Diplomová práca sa zaoberá navrhnutím online a offline marketingovej stratégie pre hudobnú skupinu Stolen Money. V teoretickej časti práca popisuje položky marketingového mixu, venuje sa jednotlivým druhom online a offline marketingových platforiem a definuje oblasti chovania spotrebiteľov. V praktickej časti je pozornosť venovaná samotnému projektu hudobnej skupiny a výsledkom analýz rozboru dotazníkového výskumu, ktorého hlavným výstupom bolo určenie následných marketingových komunikácií. Dokument obsahuje analýzu konkurencie a návrhy realizovateľnosti pre projekt hudobnej skupiny.
Anotace v angličtině
The Master´s thesis focuses on designing online and offline marketing strategies for a Slovak music band Stolen Money. In theoretical part, the thesis defines the area of marketing mix, describes various types of online and offline marketing communication tools and describes the consumer behavior. In the practical part, attention is paid to the Stolen Money project itself. A description questionnaire was designed. Main output of the questionnaire was the determination for designing further marketing strategies. The thesis also contains an analysis of competition and feasibility for the music band.
Klíčová slova
hudobná skupina, marketingový mix, online marketing, offline marketing, chovanie spotrebiteľov, marketingová stratégia, Stolen Money
Klíčová slova v angličtině
music band, marketing mix, online marketing, offline marketing, consumer behavior, marketing strategies, Stolen Money band
Rozsah průvodní práce
139 s.
Jazyk
AN
Anotace
Diplomová práca sa zaoberá navrhnutím online a offline marketingovej stratégie pre hudobnú skupinu Stolen Money. V teoretickej časti práca popisuje položky marketingového mixu, venuje sa jednotlivým druhom online a offline marketingových platforiem a definuje oblasti chovania spotrebiteľov. V praktickej časti je pozornosť venovaná samotnému projektu hudobnej skupiny a výsledkom analýz rozboru dotazníkového výskumu, ktorého hlavným výstupom bolo určenie následných marketingových komunikácií. Dokument obsahuje analýzu konkurencie a návrhy realizovateľnosti pre projekt hudobnej skupiny.
Anotace v angličtině
The Master´s thesis focuses on designing online and offline marketing strategies for a Slovak music band Stolen Money. In theoretical part, the thesis defines the area of marketing mix, describes various types of online and offline marketing communication tools and describes the consumer behavior. In the practical part, attention is paid to the Stolen Money project itself. A description questionnaire was designed. Main output of the questionnaire was the determination for designing further marketing strategies. The thesis also contains an analysis of competition and feasibility for the music band.
Klíčová slova
hudobná skupina, marketingový mix, online marketing, offline marketing, chovanie spotrebiteľov, marketingová stratégia, Stolen Money
Klíčová slova v angličtině
music band, marketing mix, online marketing, offline marketing, consumer behavior, marketing strategies, Stolen Money band
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
I. Teoretická část
Na základě dostupné literatury zpracujte teoretická východiska zaměřené na on-line a off-line marketingovou komunikaci a nákupní chování.
II. Praktická část
Popište aktivity hudební skupiny Stolen Money.
Zpracujte analýzu chování hudebních fanoušků v České a Slovenské republice.
Navrhněte projekt na posílení patronace hudební skupiny Stolen Money pomocí nástrojů on-line a off-line marketingu.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
I. Teoretická část
Na základě dostupné literatury zpracujte teoretická východiska zaměřené na on-line a off-line marketingovou komunikaci a nákupní chování.
II. Praktická část
Popište aktivity hudební skupiny Stolen Money.
Zpracujte analýzu chování hudebních fanoušků v České a Slovenské republice.
Navrhněte projekt na posílení patronace hudební skupiny Stolen Money pomocí nástrojů on-line a off-line marketingu.
Závěr
Seznam doporučené literatury
ALLEN, Paul. Artist Management for the Music Business. New York: Focal Press, 2015, 318 s. ISBN 978-04157-1023-7.
GOLDEN, Matt. Social media marketing: unlock the secrects of YouTube, Facebook advertising, LinkedIn, Pinterest, Twitter and Instagram. Spojené státy americké: Independently published, 2019, 206 s. ISBN 978-17956-8349-4.
KINGSNORTH, Simon. Digital marketing strategy: an integrated approach to online marketing. London; Philadelphia; New Delhi: Kogan Page, 2016, 324 s. ISBN 978-07494-7470-6.
MCDONNALD, Jason. The marketing book. Místo vydání není známé: CreateSpace Independent Publishing Platform, 2019, 297 s. ISBN 978-17256-1727-8.
WILLIAMS, John. Social media: marketing strategies for rapid growth using: Facebook, Twitter, Instagram LinkedIn, Pinterest and YouTube. Místo vydání není známé: CreateSpace Independent Publishing Platform, 2016, 118 s. ISBN 978-15304-2976-9.
Seznam doporučené literatury
ALLEN, Paul. Artist Management for the Music Business. New York: Focal Press, 2015, 318 s. ISBN 978-04157-1023-7.
GOLDEN, Matt. Social media marketing: unlock the secrects of YouTube, Facebook advertising, LinkedIn, Pinterest, Twitter and Instagram. Spojené státy americké: Independently published, 2019, 206 s. ISBN 978-17956-8349-4.
KINGSNORTH, Simon. Digital marketing strategy: an integrated approach to online marketing. London; Philadelphia; New Delhi: Kogan Page, 2016, 324 s. ISBN 978-07494-7470-6.
MCDONNALD, Jason. The marketing book. Místo vydání není známé: CreateSpace Independent Publishing Platform, 2019, 297 s. ISBN 978-17256-1727-8.
WILLIAMS, John. Social media: marketing strategies for rapid growth using: Facebook, Twitter, Instagram LinkedIn, Pinterest and YouTube. Místo vydání není známé: CreateSpace Independent Publishing Platform, 2016, 118 s. ISBN 978-15304-2976-9.
Přílohy volně vložené
CD ROM
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí: Dr. Kwarteng 15b. 1. What is your motivation for designing this project? Zodpovězeno částečně.2. If you were to design your project again,what would you have change or added? Zodpovězeno částečně.3. Did you consider the impact of COVID-19 pandemic on the progress of your band? How did/wouldl you address this invisiible enemy ours going forward (Sustainablility) of the band. Zodpovězeno částečně.
Oponent: doc. Pilík 21b. 1.Jednou z nejdražších položek Vašeho projektu je PPC kampaň. Na jaké webové stránky se skupina se svou marketingovou komunikační strategií zaměřuje. Zodpovězeno částečně.
Rozprava:
doc. Klapalová - Dovysvětlete pasáž věnujicící se publishing. Zoddpověno zcela.
Dr. Vydrová -
Dr. Kramoliš - Co je cílem kampaně. Co bude uživatel pohledávat na vaší www? Zodpovězeno zcela.
Dr. Zimola -
Doc. Kozák -