Tato bakalářská práce se zabývá analýzou chování spotřebitelů v oblasti gastronomie. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy marketingu, spotřebního chování, marketingové komunikace a gastronomie. V praktické části práce je vyhodnocen výzkum zaměřený na chování spotřebitelů v období koronaviru v Olomouci.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis is focused on consumer analysis in gastronomy area. In the theoretical part are defined basic knowledges of marketing, consumer behavior, marketing comunicatinon and gastronomy. It the practical part is evaluated research targeted on consumer behavior in Covid-19 period in Olomouc.
Klíčová slova
spotřebitel, gastronomie, služby, komunikační mix
Klíčová slova v angličtině
consumer, gastronomy, services, communication mix
Rozsah průvodní práce
80 s. (82 550)
Jazyk
CZ
Anotace
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou chování spotřebitelů v oblasti gastronomie. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy marketingu, spotřebního chování, marketingové komunikace a gastronomie. V praktické části práce je vyhodnocen výzkum zaměřený na chování spotřebitelů v období koronaviru v Olomouci.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis is focused on consumer analysis in gastronomy area. In the theoretical part are defined basic knowledges of marketing, consumer behavior, marketing comunicatinon and gastronomy. It the practical part is evaluated research targeted on consumer behavior in Covid-19 period in Olomouc.
Klíčová slova
spotřebitel, gastronomie, služby, komunikační mix
Klíčová slova v angličtině
consumer, gastronomy, services, communication mix
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
I.Teoretická část
Na základě literatury zpracujte poznatky zabývající se spotřebitelským chováním zákazníků a služby v oblasti gastronomie.
II.Praktická část
Realizujte primární výzkum zaměřený na chování spotřebitelů v období koronaviru v Olomouci.
Na základě výsledků dotazníkového šetření vyhodnoťte závěry a doporučení.
Závěr
Seznam doporučené literatury
EAST, Robert, Jaywant SINGH, Malcolm WRIGHT a Marc VANHUELE. Consumer behaviour: applications in marketing. 3rd edition. Los Angeles: SAGE, 2017, 350 s. ISBN 9781473919501.
FIŠERA, Miroslav. Gastronomie: vybrané kapitoly. 1 vyd. Český Těšín: 2 Theta, 2016, 285 s. ISBN 9788086380780.
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing management. 4. vyd. Praha: Grada, 2013, 814 s. ISBN 9788024741505.
KOUDELKA, Jan. Spotřebitelé a marketing. 1 vyd. Praha: C.H. Beck, 2018, 354 s. ISBN 9788074006937.
SCHIFFMAN, Leon G. a Leslie Lazar KANUK. Nákupní chování. 1 vyd. Brno: Computer Press, 2004, 633 s. ISBN 8025100944.
Seznam doporučené literatury
EAST, Robert, Jaywant SINGH, Malcolm WRIGHT a Marc VANHUELE. Consumer behaviour: applications in marketing. 3rd edition. Los Angeles: SAGE, 2017, 350 s. ISBN 9781473919501.
FIŠERA, Miroslav. Gastronomie: vybrané kapitoly. 1 vyd. Český Těšín: 2 Theta, 2016, 285 s. ISBN 9788086380780.
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing management. 4. vyd. Praha: Grada, 2013, 814 s. ISBN 9788024741505.
KOUDELKA, Jan. Spotřebitelé a marketing. 1 vyd. Praha: C.H. Beck, 2018, 354 s. ISBN 9788074006937.
SCHIFFMAN, Leon G. a Leslie Lazar KANUK. Nákupní chování. 1 vyd. Brno: Computer Press, 2004, 633 s. ISBN 8025100944.
Přílohy volně vložené
CD ROM
Přílohy vázané v práci
grafy, schémata, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí práce: Ing. Petra Barešová, Msc., Ph.D. - 7 bodů: V praktické části u analýzy gastropodniků uvádíte společnost Rohlík, proč jste tuto společnost zařadila do analýzy? Dále zde zmiňujete restaurace, ale neuvádíte konkrétní příklady. Na základě Vaší analýzy, zjistila jste, jestli existují v Olomouci restaurace, které nabízeli rozvážkovou službu sami? Zodpovězeno zcela.
Oponent práce: doc. Ing. Miloslava Chovancová, CSc. - 10 bodů: Vysvětlete, prosím, jaké rozpětí škály bylo stanoveno pro ''Hodnocení'' v tabulkách 1 a 2 (str. 44). Zodpovězeno zcela.
Ing. Karel Slinták, Ph.D.: Ve vztahu k uvedenému procentu shody, měla jste otevřené podobné práce na podobná témata? Zodpovězeno částečně.
Komise v kontextu posudků hlasovala, zda vrátit práci k přepracování, o obhájení práce rozhodla v poměru 4:1.