Cílem práce je předložit návrh implementace strategie relationship marketingu do společnosti Suzuki Česká republika prostřednictvím několika inovativních řešení, skrze které se zvýší loajalita zákazníků k vybrané značce. V první, teoretické části, se zaobírá rozdíly a vymezení dvou odlišných pohledů na marketing, a to marketing tradiční a vztahový neboli relationship marketing. Praktická část aplikuje zjištěné poznatky na konkrétní vybranou firmu a analyzuje potenciální úspěšnost strategie. Vyhodnocení probíhalo na základě analýz mikro a makro prostředí dané firmy a konzultací s vedoucím pracovníkem marketingového agentury a gene-rálním ředitelem Suzuki Česká republika. Na základě těchto poznatků a analýz je vyhotoven návrh projektu na zavedení strategie relationship marketingu do dané firmy. Plán obsahuje akční plány, které jsou metodickým vodítkem pro implementaci CRM sytému a věrnostního programu. Návrh je vyhotoven včetně nákladové, rizikové a časové analýzy projektu.
Anotace v angličtině
Presented diploma thesis in the first theoretical part deals with the differences and definitions of two different views on marketing, so called traditional and relationship marketing. The practical part applies the found knowledge to the selected company and analyses the potential success of the strategy. The evaluation was performed based on analyses of the company's micro and macro environment and consultations with the head of the marketing agency and the CEO of Suzuki Czech Republic. Based on these findings and analyses, a project proposal was designed. The plan contains action plans, which are a methodological guide for the im-plementation of the CRM system and loyalty program to the company. The proposal includes an analysis of the costs, risks, and time analysis of the project (CPM). The aim of this thesis is to present a proposal for the implementation of a relationship marketing strategy in the company through several innovative solutions, which will eventually increase customer loy-alty to the brand.
Klíčová slova
relační marketing, relationship marketing, vztahový marketing, CRM, řízení vztahů se zákazníky, marketingový plán, marketingová analýza, zákaznická loajalita, retence zákazníků, věrný zákazník, marketingová strategie, tradiční marketing
Cílem práce je předložit návrh implementace strategie relationship marketingu do společnosti Suzuki Česká republika prostřednictvím několika inovativních řešení, skrze které se zvýší loajalita zákazníků k vybrané značce. V první, teoretické části, se zaobírá rozdíly a vymezení dvou odlišných pohledů na marketing, a to marketing tradiční a vztahový neboli relationship marketing. Praktická část aplikuje zjištěné poznatky na konkrétní vybranou firmu a analyzuje potenciální úspěšnost strategie. Vyhodnocení probíhalo na základě analýz mikro a makro prostředí dané firmy a konzultací s vedoucím pracovníkem marketingového agentury a gene-rálním ředitelem Suzuki Česká republika. Na základě těchto poznatků a analýz je vyhotoven návrh projektu na zavedení strategie relationship marketingu do dané firmy. Plán obsahuje akční plány, které jsou metodickým vodítkem pro implementaci CRM sytému a věrnostního programu. Návrh je vyhotoven včetně nákladové, rizikové a časové analýzy projektu.
Anotace v angličtině
Presented diploma thesis in the first theoretical part deals with the differences and definitions of two different views on marketing, so called traditional and relationship marketing. The practical part applies the found knowledge to the selected company and analyses the potential success of the strategy. The evaluation was performed based on analyses of the company's micro and macro environment and consultations with the head of the marketing agency and the CEO of Suzuki Czech Republic. Based on these findings and analyses, a project proposal was designed. The plan contains action plans, which are a methodological guide for the im-plementation of the CRM system and loyalty program to the company. The proposal includes an analysis of the costs, risks, and time analysis of the project (CPM). The aim of this thesis is to present a proposal for the implementation of a relationship marketing strategy in the company through several innovative solutions, which will eventually increase customer loy-alty to the brand.
