Bakalářská práce se zabývá nově nastupujícím trendem sociálních sítí, influencer marke-ting, jako novým nástrojem marketingové komunikace. V teoretické části se zaměřuje na nástroje marketingové komunikace pro sociální sítě, stručný popis nových trendů v komunikačních nástrojích a popisuje základní stanoviska.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis deals with the emerging trend of social networks, influencer marke-ting, as a new tool of marketing communication. The focus of the theoretical part is on marketing communication tools for social networks, a brief description of new trends in communication tools and describes basic opinions.
Klíčová slova
influencer, inlfuencer marketing, sociální sítě, sociální média, nástroje marketingové ko-munikace, marketingová komunikace, překvapivě Baťa, Baťa Česko
Klíčová slova v angličtině
influencer, influencer marketing, social networks, social media, marketing communicati-on tools, marketing communication, suprisingly Bata, Bata Cesko
Rozsah průvodní práce
70stran
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalářská práce se zabývá nově nastupujícím trendem sociálních sítí, influencer marke-ting, jako novým nástrojem marketingové komunikace. V teoretické části se zaměřuje na nástroje marketingové komunikace pro sociální sítě, stručný popis nových trendů v komunikačních nástrojích a popisuje základní stanoviska.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis deals with the emerging trend of social networks, influencer marke-ting, as a new tool of marketing communication. The focus of the theoretical part is on marketing communication tools for social networks, a brief description of new trends in communication tools and describes basic opinions.
Klíčová slova
influencer, inlfuencer marketing, sociální sítě, sociální média, nástroje marketingové ko-munikace, marketingová komunikace, překvapivě Baťa, Baťa Česko
Klíčová slova v angličtině
influencer, influencer marketing, social networks, social media, marketing communicati-on tools, marketing communication, suprisingly Bata, Bata Cesko
Zásady pro vypracování
Zpracujte teoretická východiska k tématům Influencer marketing a sociální media.
Formulujte cíle, výzkumné otázky a metodický postup při tvorbě bakalářské práce.
Realizujte kvalitativní a kvantitativní výzkum na zvoleném vzorku cílové skupiny a vyhodnoťte jeho výsledky.
Na základě výsledků svého šetření formulujte strategická komunikační doporučení pro praxi v rámci využití infulencer marketingu v českém tržním prostředí.
Zásady pro vypracování
Zpracujte teoretická východiska k tématům Influencer marketing a sociální media.
Formulujte cíle, výzkumné otázky a metodický postup při tvorbě bakalářské práce.
Realizujte kvalitativní a kvantitativní výzkum na zvoleném vzorku cílové skupiny a vyhodnoťte jeho výsledky.
Na základě výsledků svého šetření formulujte strategická komunikační doporučení pro praxi v rámci využití infulencer marketingu v českém tržním prostředí.
Seznam doporučené literatury
BROWN, Duncan. HAYES, Nick. Influencer marketing: Who really Influences your costumers?. USA. ISBN 978-0-7506-8600-6
KARLÍČEK, Miroslav. Základy marketingu. Praha: Grada, 2013. ISBN 978-80-247-4208-3.
PŘIKRYLOVÁ, Jana. Moderní marketingová komunikace. 2., zcela přepracované vydání. Praha: Grada Publishing, 2019. Expert (Grada). ISBN 978-80-271-0787-2.
SAMMIS, Kristy, Cat LINCOLN, Stefania POMPONI, Jenny NG, Edita GASSMANN RODRIGUEZ a Judy ZHOU. Influencer marketing for dummies. Hoboken, NJ: Wiley, 2016. --For dummies. ISBN 1119114098.
TUTEN, Tracy L. Social media marketing. 3rd edition. Thousand Oaks, CA: SAGE Pub., 2017. ISBN 978-1-5264-2386-3.
Seznam doporučené literatury
BROWN, Duncan. HAYES, Nick. Influencer marketing: Who really Influences your costumers?. USA. ISBN 978-0-7506-8600-6
KARLÍČEK, Miroslav. Základy marketingu. Praha: Grada, 2013. ISBN 978-80-247-4208-3.
PŘIKRYLOVÁ, Jana. Moderní marketingová komunikace. 2., zcela přepracované vydání. Praha: Grada Publishing, 2019. Expert (Grada). ISBN 978-80-271-0787-2.
SAMMIS, Kristy, Cat LINCOLN, Stefania POMPONI, Jenny NG, Edita GASSMANN RODRIGUEZ a Judy ZHOU. Influencer marketing for dummies. Hoboken, NJ: Wiley, 2016. --For dummies. ISBN 1119114098.
TUTEN, Tracy L. Social media marketing. 3rd edition. Thousand Oaks, CA: SAGE Pub., 2017. ISBN 978-1-5264-2386-3.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Předseda komise přivítal studentku na státních závěrečných zkouškách.
Studentka představila zkušební komisi svou bakalářskou práci dle předepsané struktury.
Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Studentka dostala prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět na níže položené otázky.
V oponentském posudku byly položeny tyto otázky (Mgr. Pavel Jermakov, MA):
1. Jak lze změřit úspěšnost influencera ve smyslu prodejů generovaných jeho prostřednictvím?
- Studentka uvedla možnosti měření úspěšnosti influencera.
2. Které další ukazatele kromě počtu sledujících je vhodné zvážit při výběru influencera?
- Studentka představila další ukazatele.
3. Jak se stát influencerem?
- Studentka připravila doporučení pro budoucí influencery.