a doporučení.
Seznam doporučené literatury
KIRŠ, David, 2015. Milionový e-mail. Praha: Publishing 2.0, 105 s. ISBN 978-80-260-7692-6.
KIRŠ, David a Mitchell HARPER, 2015. E-mail marketing: jak pečovat o klienty a prodávat e-mailem. Brno. ISBN 9788025132012.
LEWIS, Herschell Gordon, 2002. Effective e-mail marketing: the complete guide to creating successful campaigns. New York: AMACOM, 288 s. ISBN 0814471471.
NĚMEC, Robert a Pavel ŠÍMA, 2015. 100 největších chyb v digitálním marketingu a jak se jich vyvarovat. Praha: RobertNemec.com. ISBN 9788026079910.
WUNDERMAN, Lester, 2004. Direct marketing: reklama, která se zaplatí. Praha: Grada, 250 s. ISBN 8024707314.
Seznam doporučené literatury
KIRŠ, David, 2015. Milionový e-mail. Praha: Publishing 2.0, 105 s. ISBN 978-80-260-7692-6.
KIRŠ, David a Mitchell HARPER, 2015. E-mail marketing: jak pečovat o klienty a prodávat e-mailem. Brno. ISBN 9788025132012.
LEWIS, Herschell Gordon, 2002. Effective e-mail marketing: the complete guide to creating successful campaigns. New York: AMACOM, 288 s. ISBN 0814471471.
NĚMEC, Robert a Pavel ŠÍMA, 2015. 100 největších chyb v digitálním marketingu a jak se jich vyvarovat. Praha: RobertNemec.com. ISBN 9788026079910.
WUNDERMAN, Lester, 2004. Direct marketing: reklama, která se zaplatí. Praha: Grada, 250 s. ISBN 8024707314.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Předsedkyně komise přivítala studenta na státních závěrečných zkouškách.
Studentka představila zkušební komisi svou bakalářskou práci dle předepsané struktury.
Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Studentka dostal prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět na níže položené otázky.
V oponentském posudku byly položeny tyto otázky (oponent):
1. Je legální sledovat chování konkrétního příjemce e-mailu na webu pomocí unikátních identifikátorů přidaných k URL v e-mailech?
Studentka plně odpověděla na položenou otázku.
2. Co musí splňovat e-mailová adresa, aby byla považována z hlediska formátu za technicky správnou?
Studentka plně odpověděla na položenou otázku.
3. Jak řešit oslovování v případě, že chybí informace o pohlaví příjemce?
Studentka plně odpověděla na položenou otázku.