Tato bakalářská práce je zaměřena na sestavení podnikatelského plánu pro e-shop Happiness in a Box, kde zákazníci mohou objednávat předplatné boxů s vínem. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Obsahem teoretické části je vymezení základních pojmů spojených s podnikáním, jako je podnikatel, podnik a jejich členění. Dále je popsáno, jakou strukturu by podnikatelský plán měl mít. Druhá část uplatňuje znalosti z teoretické části do praxe a aplikuje je na podnikatelský plán. Praktická část je věnována samotnému podniku a vytvoření podnikatelského plánu, zabývá se analýzou trhu a zhodnocuje rizika navrženého plánu. Výsledkem této práce bylo zjištění, že je tento projekt realizovatelný a ziskový.
Anotace v angličtině
This bachelor's thesis is focused on creating a business plan for an e-shop Happiness in a Box, where customers can order a subscription to wine boxes. This work is divided into two parts - theory and analysis. The theoretical part's content defines the basic concepts related to entrepreneurship, such as entrepreneur, enterprise, and their division. It describes a business plan structure. The second part applies the knowledge from the theory to the business plan. This part is devoted to the company itself and the creation of a business plan. It deals with market analysis and evaluates the risks of the proposed plan. The finding of this bachelor's thesis is that this project is profitable.
Klíčová slova
podnikatelský plán, podnikání, podnikatel, e-shop, analýza trhu
Klíčová slova v angličtině
business plan, entrepreneurship, entrepreneur, e-shop, market analysis
Rozsah průvodní práce
57
Jazyk
AN
Anotace
Tato bakalářská práce je zaměřena na sestavení podnikatelského plánu pro e-shop Happiness in a Box, kde zákazníci mohou objednávat předplatné boxů s vínem. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Obsahem teoretické části je vymezení základních pojmů spojených s podnikáním, jako je podnikatel, podnik a jejich členění. Dále je popsáno, jakou strukturu by podnikatelský plán měl mít. Druhá část uplatňuje znalosti z teoretické části do praxe a aplikuje je na podnikatelský plán. Praktická část je věnována samotnému podniku a vytvoření podnikatelského plánu, zabývá se analýzou trhu a zhodnocuje rizika navrženého plánu. Výsledkem této práce bylo zjištění, že je tento projekt realizovatelný a ziskový.
Anotace v angličtině
This bachelor's thesis is focused on creating a business plan for an e-shop Happiness in a Box, where customers can order a subscription to wine boxes. This work is divided into two parts - theory and analysis. The theoretical part's content defines the basic concepts related to entrepreneurship, such as entrepreneur, enterprise, and their division. It describes a business plan structure. The second part applies the knowledge from the theory to the business plan. This part is devoted to the company itself and the creation of a business plan. It deals with market analysis and evaluates the risks of the proposed plan. The finding of this bachelor's thesis is that this project is profitable.
Klíčová slova
podnikatelský plán, podnikání, podnikatel, e-shop, analýza trhu
Klíčová slova v angličtině
business plan, entrepreneurship, entrepreneur, e-shop, market analysis
Zásady pro vypracování
Zpracování literární rešerše k vybranému tématu Provedení analýzy relevantního trhu Sestavení podnikatelského plánu Posouzení rentability předloženého plánu Zhodnocení rizik a omezení navrženého plánu
Zásady pro vypracování
Zpracování literární rešerše k vybranému tématu Provedení analýzy relevantního trhu Sestavení podnikatelského plánu Posouzení rentability předloženého plánu Zhodnocení rizik a omezení navrženého plánu
Červený, Radim. 2014. Business plán: krok za krokem. Prague: C. H. Beck.
Finch, Brian. 2010. How to Write a Business Plan. 3rd ed. London: Kogan Page.
McKeever, Mike P. 2012. How to Write a Business Plan. 14th ed. Berkley, CA: Nolo.
Synek, Miroslav, and Eva Kislingerová. 2015. Podniková ekonomika. Prague: C. H. Beck.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Studentka představila svou práci. Po přečtení posudků komise položila následující otázky:
Do you consider a low price of your product to be a strong and long-term sustainable competitive advantage?
How could you incorporate economic costs into a financial plan?
Explain direct and indirect competition around the place of business. Is the demand for your services in the area saturated?
Explain where, how, and how much the business plans to spend (entry costs) on business advertising. What will be the estimated monthly costs of advertising the business?
What kind of wine are you going to sell? Have you thought of non-alcoholic wine?
Who is your target customer? Would people of your age order this product?