Klíčová slova
relační marketing, relationship marketing, vztahový marketing, CRM, řízení vztahů se zákazníky, marketingový plán, marketingová analýza, zákaznická loajalita, retence zákazníků, věrný zákazník, marketingová strategie, tradiční marketing
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
I. Teoretická část
V systematickém přehledu prezentujte poznatky z oblasti tradičního marketingu a relationship marketingu a vysvětlete jejich základní rozdíly a principy.
Aplikujte tyto teoretické poznatky na oblast řízení vztahů se zákazníky.
II. Praktická část
Popište a analyzujte současný stav marketingu dané firmy.
Zpracujte projekt zavedení relationship marketingu do dané firmy.
Vytvořte časový plán projektu a nákladovou analýzu.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
I. Teoretická část
V systematickém přehledu prezentujte poznatky z oblasti tradičního marketingu a relationship marketingu a vysvětlete jejich základní rozdíly a principy.
Aplikujte tyto teoretické poznatky na oblast řízení vztahů se zákazníky.
II. Praktická část
Popište a analyzujte současný stav marketingu dané firmy.
Zpracujte projekt zavedení relationship marketingu do dané firmy.
Vytvořte časový plán projektu a nákladovou analýzu.
Závěr
Seznam doporučené literatury
DEBRUYNE, Marion. Customer Innovation: Customer-centric Strategy for Enduring Growt. London: Kogan Page, 2014, 264 s. ISBN 978-0749471644.
GARG, Ruchi, Ritu CHHIKARA, Tapan Kumar PANDA a Aarti KATARIA. Driving Customer Appeal Through the Use of Emotional Branding. Hersley (USA): IGI Global, 2018, 366 s. ISBN 9781522529217.
HILL, Nigel. How to Measure Customer Satisfaction. 2nd ed. New York: Routledge, 2019, 160 s. ISBN 978-0566085956.
IN, Lee. Diverse Methods in Customer Relationship Marketing and Management. Western Illinois University (USA): IGI Global, 2018, 333 s. ISBN 9781522556190.
SHAW, Colin, Qaalfa DIBEEH a Steven WALDEN. Customer Experience: Future Trends and Insights. 2010th ed. New York: Palgrave Macmillan, 2010, 216 s. ISBN 978-0230247819.
Seznam doporučené literatury
DEBRUYNE, Marion. Customer Innovation: Customer-centric Strategy for Enduring Growt. London: Kogan Page, 2014, 264 s. ISBN 978-0749471644.
GARG, Ruchi, Ritu CHHIKARA, Tapan Kumar PANDA a Aarti KATARIA. Driving Customer Appeal Through the Use of Emotional Branding. Hersley (USA): IGI Global, 2018, 366 s. ISBN 9781522529217.
HILL, Nigel. How to Measure Customer Satisfaction. 2nd ed. New York: Routledge, 2019, 160 s. ISBN 978-0566085956.
IN, Lee. Diverse Methods in Customer Relationship Marketing and Management. Western Illinois University (USA): IGI Global, 2018, 333 s. ISBN 9781522556190.
SHAW, Colin, Qaalfa DIBEEH a Steven WALDEN. Customer Experience: Future Trends and Insights. 2010th ed. New York: Palgrave Macmillan, 2010, 216 s. ISBN 978-0230247819.
Přílohy volně vložené
CD
Přílohy vázané v práci
ilustrace, mapy, grafy, schémata, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí: doc. Staňková, Ph.D., 28b.
V práci uvádíte, že s vyhodnocováním implementace je počítáno přibližně po roce od zavedení. Jaká jsou kritéria úspěšné implementace? ZODPOVĚZENO
Představila jste již Váš návrh firmě Suzuki Česká republika? Chce Váš návrh využít a implementovat jej do prace? ZODPOVĚZENO
Oponent: doc. Kozák, Ph.D., 28b.
Jaké výhody pro majitele hybridních a elektrických vozů doporučujete (s.73)? ZODPOVĚZENO