V této práci je zrealizovaný průzkum současných digitálních produktů a společností, které se zaměřují na objednávání a dovoz potravin. Taktéž tu najdeme i jejich přidané hodnoty a jejich vnímání zákazníky. V praktické části je zpracovaný nový návrh na digitální produkt Gump, který má být konkurencí těmto společnostem.
Anotace v angličtině
In this work you can find a reserach of actual digital product and the companies which is interested in grocery delivery. It include added value and its position by the view of the customers. In practical part you can find a design of new solution for digital product Gump, which Is suppose to be a potentional competitor to other companies.
digital product, mobile app, gump, grocery, online ordering grocery, delivery grocery
Rozsah průvodní práce
71 s. (71 047 znaků)
Jazyk
SK
Anotace
V této práci je zrealizovaný průzkum současných digitálních produktů a společností, které se zaměřují na objednávání a dovoz potravin. Taktéž tu najdeme i jejich přidané hodnoty a jejich vnímání zákazníky. V praktické části je zpracovaný nový návrh na digitální produkt Gump, který má být konkurencí těmto společnostem.
Anotace v angličtině
In this work you can find a reserach of actual digital product and the companies which is interested in grocery delivery. It include added value and its position by the view of the customers. In practical part you can find a design of new solution for digital product Gump, which Is suppose to be a potentional competitor to other companies.
digital product, mobile app, gump, grocery, online ordering grocery, delivery grocery
Zásady pro vypracování
Rešerše zdrojů digitálních produktů s inspirativním potenciálem
Analýza současného stavu produktů a vizuálních identit
Stanovení cílu vlastního projektu
Varianty návrhu řešení nového produktu a vizuální identity
Zpracování vybrané varianty řešení
Prezentace projektu
Závěr a zhodnocení
a) teoretická část v rozsahu 25 - 30 normostran textu
b) prototyp nebo funkční model nebo fyzický model v měřítku 1:1, 1:2, 1:3, 1:5, 1:10 podle
charakteru projektu a konzultace s vedoucím práce
c) grafická prezentace v rozsahu minimálně 2,8 m2
Zásady pro vypracování
Rešerše zdrojů digitálních produktů s inspirativním potenciálem
Analýza současného stavu produktů a vizuálních identit
Stanovení cílu vlastního projektu
Varianty návrhu řešení nového produktu a vizuální identity
Zpracování vybrané varianty řešení
Prezentace projektu
Závěr a zhodnocení
a) teoretická část v rozsahu 25 - 30 normostran textu
b) prototyp nebo funkční model nebo fyzický model v měřítku 1:1, 1:2, 1:3, 1:5, 1:10 podle
charakteru projektu a konzultace s vedoucím práce
c) grafická prezentace v rozsahu minimálně 2,8 m2
Seznam doporučené literatury
ARIELY, Dan. Predictably irrational: the hidden forces that shape our decisions. Rev. and expanded ed. London: HarperCollins, 2009. ISBN 0007256531.
KRUG, Steve. Don't make me think, revisited: a common sense approach to Web usability. Third edition. Berkeley, Calif.: New Riders, [2014]. ISBN 9780321965516.
LEHRER, Jonah. Jak se rozhodujeme. Praha: Dokořán, 2010. ISBN 9788073632816.
ŘEZÁČ, Jan. Web ostrý jako břitva: návrh fungujícího webu pro webdesignery a zadavatele projektů. Vydání druhé. Brno: House of Řezáč, 2016. ISBN 9788027006441.
SCHWARTZ, Barry. The paradox of choice: why more is less. Revised edition. New York: Ecco, an imprint of HarperCollins publishers, [2016]. ISBN 9780062449924.
WEINSCHENK, Susan. 100 more things every designer needs to know about people. Berkeley, CA: New Riders, [2016]. Voices that matter. ISBN 0134196031.
Seznam doporučené literatury
ARIELY, Dan. Predictably irrational: the hidden forces that shape our decisions. Rev. and expanded ed. London: HarperCollins, 2009. ISBN 0007256531.
KRUG, Steve. Don't make me think, revisited: a common sense approach to Web usability. Third edition. Berkeley, Calif.: New Riders, [2014]. ISBN 9780321965516.
LEHRER, Jonah. Jak se rozhodujeme. Praha: Dokořán, 2010. ISBN 9788073632816.
ŘEZÁČ, Jan. Web ostrý jako břitva: návrh fungujícího webu pro webdesignery a zadavatele projektů. Vydání druhé. Brno: House of Řezáč, 2016. ISBN 9788027006441.
SCHWARTZ, Barry. The paradox of choice: why more is less. Revised edition. New York: Ecco, an imprint of HarperCollins publishers, [2016]. ISBN 9780062449924.
WEINSCHENK, Susan. 100 more things every designer needs to know about people. Berkeley, CA: New Riders, [2016]. Voices that matter. ISBN 0134196031.
Přílohy volně vložené
Všetky prílohy k tejto bakalárskej práci sú dostupné online. www.archiv.fmk.utb.cz Môžete ich nájsť v nasledujúcom adresári: ateliery/digitalni_design/BP+DP 2020/
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Na základě principu sdílené ekonomiky, vytvořil student svůj projekt s názvem GUMP. Jedná se o aplikaci určenou pro dovoz potravin od různých dodavatelů. Analyzoval konkureční prostředí, popsal zvolenou typografii a navržené logo. Dopracoval část aplikace pro objednávky i pro přímý nákup. Připomínky komise k zapojení dodavatelů zboží a čitelnosti názvu aplikace. Pochvala komise za komplexní práci.