Práce se zabývá motivací studentů, kteří se zapojili do trasování Covid-19 pozitivních jedinců v Krizovém call centru UTB. V teoretické části se zabýváme motivací lidského jednání, onemocněním Covid-19 a také vymezení předmětu zájmu call center, včetně Krizového call centra UTB. V praktické části se zabýváme kvantitativním výzkumem. Výzkumným nástrojem je dotazník Intrinsic Motivation Inventory (Ryan, Deci), doplněn o test motivačních typů (Plamínek) a dvě subškály vlastní konstrukce. Na závěr analyzujeme výsledky dotazníkového šetření. Výsledky práce mohou sloužit jako podklad k vytvoření motivačních nástrojů v trasovacím call centru.
Anotace v angličtině
The thesis aims on the motivation of students who participated in the TBU Crisis Call Center. for tracing of Covid-19 positive individualsIn the theoretical part, we focus on the motivation of human behavior, Covid-19 disease and also the definition of the subject of interest of call centers, including the TBU Crisis Call Center. In the practical part we deal with quantitative research. As the research tool we used Intrinsic Motivation Inventory questionnaire (Ryan, Deci), supplemented by a test of motivational types (Plamínek) and two subscales of own construction. Finally, we analyze the results of a questionnaire survey. The results of the work can serve as a basis for creating motivational tools in the trace call center.
Klíčová slova
Covid-19, motivace, call centrum, trasování
Klíčová slova v angličtině
Covid-19, motivation, call center, tracing
Rozsah průvodní práce
79
Jazyk
CZ
Anotace
Práce se zabývá motivací studentů, kteří se zapojili do trasování Covid-19 pozitivních jedinců v Krizovém call centru UTB. V teoretické části se zabýváme motivací lidského jednání, onemocněním Covid-19 a také vymezení předmětu zájmu call center, včetně Krizového call centra UTB. V praktické části se zabýváme kvantitativním výzkumem. Výzkumným nástrojem je dotazník Intrinsic Motivation Inventory (Ryan, Deci), doplněn o test motivačních typů (Plamínek) a dvě subškály vlastní konstrukce. Na závěr analyzujeme výsledky dotazníkového šetření. Výsledky práce mohou sloužit jako podklad k vytvoření motivačních nástrojů v trasovacím call centru.
Anotace v angličtině
The thesis aims on the motivation of students who participated in the TBU Crisis Call Center. for tracing of Covid-19 positive individualsIn the theoretical part, we focus on the motivation of human behavior, Covid-19 disease and also the definition of the subject of interest of call centers, including the TBU Crisis Call Center. In the practical part we deal with quantitative research. As the research tool we used Intrinsic Motivation Inventory questionnaire (Ryan, Deci), supplemented by a test of motivational types (Plamínek) and two subscales of own construction. Finally, we analyze the results of a questionnaire survey. The results of the work can serve as a basis for creating motivational tools in the trace call center.
Klíčová slova
Covid-19, motivace, call centrum, trasování
Klíčová slova v angličtině
Covid-19, motivation, call center, tracing
Zásady pro vypracování
Zpracování rešerše a studium odborné literatury.
Vymezení terminologie a teoretických východisek z oblasti motivace lidského chování, oblasti pomoci call center a psychologie osobnosti.
Příprava metodiky empirické části, zpracování projektu výzkumu a stanovení výzkumného problému.
Realizace kvantitativního výzkumu formou dotazníkového šetření.
Zpracování a vyhodnocení získaných dat, včetně jejich interpretace.
Prezentace výsledků výzkumu, jejich shrnutí a doporučení pro praxi.
Zásady pro vypracování
Zpracování rešerše a studium odborné literatury.
Vymezení terminologie a teoretických východisek z oblasti motivace lidského chování, oblasti pomoci call center a psychologie osobnosti.
Příprava metodiky empirické části, zpracování projektu výzkumu a stanovení výzkumného problému.
Realizace kvantitativního výzkumu formou dotazníkového šetření.
Zpracování a vyhodnocení získaných dat, včetně jejich interpretace.
Prezentace výsledků výzkumu, jejich shrnutí a doporučení pro praxi.
Seznam doporučené literatury
CHRÁSKA, Miroslav, 2016. Metody pedagogického výzkumu: základy kvantitativního výzkumu. Praha: Grada. ISBN 9788024753263.
NAKONEČNÝ, Milan, 2004. Motivace lidského chování. Praha: Academia. ISBN 80-200-0592-7.
SANTLEROVÁ, Květoslava, 2011. Telemarketing v praxi: jak profesionálně telefonovat se zákazníky. Praha: Grada. ISBN 9788024739281.
URBAN, Jan, 2017. Motivace a odměňování pracovníků: co musíte vědět, abyste ze svých spolupracovníků dostali to nejlepší. Praha: Grada. ISBN 9788027102273.
WAGNEROVÁ, Irena, 2008. Hodnocení a řízení výkonnosti. Praha: Grada. ISBN 9788024723617.
Seznam doporučené literatury
CHRÁSKA, Miroslav, 2016. Metody pedagogického výzkumu: základy kvantitativního výzkumu. Praha: Grada. ISBN 9788024753263.
NAKONEČNÝ, Milan, 2004. Motivace lidského chování. Praha: Academia. ISBN 80-200-0592-7.
SANTLEROVÁ, Květoslava, 2011. Telemarketing v praxi: jak profesionálně telefonovat se zákazníky. Praha: Grada. ISBN 9788024739281.
URBAN, Jan, 2017. Motivace a odměňování pracovníků: co musíte vědět, abyste ze svých spolupracovníků dostali to nejlepší. Praha: Grada. ISBN 9788027102273.
WAGNEROVÁ, Irena, 2008. Hodnocení a řízení výkonnosti. Praha: Grada. ISBN 9788024723617.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, schémata, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Studentka krátce představila teoretická východiska práce. Dále popisovala metodologický postup, výzkumný nástroj, výzkumný soubor respondentů. Uvedla výzkumné cíle a otázky. Studentka uvedla významná a také překvapivá výzkumná zjištění. Komise se studentkou tyto zajímavé výsledky diskutovala. Studentka odpovídala na otázky oponenta a vedoucí práce.