Diplomová práce se zabývá hodnocením komunikačních nástrojů a návrhem komunikační strategie města Otrokovice. Teoretická část vymezuje jednotlivé pojmy z oblasti marketingového mixu a marketingové komunikace ve veřejné správě. Představeno je také strategické řízení a plánování včetně podstaty jednotlivých strategických dokumentů. Praktická část analyzuje komunikační strategie municipalit České republiky a prostřednictvím vlastního i dotazníkového šetření hodnotí využívané komunikační nástroje města Otrokovice. Na základě získaných poznatků je následně navržena komunikační strategie, která umožní efektivní využívání komunikačního mixu, zapojení veřejnosti do dění ve městě a v neposlední řadě také získávání zpětné vazby.
Anotace v angličtině
The Diploma thesis is concerned with the evaluation of communication tools and the proposal of communication strategy of the city Otrokovice. The theoretical part defines individual concepts from the field of marketing mix and marketing communication in public administration. Strategic management and planning is also presented, including the principle of individual strategic documents. The practical part analyzes the communication strategies of the municipalities of the Czech Republic and evaluates the communication tools used by the city of Otrokovice through my own research and a questionnaire survey. Based on the acquired data, a communication strategy is proposed. It will enable an effective usage of the communication mix, public involvement in the city events and last but not least, to obtain feedback.
communication strategy, communication in marketing, marketing mix, strategic planning, regional marketing
Rozsah průvodní práce
101 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Diplomová práce se zabývá hodnocením komunikačních nástrojů a návrhem komunikační strategie města Otrokovice. Teoretická část vymezuje jednotlivé pojmy z oblasti marketingového mixu a marketingové komunikace ve veřejné správě. Představeno je také strategické řízení a plánování včetně podstaty jednotlivých strategických dokumentů. Praktická část analyzuje komunikační strategie municipalit České republiky a prostřednictvím vlastního i dotazníkového šetření hodnotí využívané komunikační nástroje města Otrokovice. Na základě získaných poznatků je následně navržena komunikační strategie, která umožní efektivní využívání komunikačního mixu, zapojení veřejnosti do dění ve městě a v neposlední řadě také získávání zpětné vazby.
Anotace v angličtině
The Diploma thesis is concerned with the evaluation of communication tools and the proposal of communication strategy of the city Otrokovice. The theoretical part defines individual concepts from the field of marketing mix and marketing communication in public administration. Strategic management and planning is also presented, including the principle of individual strategic documents. The practical part analyzes the communication strategies of the municipalities of the Czech Republic and evaluates the communication tools used by the city of Otrokovice through my own research and a questionnaire survey. Based on the acquired data, a communication strategy is proposed. It will enable an effective usage of the communication mix, public involvement in the city events and last but not least, to obtain feedback.
communication strategy, communication in marketing, marketing mix, strategic planning, regional marketing
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
I. Teoretická část
Zpracujte literární rešerši v oblasti komunikace a komunikačních strategií s důrazem na komunikaci municipalit v České republice.
II. Praktická část
Stručně představte město Otrokovice a jeho rozvojové otázky.
Analyzujte současně využíváné komunikační nástroje.
Vytvořte návrh komunikační strategie města Otrokovice.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
I. Teoretická část
Zpracujte literární rešerši v oblasti komunikace a komunikačních strategií s důrazem na komunikaci municipalit v České republice.
II. Praktická část
Stručně představte město Otrokovice a jeho rozvojové otázky.
Analyzujte současně využíváné komunikační nástroje.
Vytvořte návrh komunikační strategie města Otrokovice.
Závěr
Seznam doporučené literatury
FORET, Miroslav. Marketingové řízení místního rozvoje. Ostrava: Key Publishing, 2016, 80 s. ISBN 978-80-7418-266-2.
HEGER, Vladimír. Komunikace ve veřejné správě. Praha: Grada, 2012, 256 s. ISBN 978-80-247-3779-9.
PERCY, Larry. Strategic integrated marketing communications. 2nd ed. Abingdon: Routledge, 2014, 320 s. ISBN 978-0-415-82208-4.
SCOTT, David Meerman. The new rules of marketing & PR: how to use social media, online video, mobile applications, blogs, news releases, and viral marketing to reach buyers directly. 6th ed. Hoboken: Wiley, 2017, 426 s. ISBN 978-1-119-36241-8.
SLAVÍK, Jakub. Marketing a strategické řízení ve veřejných službách: jak poskytovat zákaznicky orientované veřejné služby. Praha: Grada, 2014, 183 s. ISBN 978-80-247-4819-1.
Seznam doporučené literatury
FORET, Miroslav. Marketingové řízení místního rozvoje. Ostrava: Key Publishing, 2016, 80 s. ISBN 978-80-7418-266-2.
HEGER, Vladimír. Komunikace ve veřejné správě. Praha: Grada, 2012, 256 s. ISBN 978-80-247-3779-9.
PERCY, Larry. Strategic integrated marketing communications. 2nd ed. Abingdon: Routledge, 2014, 320 s. ISBN 978-0-415-82208-4.
SCOTT, David Meerman. The new rules of marketing & PR: how to use social media, online video, mobile applications, blogs, news releases, and viral marketing to reach buyers directly. 6th ed. Hoboken: Wiley, 2017, 426 s. ISBN 978-1-119-36241-8.
SLAVÍK, Jakub. Marketing a strategické řízení ve veřejných službách: jak poskytovat zákaznicky orientované veřejné služby. Praha: Grada, 2014, 183 s. ISBN 978-80-247-4819-1.
Přílohy volně vložené
CD
Přílohy vázané v práci
schémata
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Hodnocení vedoucího DP: 23 bodů Hodnocení oponenta DP: 20 bodů
Otázky vedoucího práce:
1) Hlavním cílem navrhované komunikační strategie je ''Zvýšení kvality informovanosti veřejnosti''. Jakým způsobem je možné ověřit naplnění tohoto cíle? (Zodpovězeno zcela)
Konzultovala jste Váš návrh s představiteli města? Zvažují realizaci některého z navrhovaných opatření? (Zodpovězeno zcela)
Otázky oponenta práce:
1) Jaká jsou hlavní zjištění Vámi provedených analýz? (Zodpovězeno zcela)
2) Z jakých zdrojů budou (či by mohla být) financována Vámi navržená opatření? (Zodpovězeno zcela)