Teoretická část práce se zaměřuje na webový design a teorii o nalézání a opravu chyb v testování použitelnosti webových stránek. Dále je zmíněna marketingová komunika-ce a teorie o cestovním ruchu.
V praktické části práce je popsáno testování jednotlivých webových stránky společ-ností, které provádějí po Praze v angličtině. Objevuje jejich silné a slabé stránky a nabízí doporučení. Jsou zde také zmíněny společnosti s nejlepší praxí na trhu.
Testu se zúčastnily tři osoby a testovaly osm společností.
Anotace v angličtině
The theoretical part of the thesis is focused on web design and a theory about find-ing and fixing usability problems. Marketing communication and travel market i also men-tioned.
The practical part tests web pages of the companies that do tour sightseeing in Pra-gue. It founds its strengths, weaknesses, and recommendations how to fix it. There are also mentioned the Best-Practice companies.
There were three people doing tests on eight companies.
Klíčová slova
Test použitelnosti, webový design, cestovní ruch, Praha, prohlídky Prahou, průvodci, silné a slabé stránky.
Klíčová slova v angličtině
Web design, usability problems, strengths, weaknesses, sightseeing, travel, comparative
Rozsah průvodní práce
67 stran
Jazyk
CZ
Anotace
Teoretická část práce se zaměřuje na webový design a teorii o nalézání a opravu chyb v testování použitelnosti webových stránek. Dále je zmíněna marketingová komunika-ce a teorie o cestovním ruchu.
V praktické části práce je popsáno testování jednotlivých webových stránky společ-ností, které provádějí po Praze v angličtině. Objevuje jejich silné a slabé stránky a nabízí doporučení. Jsou zde také zmíněny společnosti s nejlepší praxí na trhu.
Testu se zúčastnily tři osoby a testovaly osm společností.
Anotace v angličtině
The theoretical part of the thesis is focused on web design and a theory about find-ing and fixing usability problems. Marketing communication and travel market i also men-tioned.
The practical part tests web pages of the companies that do tour sightseeing in Pra-gue. It founds its strengths, weaknesses, and recommendations how to fix it. There are also mentioned the Best-Practice companies.
There were three people doing tests on eight companies.
Klíčová slova
Test použitelnosti, webový design, cestovní ruch, Praha, prohlídky Prahou, průvodci, silné a slabé stránky.
Klíčová slova v angličtině
Web design, usability problems, strengths, weaknesses, sightseeing, travel, comparative
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte teoretickou bázi na základě literárních pramenů v oblasti cestovního ruchu, primárně zaměřte pozornost na specifika marketingové komunikace s orientací na online komunikaci. Specifikujte pojem průvodcovské služby, konkrétně význam průvodcovské činnosti, základní typy průvodců, práci a povinnosti průvodců v cestovním ruchu v kontinuitě s etickým kodexem.
2. Na základě teoretické báze stanovte cíl práce, nastavte výzkumné otázky a zpracujte metodiku práce.
3. V rámci praktické části práce proveďte testování komunikace k potenciálním návštěvníkům Prahy formou webových stránek vybraných pražských agentur věnujících se průvodcovským službám.
4.Proveďte komparaci získaných výsledných hodnot.
5. Na základě závěrečného vyhodnocení zodpovězte výzkumné otázky, vyvoďte závěry a stanovte případná doporučení směřující ke zvýšení účinnosti webových stránek v oblasti průvodcovských služeb.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte teoretickou bázi na základě literárních pramenů v oblasti cestovního ruchu, primárně zaměřte pozornost na specifika marketingové komunikace s orientací na online komunikaci. Specifikujte pojem průvodcovské služby, konkrétně význam průvodcovské činnosti, základní typy průvodců, práci a povinnosti průvodců v cestovním ruchu v kontinuitě s etickým kodexem.
2. Na základě teoretické báze stanovte cíl práce, nastavte výzkumné otázky a zpracujte metodiku práce.
3. V rámci praktické části práce proveďte testování komunikace k potenciálním návštěvníkům Prahy formou webových stránek vybraných pražských agentur věnujících se průvodcovským službám.
4.Proveďte komparaci získaných výsledných hodnot.
5. Na základě závěrečného vyhodnocení zodpovězte výzkumné otázky, vyvoďte závěry a stanovte případná doporučení směřující ke zvýšení účinnosti webových stránek v oblasti průvodcovských služeb.
Seznam doporučené literatury
JAKUBÍKOVÁ Dagmar, 2012. Marketing cestovního ruchu. Praha: Grada. ISBN 978-80-247-80-247-4209-0
JANOUCH Viktor, 2014. Internetový marketing. Brno: Computer Press. ISBN 978-80-251-4311-7
KOLEKTIV autorů, 2014. Online Marketing. Brno: Computer Press. ISBN 978-80251-4155-7
KRUG Steve, 2010. Nenuťte uživatele přemýšlet. Brno: Computer Press. ISBN 978-80-251-2923-4
SABIN Lisa, 2017. WordPress for Dummies. New York: John Wiley. ISBN 978-11-193-2777-6
ŘEZÁČ Jan, 2016. Web ostrý jako břitva. Praha: House of Řezáč. ISBN 978-80-270-0644-1
Seznam doporučené literatury
JAKUBÍKOVÁ Dagmar, 2012. Marketing cestovního ruchu. Praha: Grada. ISBN 978-80-247-80-247-4209-0
JANOUCH Viktor, 2014. Internetový marketing. Brno: Computer Press. ISBN 978-80-251-4311-7
KOLEKTIV autorů, 2014. Online Marketing. Brno: Computer Press. ISBN 978-80251-4155-7
KRUG Steve, 2010. Nenuťte uživatele přemýšlet. Brno: Computer Press. ISBN 978-80-251-2923-4
SABIN Lisa, 2017. WordPress for Dummies. New York: John Wiley. ISBN 978-11-193-2777-6
ŘEZÁČ Jan, 2016. Web ostrý jako břitva. Praha: House of Řezáč. ISBN 978-80-270-0644-1
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
grafy
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Studentka se nedostavila k obhajobě svojí práce bez omluvy.