Bakalářská práce se zabývá analýzou komunikačního mixu se zaměřením na sociální sítě podniku Polárka. V teoretické části jsou rozebírány tradiční nástroje komunikace a nástroje online komunikace zaměřené na sociální sítě. V druhé, praktické části jsou tyto poznatky aplikované do praxe. V praktické části je krátce charakterizován podnik Polárka
a analyzované sociální sítě, které využívá. Následuje benchmarking a dotazníkové šetření, které zkoumá chování uživatelů na sociálních sítí. Na základě výsledků byly v této práci navrženy řešení zjištěných nedostatků v oblasti komunikačního mixu.
Anotace v angličtině
The bachelor's thesis deals with the analysis of the communication mix with a focus on the social networks of the company Polárka. The theoretical part discusses traditional communication tools and online communication tools focused on social networks. In the second, practical part, these findings are applied in practice. In the practical part, the company Polárka is briefly characterized and analyzed the social networks they use. This is followed by benchmarking and a questionnaire survey, which examines the behavior of users on social networks. Based on the results, solutions to the identified shortcomings in the field of communication mix were proposed in this work.
Klíčová slova
Marketingová komunikace, Sociální sítě, Facebook, Instagram, Placená reklama
Klíčová slova v angličtině
Marketing communications, Social Networking, Facebook, Instagram, advertising
Rozsah průvodní práce
96 s. (122 831)
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalářská práce se zabývá analýzou komunikačního mixu se zaměřením na sociální sítě podniku Polárka. V teoretické části jsou rozebírány tradiční nástroje komunikace a nástroje online komunikace zaměřené na sociální sítě. V druhé, praktické části jsou tyto poznatky aplikované do praxe. V praktické části je krátce charakterizován podnik Polárka
a analyzované sociální sítě, které využívá. Následuje benchmarking a dotazníkové šetření, které zkoumá chování uživatelů na sociálních sítí. Na základě výsledků byly v této práci navrženy řešení zjištěných nedostatků v oblasti komunikačního mixu.
Anotace v angličtině
The bachelor's thesis deals with the analysis of the communication mix with a focus on the social networks of the company Polárka. The theoretical part discusses traditional communication tools and online communication tools focused on social networks. In the second, practical part, these findings are applied in practice. In the practical part, the company Polárka is briefly characterized and analyzed the social networks they use. This is followed by benchmarking and a questionnaire survey, which examines the behavior of users on social networks. Based on the results, solutions to the identified shortcomings in the field of communication mix were proposed in this work.
Klíčová slova
Marketingová komunikace, Sociální sítě, Facebook, Instagram, Placená reklama
Klíčová slova v angličtině
Marketing communications, Social Networking, Facebook, Instagram, advertising
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
I. Teoretická část
Proveďte průzkum literárních pramenů a zpracujte teoretické a metodické poznatky na oblast komunikačního mixu.
II. Praktická část
Charakterizujte zkoumanou společnost Polárka.
Proveďte analýzu stávající marketingové komunikace v dané společnosti.
Na základě zjištěných výsledků navrhněte doporučení vedoucí ke zlepšení současného stavu marketingového komunikace společnosti Polárka.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
I. Teoretická část
Proveďte průzkum literárních pramenů a zpracujte teoretické a metodické poznatky na oblast komunikačního mixu.
II. Praktická část
Charakterizujte zkoumanou společnost Polárka.
Proveďte analýzu stávající marketingové komunikace v dané společnosti.
Na základě zjištěných výsledků navrhněte doporučení vedoucí ke zlepšení současného stavu marketingového komunikace společnosti Polárka.
Závěr
Seznam doporučené literatury
BAKER, Michael John. Marketing strategy and management. 5t ed., New York: Palgrave Macmilan, 2014, 560 p. ISBN 978-1-137-02582-1. FORET, Miroslav. Marketingová komunikace. 3. vyd., Brno: Computer Press, 2011, 486 s. ISBN 978-80-251-3432-0 KARLÍČEK, Mirosav a kol. Základy marketingu. 1. vyd., Praha: Grada, 2013, 255 s. ISBN 978-80-247-4208-3. PUNCH, K. F. Úspěšný návrh výzkumu. 1. vyd. Praha: Portál, 2008, 230 s. ISBN 978-80-7367-468-7. VAŠTÍKOVÁ, Miroslava. Marketing služeb: efektivně a moderně. 2., aktualiz. a rozš. vyd. Praha: Grada, 2014, 268 s. Manažer. ISBN 978-80-247-5037-8.
Seznam doporučené literatury
BAKER, Michael John. Marketing strategy and management. 5t ed., New York: Palgrave Macmilan, 2014, 560 p. ISBN 978-1-137-02582-1. FORET, Miroslav. Marketingová komunikace. 3. vyd., Brno: Computer Press, 2011, 486 s. ISBN 978-80-251-3432-0 KARLÍČEK, Mirosav a kol. Základy marketingu. 1. vyd., Praha: Grada, 2013, 255 s. ISBN 978-80-247-4208-3. PUNCH, K. F. Úspěšný návrh výzkumu. 1. vyd. Praha: Portál, 2008, 230 s. ISBN 978-80-7367-468-7. VAŠTÍKOVÁ, Miroslava. Marketing služeb: efektivně a moderně. 2., aktualiz. a rozš. vyd. Praha: Grada, 2014, 268 s. Manažer. ISBN 978-80-247-5037-8.
Přílohy volně vložené
1 CD ROM
Přílohy vázané v práci
mapy, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí práce: Ing. Ottó Bartók - 17 bodů: Uveďte doporučení, které byste dle Vašeho úsudku doporučila ihned realizovat a proč? Zodpovězeno zcela.
Oponent práce: doc. Ing. Vratislav Kozák, Ph.D. - 24 bodů: Tvoří cílovou skupinu cukrárny Polárka osoby ve věku 25-44 (s. 60)? Zodpovězeno zcela.