Bakalářská práce se věnuje tématu telefonní akvizice B2B zákazníků firmy Maleda s.r.o. Cílem práce je uvést analýzu úspěšnosti telefonní akvizice a navrhnout doporučení k marketingové kampani pro B2B zákazníky. Struktura práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se zabývá rešerší literatury v oblasti marketingu služeb, osobního prodeje a specifikami komunikace na e-shopu. V praktické části práce autorka představuje zkoumanou společnost, provádí vyhodnocení dotazníkového šetření k e-shopu. Dále hodnotí úspěšnost telefonní akvizice a provádí SWOT analýzu. Dle výsledků marke-tingového výzkumu navrhuje soubor doporučení k marketingové kampani pro B2B trh.
Anotace v angličtině
This thesis focuses on telephone acquisitions of B2B customers at Maleda company. The aim of this thesis is to analyze the success of telephone acquisitions and to propose recom-mendations for new marketing campaign targeted on B2B customers. This thesis is divided into a theoretical and a practical part. Theoretical part is focused on a direct marke-ting, personal sales, and service characteristics literature research. In the practical part of the work, the author introduces the studied company, and also conducts the evaluation of an e-shop questionnaire survey. She also evaluated the success of the telephone acquisition and performed a SWOT analysis. Based on the results of marketing research, she has created a recommendations package for a B2B marketing campaign.
Bakalářská práce se věnuje tématu telefonní akvizice B2B zákazníků firmy Maleda s.r.o. Cílem práce je uvést analýzu úspěšnosti telefonní akvizice a navrhnout doporučení k marketingové kampani pro B2B zákazníky. Struktura práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se zabývá rešerší literatury v oblasti marketingu služeb, osobního prodeje a specifikami komunikace na e-shopu. V praktické části práce autorka představuje zkoumanou společnost, provádí vyhodnocení dotazníkového šetření k e-shopu. Dále hodnotí úspěšnost telefonní akvizice a provádí SWOT analýzu. Dle výsledků marke-tingového výzkumu navrhuje soubor doporučení k marketingové kampani pro B2B trh.
Anotace v angličtině
This thesis focuses on telephone acquisitions of B2B customers at Maleda company. The aim of this thesis is to analyze the success of telephone acquisitions and to propose recom-mendations for new marketing campaign targeted on B2B customers. This thesis is divided into a theoretical and a practical part. Theoretical part is focused on a direct marke-ting, personal sales, and service characteristics literature research. In the practical part of the work, the author introduces the studied company, and also conducts the evaluation of an e-shop questionnaire survey. She also evaluated the success of the telephone acquisition and performed a SWOT analysis. Based on the results of marketing research, she has created a recommendations package for a B2B marketing campaign.
2. Stanovte cíle, metody a výzkumné otázky. Charakterizujte danou firmu.
3. Zvolte metodiku výzkumů jednotlivých služeb, zodpovězte výzkumné otázky. Z vyvozených závěrů zpracujte SWOT analýzu.
4. Na jejím základě sepište doporučení k marketingové kampani pro B2B.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte teoretická východiska k práci.
2. Stanovte cíle, metody a výzkumné otázky. Charakterizujte danou firmu.
3. Zvolte metodiku výzkumů jednotlivých služeb, zodpovězte výzkumné otázky. Z vyvozených závěrů zpracujte SWOT analýzu.
4. Na jejím základě sepište doporučení k marketingové kampani pro B2B.
Seznam doporučené literatury
ANG, Lawrence. Principles of integrated marketing communications. Port Melbourne: Cambridge University Press, 2014, xii, 401 s. ISBN 978-1-107-64918-7.
KOZEL, Roman, Lenka MYNÁŘOVÁ a Hana SVOBODOVÁ. Moderní metody a techniky marketingového výzkumu. Praha: Grada, 2011, 304 s. Expert. ISBN 978-80- 247-3527-6.
KRUG, Steve. Nenuťte uživatele přemýšlet!: praktický průvodce testováním a opravou chyb použitelnost [sic] webu. Brno: Computer Press, 2010, 165 s. ISBN 978-80-251- 2923-4.
MALÁTEK, Vojtěch. Metodologie marketingového výzkumu. Opava: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné, 2001. Studia oeconomica. 108 s. ISBN 80-7248-119-3.
TAHAL, Radek. Základní metody sběru primárních dat v marketingovém výzkumu. V Praze: C.H. Beck, 2015, x, 99. Beckovy ekonomické učebnice. ISBN 978-80-7400- 585-5.
VAŠTÍKOVÁ, Miroslava. Marketing služeb: efektivně a moderně. 2., aktualiz. a rozš. vyd. Praha: Grada, 2014. Manažer. ISBN 978-80-247-5037-8.
Seznam doporučené literatury
ANG, Lawrence. Principles of integrated marketing communications. Port Melbourne: Cambridge University Press, 2014, xii, 401 s. ISBN 978-1-107-64918-7.
KOZEL, Roman, Lenka MYNÁŘOVÁ a Hana SVOBODOVÁ. Moderní metody a techniky marketingového výzkumu. Praha: Grada, 2011, 304 s. Expert. ISBN 978-80- 247-3527-6.
KRUG, Steve. Nenuťte uživatele přemýšlet!: praktický průvodce testováním a opravou chyb použitelnost [sic] webu. Brno: Computer Press, 2010, 165 s. ISBN 978-80-251- 2923-4.
MALÁTEK, Vojtěch. Metodologie marketingového výzkumu. Opava: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné, 2001. Studia oeconomica. 108 s. ISBN 80-7248-119-3.
TAHAL, Radek. Základní metody sběru primárních dat v marketingovém výzkumu. V Praze: C.H. Beck, 2015, x, 99. Beckovy ekonomické učebnice. ISBN 978-80-7400- 585-5.
VAŠTÍKOVÁ, Miroslava. Marketing služeb: efektivně a moderně. 2., aktualiz. a rozš. vyd. Praha: Grada, 2014. Manažer. ISBN 978-80-247-5037-8.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Předsedkyně komise přivítala studenta na státních závěrečných zkouškách.
Studentka představila zkušební komisi svou bakalářskou práci dle předepsané struktury.
Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Studentka dostal prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět na níže položené otázky.
V oponentském posudku byly položeny tyto otázky (oponent):
1. Z příslušné přílohy je zřejmé, že jste se setkala i s nezájmem. Pokud bylo kategorické odmítnutí telefonického rozhovoru větší než 5 %, jak jste na to reagovala?
Studentka plně odpověděla na položenou otázku.
2. Vytváří mobilní platformy uživatelů limity pro nastavení optimální přehlednosti e-shopu?
Studentka plně odpověděla na položenou otázku.
3. Byl dotazník testován a pokud ano, jak byl pilotní test využit?
Studentka plně odpověděla na položenou otázku.