Informace o kvalifikační práci Preventivní výchovné programy zaměřené na drogovou prevenci a prevenci kriminality na druhém stupni základních škol v Uherském Hradišti
Bakalářská práce je zaměřena na drogovou problematiku, problematiku kriminality mládeže, jejich prevenci a prevenci rizikového chování na základních školách s druhým stupněm v Uherském Hradišti a jejich preventivní programy.
Anotace v angličtině
Bachelor thesis is devoted to drug issues, youth crime and their prevention, and prevention of risky behaviour in middle schools with the second degree in Uherske Hradiste and their preventive programs.
Klíčová slova
drogy, drogová prevence, prvence kriminality, kriminalita mládeže, základní škola, Uherské Hradiště, prevence rizikového chování
Bakalářská práce je zaměřena na drogovou problematiku, problematiku kriminality mládeže, jejich prevenci a prevenci rizikového chování na základních školách s druhým stupněm v Uherském Hradišti a jejich preventivní programy.
Anotace v angličtině
Bachelor thesis is devoted to drug issues, youth crime and their prevention, and prevention of risky behaviour in middle schools with the second degree in Uherske Hradiste and their preventive programs.
Klíčová slova
drogy, drogová prevence, prvence kriminality, kriminalita mládeže, základní škola, Uherské Hradiště, prevence rizikového chování
Na základě dostupných zdrojů zpracujte teoretické poznatky a formulujte teoretická východiska k danénu tématu.
Analyzujte druhy drogové prevence a prevence kriminality mládeže.
Vyhodnoťte aktuální stav prevence v rámci druhého stupně základních škol v Uherském Hradišti.
Na základě vyhodnocených výsledků navrhněte případné změny a návrhy ke zefektivnění drogové prevence a prevence kriminality na základních školách v Uheském Hradišti.
Zásady pro vypracování
Na základě dostupných zdrojů zpracujte teoretické poznatky a formulujte teoretická východiska k danénu tématu.
Analyzujte druhy drogové prevence a prevence kriminality mládeže.
Vyhodnoťte aktuální stav prevence v rámci druhého stupně základních škol v Uherském Hradišti.
Na základě vyhodnocených výsledků navrhněte případné změny a návrhy ke zefektivnění drogové prevence a prevence kriminality na základních školách v Uheském Hradišti.
Seznam doporučené literatury
KALINA, Kamil a kol. Klinická adiktologie. Vydání 1. Praha: Grada Publishing, 2015. 696 stran. Psyché. ISBN 978-80-247-4331-8.
MATOUŠEK, Oldřich a MATOUŠKOVÁ, Andrea. Mládež a delikvence: možné příčiny, struktura, programy prevence kriminality mládeže. Vyd. 3., aktualiz. Praha: Portál, 2011. 336 s. ISBN 978-80-7367-825-8.
SVATOŠ, Roman. Prevence kriminality. Druhé aktualizované vydání. České Budějovice: Vysoká škola evropských a regionálních studií, z.ú., 2016. 132 stran. Studia. ISBN 978-80-7556-009-4.
Další odborná literatura dle doporučení vedoucího bakalářské práce.
Seznam doporučené literatury
KALINA, Kamil a kol. Klinická adiktologie. Vydání 1. Praha: Grada Publishing, 2015. 696 stran. Psyché. ISBN 978-80-247-4331-8.
MATOUŠEK, Oldřich a MATOUŠKOVÁ, Andrea. Mládež a delikvence: možné příčiny, struktura, programy prevence kriminality mládeže. Vyd. 3., aktualiz. Praha: Portál, 2011. 336 s. ISBN 978-80-7367-825-8.
SVATOŠ, Roman. Prevence kriminality. Druhé aktualizované vydání. České Budějovice: Vysoká škola evropských a regionálních studií, z.ú., 2016. 132 stran. Studia. ISBN 978-80-7556-009-4.
Další odborná literatura dle doporučení vedoucího bakalářské práce.
Přílohy volně vložené
0
Přílohy vázané v práci
mapy, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Studentka prezentovala výsledky své bakalářské práce na téma: Preventivní výchovné programy zaměřené na drogovou prevenci a prevenci kriminality na druhém stupni základních škol v Uherském Hradišti.
Byly přečteny posudky vedoucího i oponenta. Následně studentka zodpověděla doplňující otázky oponenta práce doc. RSDr. Václava Loška, CSc.: Jaký je Váš názor na snížení trestní odpovědnosti dětí?
Další dotazy byly položeny prof. Ph.D. Vladimírem Šefčíkem, CSc.: Kde jsou slabé stránky kriminality dětí?, Máte nějakou zpětnou vazbu a chcete svou práci dále rozvíjet?, a doc. RSDr. Václavem Loškem CSc.:Jak profesně blízko máte k této problematice?, Jak chcete děti vést k vědecké činnosti?
Studentka zodpověděla otázky oponenta a následně odpovídala na otázky komise a vyslechla si doporučení pro zlepšení.
Obhajoba i zodpovězení otázek byly na výborné úrovni.